Mitä keskustelualueella tapahtuu?

Ansa
Ansa loi aiheen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
11.10.2013 21:41 #1

Jotenkin tuota ominaisuutta olen jäänyt kaipaamaan. Ainakaan en ole vielä löytänyt sen kaltaista täällä. Ja en osaa edes sanoa, onko se ihan tarpeellinen, mutta useimmiten kun ei itse ole keksinyt mitään uutta aihetta/vastausta kirjoitettavaksi, niin sitä on "vakoillut", mitä muut ovat tekemässä tällä hetkellä. Aiemmin sitä tuli vahdattua aika paljon... olisiko sitä mahdollista saada takaisin? Tietenkin, jos en ole ainoa joka sitä kaipaa. Eipä tässä muuta. :3

Rinja
Rinja vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
11.10.2013 21:51 #2

Tämän ominaisuuden perään me stalkkereimmat modetkin kyselimme kovasti, mutta valitettavasti moista ominaisuutta ei löydy tästä foorumipohjasta.

Nimim. "Mitä keskustelualueella tapahtuu -sivu oli selaimeni etusivu" :tongue:

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 11.10.2013 21:53 : Rinja.

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
11.10.2013 22:00 #3

No voi höhlä. Kai sitä on opittava elämään ilman sitä. :sad:

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
11.10.2013 22:14 #4

Joo tämä on valitettavaa ettei uudistuksessa saatu tuotua tätä ominaisuutta sivustolle takaisin, koska nykyinen foorumsofta ei tue tällaista toimintoa. Lupaan kuitenkin selvittää mahdollisuuksia rakentaa kokonaan itse tehty seurantasivusto, jossa koko sivuston tapahtumia voisi tarkastella. En kuitenkaan pysty vielä luvata, että tällainen ominaisuus joskus tulisi ...

Kuurankukka
Upseeri
Kuurankukka vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
18.10.2013 01:16 #5

Täytyy kyllä sanoa, että oon tosi tyytyväinen tähän uudistukseen! (Vaikkette ny sitä halunneetkaan tehdä.) Ehkä jossain vaiheessa voin vielä käyttää foorumia ilman jatkuvaa kauhua siitä, että siellä joku nyt katselee mitä teen.

Viimeksi muokattu: 18.10.2013 18:00 : Kuurankukka. Syy: Korjattu kirjoitusvirheitä: 1 kpl.

Vanamo
Vanamo vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
18.10.2013 15:23 #6

Taidanpa olla hieman samoilla linjoilla kuin Kuurankukka. Vaikka itsekin välillä seurailin muiden toimia, olin myös kiusaantunut siitä, että omia puuhiani voitiin seurata. Varmaan itsensä olisi voinut myös piilottaa, mutta eihän sekään olisi kuitenkaan ollut kivaa - etenkin kun muiden vakoilu kuitenkin hieman kiinnosti. Ja huomaan minäkin edelleen olevani hieman vainoharhainen ja tuntevani ajoittain silmät niskassani täällä uudellakin foorumilla oleillessani.

max
max vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
18.10.2013 15:34 #7

Mitä hämäryyksiä te oikein harrastatte kun noin ujostuttaa? Mitä Salaista täällä edes voi tehdä? :smile:

Viimeksi muokattu: 18.10.2013 15:35 : max.

Vanamo
Vanamo vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
18.10.2013 16:10 #8

Eihän siihen nyt mitään salaisuuksia tarvita, että seuraaminen voi tuntua kiusalliselta. Enkä varsinkaan mitään myönnä! :cool:

Aemilia
Aemilia vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
18.10.2013 18:50 #9

Juu minä en myöskään kaipaa. (Vakavasti ottaen yksärit on Salainen Asia Jota Voi Tehdä ja stalkkausnapilla voi jossain tilanteessa nähdä ketkä mahdollisesti vaihtelevat niitä. No, ihan sama.)

Tuon lisäksihän taisi mennä se tieto montako kertaa ketjua on katsottu, eikö?

edit: Kappas, kiitos, Hiistu.

"Sinun tähtesi ovat niitä, jotka osaavat nauraa."

Viimeksi muokattu: 18.10.2013 18:57 : Aemilia.

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
18.10.2013 18:54 #10

Aemilia kirjoitti: Tuon lisäksihän taisi mennä se tieto montako kertaa ketjua on katsottu, eikö?

Tuo tieto näkyy alueiden etusivuilla, sarake otsikkosarakkeen oikealla puolella. Eli esim. Viisasten kiven etusivulla (Linkki) näkyy, että tätä ketjua on tällä hetkellä luettu 134 kertaa.

Edellisellä foorumilla joskus ajattelin, että pitäisi ihan vain stalkkerikollegoiden iloksi kirjata aina sisään ja jättää selain tuijottelemaan jotain mahdollisimman outoa keskustelua. :tongue:

Viimeksi muokattu: 18.10.2013 18:59 : Hiistu.

Darkki
Darkki vastasi aiheeseen: Mitä keskustelualueella tapahtuu?
18.10.2013 19:27 #11

Voin luvata, että tällaista seurantaa ei ole tulossa vielä pitkiin aikoihin jos koskaan. Jos joskus saan aikaa ja riittävän hyvän syyn rakentaa tällaisen ominaisuuden, niin käyttäjillä tulee mahdollisuus piilottaa itsensä tapahtumien listauksesta, jolloin korkeintaan ylläpitäjät näkevät missäpäin sivuja kyseinen käyttäjä selailee.

Myöskään tämä ei koskaan näyttäisi yksityisviestejä tai muita henkilökohtaisia asioita. Ainostaan tietoa esimerkiksi mitä aihetta käyttäjä lukee tai minkä kirjan sivuilla käyttäjä juuri sillä hetkellä on.