Sisäänkirjautuminen puhelimella

• EndlessMoment hahmo
EndlessMoment
Soturi
Taso: 22
EndlessMoment loi aiheen: Sisäänkirjautuminen puhelimella
09.11.2013 11:13 #1

En todellakaan tiedä meneekö tämä viesti nyt ihan väärään paikkaan, mutta siirtäkää oikeaan osoitteeseen mikäli olen tämän väärään paikkaan saanut..

Eli siis en ole päässyt Risingille kirjautumaan kännykälläni enää ollenkaan. Sama ongelma oli minulla jo vanhalla foorumilla, mutta uudistuksen jälkeen tänne puhelimella pääsinkin. Ongelma ilmenee vain siten, että kun koitan kirjautua sisään, sivu vain latautuu uudelleen, muttei sisään kirjaa minua. Onko muilla samankaltaisia ongelmia, tai tietoa siitä mistä tämä saattaisi johtua?

• Ansa hahmo
Ansa
Riivaaja
Taso: 43
Ansa vastasi aiheeseen: Sisäänkirjautuminen puhelimella
09.11.2013 11:25 #2

Huomasin itselläni samanlaisen ongelman tuossa pari päivää sitten, mutta se jostain syystä korjautui sillä, että kirjoitin www.risingshadow.fi (oli aiemmin ollut tallennettuna ilman www:tä). Oli se hieman häiritsevää nähdä, että olin mukamas paikalla vaikka en nähnyt itseäni kirjautuneena. Yritin jokaisesta kohdasta, mistä pystyy sisään kirjautumaan ja vain tuo www:n lisääminen osoitteeseen auttoi.

79.813

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: EndlessMoment

• EndlessMoment hahmo
EndlessMoment
Soturi
Taso: 22
EndlessMoment vastasi aiheeseen: Sisäänkirjautuminen puhelimella
09.11.2013 11:36 #3

Tuhannet kiitokset! Itselläni toimi tuo sama :smile:

• Darkki hahmo
Darkki
Arkkivelho
Taso: 76
Darkki vastasi aiheeseen: Sisäänkirjautuminen puhelimella
09.11.2013 15:46 #4

Tein tähän korjauksen, että jos käyttäjä menee osoitteeseen risingshadow.fi niin hänet ohjataan automaattisesti www.risingshadow.fi osoitteeseen. Tämän kaltaista ongelmaa ei siis pitäisi enää esiintyä tullaan sivustolle kummalla tahansa osoitteella.

Viimeksi muokattu: 09.11.2013 16:03 : Darkki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Ansa