Archie Greene ja korpin loitsu (Archie Greene, #3)

Archie Greene ja korpin loitsu

D. D. Everest
Julkaistu: toukokuu 8, 2018 (Art House)
Alkuperäinen nimi: Archie Greene and the Raven's Spell

Tyylit: fantasia, lapset

Alkuteos ilmestynyt 2017. Kuvittanut James de la Rue. Suomentanut Kaisa Ranta. Sidottu.

»Loitsun sanat vääristyivät mustassa tulessa, ja kohta jäljellä oli enää tuhkaa.»

Archie Greene ja Alkemistien kerho ovat kirjoittaneet uudelleen kirjojen maagisia loitsuja, mutta joku yrittää käyttää loitsujen voimaa synkkiin tarkoituksiin. Museon vanhimpien pahimmat pelot ovat käyneet toteen: Musta Liekki on roihahtamassa, ja se voidaan pysäyttää ainoastaan selvittämällä Fabian Greyn ennustus.

Archie lupaa auttaa – mutta miten hän itse liittyy ennustukseen? Entä keneltä ovat peräisin mystiset viestit, joiden allekirjoittajana on F. G. ja joissa on korpin merkki? Archien on selvitettävä kohtalonsa, suojeltava ystäviään ja pelastettava oikea taikuus.

Archie Greene ja korpin loitsu on Archie Greene -trilogian päätösosa.

D. D. Everest (oik. Des Dearlove) on tunnettu brittiläinen taloustoimittaja ja kirjailija. Archie Greene on hänen ensimmäinen lastenkirjasarjansa.

Muokannut Jussi (08.05.2018)

Kepposia Keijupoukamassa (Keijut, #12)Ada Gootti ja synkeä sinfonia (Ada Gootti, #4)Venesataman Tillinka ja meriseikkailuTuulipuun maaMuumilaakso juhlii (Muumien suuri juhlakirja, #3)

PercyJacksonfani avatar

Rakastan tätä kirjaa!