Taikajengi ja suuri ennustaja

Neil Patrick Harris
Julkaistu: syyskuu 12, 2019 (Aula & Co)
Alkuperäinen nimi: The Second Story
Tyylit: fantasia, nuoret, seikkailu

Alkuteos ilmestynyt 2018. Suomentanut Terhi Kuusisto. Sidottu.

Sukella yhdessä taikajengin kanssa uuteen seikkailuun ja löydä ystävyyden voima sekä kirjoihin piilotetut monet salaisuudet. Olitpa jo illuusion konkari tai vasta aloitteleva taikuri, pidä tiukasti kiinni siliterihatustasi!

Orpokodissa varttunutta Leilaa kiusattiin nuorena erilaisuudesta. Hän kuitenkin käänsi vaikeudet voitoksi ja ryhtyi harjoittelemaan kahlekuningattareksi, mikä on oikein oivallinen taito, kun kuulut ystävien muodostamaan salaiseen taikajengiin. Kun maankuulu meedio saapuu Ihmelähteiden kaupunkiin, saavat Leila ystävineen huomata olevansa uuden mysteerin edessä. Suojellakseen kotikaupunkiaan ystävykset päätyvät muun muassa jahtaamaan hullua apinaa ja karkottamaan pahantahtoisia aaveita hotellista. Mutta pystyvätkö he suojelemaan itseään?

Neil Patrick Harris on arvostettu näyttelijä, tuottaja, ohjaaja, juontaja ja kirjailija. Harris toimi Academy of Magical Artsin rehtorina vuodesta 2011 vuoteen 2014. Taikajengi on hänen ensimmäinen lastenkirjasarjansa. Sarjan ensimmäinen osa, Taikajengi ilmestyi suomeksi 2018.

(muokattu 12.09.2019)

Joulupukki ja minä (Joulu, #3)Mestarin kosto (W.A.R.P., #3)Salamurhaajan oppipoika (W.A.R.P., #1)Artemis Fowl: Viimeinen vartija (Artemis Fowl, #8)Vaiennut oraakkeli (Apollon, #1)
Jussi, Ailm, Pisania
Uusin jäsen: Mirjam Hakulinen