Olin avaruustaistolaisten seksiorja! ja muita eroottisia spekulaatioita

Olin avaruustaistolaisten seksiorja! ja muita eroottisia spekulaatioita

Emmanuel Arse
Julkaistu: heinäkuu 5, 2019 (Basam Books)
Tyylit: scifi, fantasia, novellikokoelma
Avainsanat: erotiikka, huumori, kotimainen

Kuvittanut Petri Hiltunen. Nidottu.

Hyvätapainen ja siisti Annika pyöräilee keväisessä illassa kotiin Nuorkauppakamarin kokouksesta ja haaveilee viattomasti poikaystävästään Willestä. Matka katkeaa avaruustaistolaisten risteilijä Syyskuun 19:nnen armottomaan hyökkäykseen. Annika kaapataan ulkoavaruuteen – aiotaanko hänellä tehdä kammottavia eroottis-dialektisia kokeita? Kyllä vain! Entä onnistuuko Lady Alicia, tuo naiskunnan versio Bertram Woosterista, selvittämään mikä tekee sir Eugen Dullboroughista niin tylsän pojan? Tutkimus vie Lady Alician aina Venuksen kukkuloiden ja notkelmien kuumiin uumeniin saakka!

Emmanuel Arsen 11 eroottista spekulaatiota vievät lukijan kiihottaviin seikkailuihin menneiden aikojen brittiläisistä herraskartanoista Bermudan hekumalliselle saarelle ja edelleen Yhdysvaltain presidentin työhuoneeseen. Tarinat parodioivat tieteis- ja fantasiakirjallisuuden lukuisia alalajeja Holmes-mysteereistä 1920 luvun planeettaromansseihin ja urbaaniin fantasiaan.

Emmanuel Arsen novellit ovat taattua tavaraa: 50 % scifiä ja fantasiaa, 50% huumoria ja 100 % erotiikkaa! Kokoelman on kuvittanut sarjakuvapiirtäjä ja kuvittaja Petri Hiltunen.

muokattu 09.07.2019

Nova 2014 -antologia (Nova-antologiat, #1)Autarkin linnoitus (Uuden auringon kirja, #4)Älä maksa lautturille: Fantastisia kertomuksiaPäivän mittainen elämäKiima: Eroottisia tarinoita

Salde avatar
Kirjoittanut
2.5

Osa tarinoista oli hiukkasen outoja enkä oikein innostunut kirjasta kokonaisuutena. Sen kyllä luki, mutta tarinoihin ei päässyt oikein sisään ajoittain (tahaton sanamuoto).

Uusin jäsen: Anni