Olemattomien jumala

Anu Kuusenoksa
Julkaistu: huhtikuu 4, 2020 (Varjo Kustannus)
Tyylit: fantasia
Avainsanat: kotimainen, vampyyrit

Nidottu.

Kuningattaren aika on koittanut.

Vampyyrien vanhat säännöt ovat murentuneet tomuna maahan, eikä kukaan voi olla enää varma kuolemattomuudestaan. Ikhorpoliksessa koetut kauhut jättivät Auroraan lähtemättömän jäljen. Hänen tavoitteensa on estää Ikhorpoliksen tapahtumien toistuminen. Lisäksi hänellä on toinenkin tavoite – löytää tie olemattomaan ja noutaa Bardiya sieltä takaisin. Hän ei anna kenenkään tulla tavoitteensa ja itsensä väliin. Mutta Olematon onkin lähempänä Auroraa kuin hän aavistelee. Oudot unet vainoavat Auroraa, eikä hän ole niissä yksin.

Unet vainoavat myös Judasta. Hän uskoo niiden liittyvän Auroran ja itsensä väliseen luojan ja jälkeläisen yhteyteen, jonka Judas yrittää pitää visusti suljettuna. Mutta unissa liikkuu jotain suurta, joka haluaa päästä vapaaksi. Tuo jokin on itse olematon – kuolema. Mitä se haluaa Aurorasta ja Judaksesta?

Entä onko vanhoilla vampyyreilla mahdollisuutta nousta Auroraa ja hänen armeijaansa vastaan?

On aika unohtaa vanhat verilinjojen väliset rajat.

On aika nousta kapinaan.

muokattu 04.04.2020

Koston rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #7)Vapautettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #9)Merkitty (Yön talo, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)
Jukuke, Fiktiivi, Wanda, Mustelmann
Uusin jäsen: Jenny Linnea Heljanko