Isadella: Sydän liekeissä (Isadella, #3)

Isadella: Sydän liekeissä

Sari Luhtanen
Julkaistu: elokuu 31, 2020 (Otava)
Avainsanat: kotimainen, vampyyrit

Kansi: Johanna Junkala. Sidottu.

Täräyttävän rehellinen ja hauska sarja kaikille, joiden elämä ei todellakaan ole vaahtokarkkia.

Miten voi tietää, kuka on, jos ei tiedä, mistä tulee? Mitä jos tuntuu, että jotain tärkeää on aina salattu? Mitä jos vanhemmat ovat... vampyyrejä?

Löydettyään dramaattisten tapahtumien jälkeen biologisen äitinsä Isadella on itse eksyksissä. Kaiken lisäksi ihana, vinohymyinen Fairuz on tullut takaisin, mutta on selvästi kimpassa toisen tytön kanssa. Kun laulajatähti Henrikan videon kuvauksia varten järkätyt eeppiset kylpyläbileet lähestyvät, päättää Isadella antaa fiiliksen viedä mukanaan.

Lue myös Isadella – Sydän kylmänä ja Isadella – Sydän murskana.

muokattu 07.09.2020

Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Merkitty (Yön talo, #1)Bree Tannerin lyhyt elämäIllallinen vampyyrin kanssaTaivaallisen tulen kaupunki (Varjojen kaupungit, #6)

_kirjakeiju_ avatar
Kirjoittanut
3.5

Muiden osien tyylille uskollinen kirja. Suorastaan rakastan tyyliä, jolla trilogian kirjat on kirjoitettu. Se on sopivan puhekielistä päähenkilön suusta kuultavaksi, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi liian kaukana kirjakielestä. Ehdin tätä kirjaa lukiessa kehitellä todella monia juonikuvioita, miten tarina olisi voinut mennä. Minulle jäi hämmentynyt olo erityisesti Isadellan ja Bastillen yhteydestä, koska se ei saanutkaan ajattelemaani selvitystä. Arg, ärsytti kun päähenkilö ei viitsinyt kuunnella mitä muut yrittivät puhua hänelle!

Vampire83 avatar
Kirjoittanut
3.5

Sarja oli kivaa vaihtelua vaikka luen yleensä vain fantasiaa jota tässä sarjassa oli vain ripaus. Jotain jäin kuitenkin kaipaamaan, loppu tuntui loppuvan vähän lennosta ja jäi vähän olo tässäkö tämä nyt oli... Muuten tykkäsin kyllä kovasti ☺️

Rinja
Uusin jäsen: EeFla Q