Kategoria: Teatteri | 895 viestiä | 197,4 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 19.06.2026
Kategoria: Konepaja | 446 viestiä | 216,9 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 15.06.2026
12
Tulevat musiikkitapahtumat
27.02.2017
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Nuo edellä mainitsemani yhtyeet tulikin koettua ja nyt on tietenkin kiikarissa jo seuraavat kinkerit, kun huhtikuussa maahamme saapuu kaksi kovaa ranskalaista: Perturbator ja Carpenter Brut. Luvassa olisi kaksi keikkaa, Helsingissä ja Tampereella. Hieman kutkuttaisi osallistua, koska en ole koskaan ollut tämän tyyppisten artistien keikalla. Miten tuollaista elektronista teknotamppausta edes soitetaan livenä, en tiedä. Kotona kuunneltuna molemmat ovat kuitenkin iskeneet kovaa.
Nuo edellä mainitsemani yhtyeet tulikin koettua ja nyt on tietenkin kiikarissa jo seuraavat kinkerit, kun huhtikuussa maahamme saapuu kaksi kovaa ranskalaista: Perturbator ja Carpenter Brut. Luvassa olisi kaksi keikkaa, Helsingissä ja Tampereella. Hieman kutkuttaisi osallistua, koska en ole koskaan ollut tämän tyyppisten artistien keikalla. Miten tuollaista elektronista teknotamppausta edes soitetaan livenä, en tiedä. Kotona kuunneltuna molemmat ovat kuitenkin iskeneet kovaa.
10.05.2017
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Edelliseen en jaksanut osallistua enkä tainnut muistaakseni ehtiäkään, mutta kohta alkavalle lomalle osuu mukavasti Viikatteen keikka Tampereella (27.5.) Olen nähnyt iskelmärokkarit kahdesti aiemminkin, mutta kolmaskin kerta kelpaa hyvin. Loma menee luultavasti omissa oloissa nyhjätessä, joten keikka olisi hyvä tilaisuus poistua kodin ulkopuolelle.
Edelliseen en jaksanut osallistua enkä tainnut muistaakseni ehtiäkään, mutta kohta alkavalle lomalle osuu mukavasti Viikatteen keikka Tampereella (27.5.) Olen nähnyt iskelmärokkarit kahdesti aiemminkin, mutta kolmaskin kerta kelpaa hyvin. Loma menee luultavasti omissa oloissa nyhjätessä, joten keikka olisi hyvä tilaisuus poistua kodin ulkopuolelle.
10.05.2017
Dyn
542 kirjaa, 51 kirja-arviota, 3978 viestiä
Mulle on tulossa harvinaisen paljon musiikkitapahtumia kesälle, peräti kaksi!
Ensin kesäkuussa kaveri puhui mut ympäri Rockfestiin kuuntelemaan Rammsteinia - ja jotain muutakin siinä ohessa, huh mitkä lippujen hinnat. Elokuussa suuntaamme Iivarin kanssa CMX:n Talvikuningas-keikalle Huvilatelttaan.
Mulle on tulossa harvinaisen paljon musiikkitapahtumia kesälle, peräti kaksi! :grin: Ensin kesäkuussa kaveri puhui mut ympäri Rockfestiin kuuntelemaan Rammsteinia - ja jotain muutakin siinä ohessa, huh mitkä lippujen hinnat. Elokuussa suuntaamme Iivarin kanssa CMX:n Talvikuningas-keikalle Huvilatelttaan.
10.05.2017
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Rammstein ei taida esiintyä ihan ilmaiseksi, vaikka pitää toki muistaa, että festariliput ovat kaikkialla muutenkin aivan törkeän kalliita. Rammstein on kyllä sellainen yhtye, jonka tahtoisin nähdä itsekin, vaikka musiikillisesti se ei kauheasti puhuttelekaan. Liveshow olisi silti varmasti kokemisen arvoinen, kun lavalla on ilotulitusta, stuntteja, vaahtoavaa jättikyrpää ja milloin mitäkin.
Rammstein ei taida esiintyä ihan ilmaiseksi, vaikka pitää toki muistaa, että festariliput ovat kaikkialla muutenkin aivan törkeän kalliita. Rammstein on kyllä sellainen yhtye, jonka tahtoisin nähdä itsekin, vaikka musiikillisesti se ei kauheasti puhuttelekaan. Liveshow olisi silti varmasti kokemisen arvoinen, kun lavalla on ilotulitusta, stuntteja, vaahtoavaa jättikyrpää ja milloin mitäkin.
10.05.2017
Dyn
542 kirjaa, 51 kirja-arviota, 3978 viestiä
Mä olen vanha Rammstein-fani kouluvuosilta, mutta en ole bändiä koskaan nähnyt livenä, joten täytyyhän se nyt kokea. Perjantaina oli myös ainakin Turmion kätilöt ja Kotiteollisuus, joiden musiikki uppoaa sen verran, että keikat on varmasti ihan hauska lonkerotuopin ääressä katsastaa. Oispa vielä vähän kesäisempi ilma.
En ole vuosiin edes ollut festareilla - ehkä sen takia se lipun hintakin yllätti... lähes 90e yhdestä päivästä, siis oikeasti. o.0
En ole vuosiin edes ollut festareilla - ehkä sen takia se lipun hintakin yllätti... lähes 90e yhdestä päivästä, siis oikeasti. o.0
Mä olen vanha Rammstein-fani kouluvuosilta, mutta en ole bändiä koskaan nähnyt livenä, joten täytyyhän se nyt kokea. Perjantaina oli myös ainakin Turmion kätilöt ja Kotiteollisuus, joiden musiikki uppoaa sen verran, että keikat on varmasti ihan hauska lonkerotuopin ääressä katsastaa. Oispa vielä vähän kesäisempi ilma.
 
En ole vuosiin edes ollut festareilla - ehkä sen takia se lipun hintakin yllätti... lähes 90e yhdestä päivästä, siis oikeasti. o.0
12.05.2017
Emelie
729 kirjaa, 100 kirja-arviota, 2743 viestiä
Festariliput ovat kyllä hinnoissaan, mutta ehkä itselle on tullut hintasokeus tai sitten harrastelijamuusikon kanssa eläminen vaikuttaa ajatusmaailmaan, sillä minä kyllä ihan mielelläni maksan kunnon hinnan noista lipuista, jos se sitten myös tarkoittaa, että esiintyjät saavat kunnollisen korvauksen. Ja mitä isompi stara esiintyy, sitä enemmän se todennäköisesti haluaa rahaa. Ja kun niille muillekin pienemmille bändeille pitää maksaa, niin äkkiäkös se lipun hinta nousee. Mä olin jopa yllättynyt, että Pori Jazzin lippujen hinnat olivat alle 100 euroa. Olen tosiaan miehen kanssa menossa kesäloman aluksi käymään noilla musiikkijuhlilla. Voinee tulla mielenkiintoinen kokemus, koska tuo musiikki ei yleisesti ottaen kuulu mun musiikkimakuun. :P
Festariliput ovat kyllä hinnoissaan, mutta ehkä itselle on tullut hintasokeus tai sitten harrastelijamuusikon kanssa eläminen vaikuttaa ajatusmaailmaan, sillä minä kyllä ihan mielelläni maksan kunnon hinnan noista lipuista, jos se sitten myös tarkoittaa, että esiintyjät saavat kunnollisen korvauksen. Ja mitä isompi stara esiintyy, sitä enemmän se todennäköisesti haluaa rahaa. Ja kun niille muillekin pienemmille bändeille pitää maksaa, niin äkkiäkös se lipun hinta nousee. Mä olin jopa yllättynyt, että Pori Jazzin lippujen hinnat olivat alle 100 euroa. Olen tosiaan miehen kanssa menossa kesäloman aluksi käymään noilla musiikkijuhlilla. Voinee tulla mielenkiintoinen kokemus, koska tuo musiikki ei yleisesti ottaen kuulu mun musiikkimakuun. :P
12.05.2017
Ansa
69 kirjaa, 3 kirja-arviota, 1001 viestiä
Itse ostin Rockfestin liput heti kun tulivat joulukuussa myyntiin. Kahden päivän ranneke maksoi silloin suunnilleen saman verran kuin mitä nyt pitäisi maksaa yhdestä päivästä, ne lippujen hinnat kun ovat nousseet koko ajan tässä kuukausien aikana.
Rammsteinin olen pariin otteeseen nähnyt livenä ja niillä on sen verran hyvä show, että halusin lähteä katsomaan niitä uudestaan. Taidan pyytää aamuvuoroa sille päivälle niin jaksaa sitten illalla nauttia musiikista.
Rammsteinin olen pariin otteeseen nähnyt livenä ja niillä on sen verran hyvä show, että halusin lähteä katsomaan niitä uudestaan. Taidan pyytää aamuvuoroa sille päivälle niin jaksaa sitten illalla nauttia musiikista.
Itse ostin Rockfestin liput heti kun tulivat joulukuussa myyntiin. Kahden päivän ranneke maksoi silloin suunnilleen saman verran kuin mitä nyt pitäisi maksaa yhdestä päivästä, ne lippujen hinnat kun ovat nousseet koko ajan tässä kuukausien aikana.
 
Rammsteinin olen pariin otteeseen nähnyt livenä ja niillä on sen verran hyvä show, että halusin lähteä katsomaan niitä uudestaan. Taidan pyytää aamuvuoroa sille päivälle niin jaksaa sitten illalla nauttia musiikista.
28.06.2017
Marski
38 kirjaa, 27 kirja-arviota, 57 viestiä
Mulla taas kesän festaritarjonta meinasi jäädä siihen, että en raahaudu yhteenkään. Ruissi myytiin loppuun ennen kuin ehdin edes harkita sitä ja lähes kaikki muut vaativat semisti enemmän eforttia, kun pitää hommata majoitus ja auto ja sen sellaista. (Provinssi jäi vähän harmittamaan, koska missaan Kalevauva.fin)
Päädyttiin kuitenkin kaverin kanssa, että jonnekin pitää mennä ja ostettiin perjantain liput SmugglerRokiin, koska sen eteen ei tarvitse nähdä vaivaa ja liputkin maksoivat vain 30€.
SmugglerRok on siis Liedossa pidettävä festivaali, jossa perjantai ja lauantai ovat K18 ja sunnuntai on enemmänkin lapsille tarkoitettua musiikkia.
Perjantain esiintyjinä siellä on Mokoma, Stam1na, Klamydia ja Vesterinen yhtyeineen.
Päädyttiin kuitenkin kaverin kanssa, että jonnekin pitää mennä ja ostettiin perjantain liput SmugglerRokiin, koska sen eteen ei tarvitse nähdä vaivaa ja liputkin maksoivat vain 30€.
SmugglerRok on siis Liedossa pidettävä festivaali, jossa perjantai ja lauantai ovat K18 ja sunnuntai on enemmänkin lapsille tarkoitettua musiikkia.
Perjantain esiintyjinä siellä on Mokoma, Stam1na, Klamydia ja Vesterinen yhtyeineen.
Mulla taas kesän festaritarjonta meinasi jäädä siihen, että en raahaudu yhteenkään. Ruissi myytiin loppuun ennen kuin ehdin edes harkita sitä ja lähes kaikki muut vaativat semisti enemmän eforttia, kun pitää hommata majoitus ja auto ja sen sellaista. (Provinssi jäi vähän harmittamaan, koska missaan Kalevauva.fin)
Päädyttiin kuitenkin kaverin kanssa, että jonnekin pitää mennä ja ostettiin perjantain liput SmugglerRokiin, koska sen eteen ei tarvitse nähdä vaivaa ja liputkin maksoivat vain 30€.
SmugglerRok on siis Liedossa pidettävä festivaali, jossa perjantai ja lauantai ovat K18 ja sunnuntai on enemmänkin lapsille tarkoitettua musiikkia.
Perjantain esiintyjinä siellä on Mokoma, Stam1na, Klamydia ja Vesterinen yhtyeineen.
12.07.2017
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Legendaarinen black metal-bändi Mayhem esiintyi juuri Tuskassa, mutta saapuu Suomeen uudelleen lokakuussa kahdelle klubikeikalle. En ole koskaan kuunnellut bändiä kovin paljon, mutta mahdollisuus yleissivistää itseään täytyy hyödyntää. Murhan, itsemurhan ja muun sekoilun lisäksi Mayhemin historiaan mahtuu toki myös ihan kelpoa musiikkia.
Legendaarinen black metal-bändi Mayhem esiintyi juuri Tuskassa, mutta saapuu Suomeen uudelleen lokakuussa kahdelle klubikeikalle. En ole koskaan kuunnellut bändiä kovin paljon, mutta mahdollisuus yleissivistää itseään täytyy hyödyntää. Murhan, itsemurhan ja muun sekoilun lisäksi Mayhemin historiaan mahtuu toki myös ihan kelpoa musiikkia.
Muokannut Mustelmann (15.07.2017)
13.07.2017
Marski
38 kirjaa, 27 kirja-arviota, 57 viestiä
Taisin saada jo joulukuullekin musiikillista menoa. Steve 'n' seagulls esiintyy 5.12. Turussa ja tätä on kyllä ihan pakko päästä katsomaan, sillä, sen verran hienoa musiikkia tekevät, eikä ennakkolippuakaan ole hinnalla pilattu.
Sitten täytyy vielä toivoa, että tapahtuma todella on K18, kuten facebookissa sanotaan, koska jos se noudattaa tapahtumapaikan ikärajaa, en pääse sisälle (oon kakara).
Ja sitten on pakko linkata yksi kappale näiltä, koska miksi ei.
https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc
Sitten täytyy vielä toivoa, että tapahtuma todella on K18, kuten facebookissa sanotaan, koska jos se noudattaa tapahtumapaikan ikärajaa, en pääse sisälle (oon kakara).
Ja sitten on pakko linkata yksi kappale näiltä, koska miksi ei.
https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc
Taisin saada jo joulukuullekin musiikillista menoa. Steve 'n' seagulls esiintyy 5.12. Turussa ja tätä on kyllä ihan pakko päästä katsomaan, sillä, sen verran hienoa musiikkia tekevät, eikä ennakkolippuakaan ole hinnalla pilattu.
Sitten täytyy vielä toivoa, että tapahtuma todella on K18, kuten facebookissa sanotaan, koska jos se noudattaa tapahtumapaikan ikärajaa, en pääse sisälle (oon kakara).
 
Ja sitten on pakko linkata yksi kappale näiltä, koska miksi ei.
[url=https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc]https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc[/url]
11.11.2017
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Loppuvuosi vaikuttaa livemusiikin suhteen aika hiljaiselta, vaikka olisihan Udo ollut Dirkschneider-nimen alla sellainen semikiinnostava. Harkitsinkin lipun ostoa, mutta sitten ajattelin, etteivät vanhat Accept-hitit nappaa kuitenkaan tarpeeksi. Udon omaa tuotantoa olisin kyllä kuunnellut.
Ensi maaliskuussa olisi luvassa kohtuullisen tiukka paketti, kun Testament, Vader ja Annihilator tulevat parille klubikeikalle. En näe järjellistä syytä, miksi en tuonne menisi.
Ensi maaliskuussa olisi luvassa kohtuullisen tiukka paketti, kun Testament, Vader ja Annihilator tulevat parille klubikeikalle. En näe järjellistä syytä, miksi en tuonne menisi.
Loppuvuosi vaikuttaa livemusiikin suhteen aika hiljaiselta, vaikka olisihan Udo ollut Dirkschneider-nimen alla sellainen semikiinnostava. Harkitsinkin lipun ostoa, mutta sitten ajattelin, etteivät vanhat Accept-hitit nappaa kuitenkaan tarpeeksi. Udon omaa tuotantoa olisin kyllä kuunnellut.
 
Ensi maaliskuussa olisi luvassa kohtuullisen tiukka paketti, kun Testament, Vader ja Annihilator tulevat parille klubikeikalle. En näe järjellistä syytä, miksi en tuonne menisi.
25.02.2018
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
AstoretheinEnsi maaliskuussa olisi luvassa kohtuullisen tiukka paketti, kun Testament, Vader ja Annihilator tulevat parille klubikeikalle. En näe järjellistä syytä, miksi en tuonne menisi.Sain junailtua töistä vapaata keikkaehtoota varten ja niinpä ostin juuri lipun. Onkin jo korkea aika aloittaa vuosi myös livemusan suhteen.
[quote="Astorethein" post=55052]Ensi maaliskuussa olisi luvassa kohtuullisen tiukka paketti, kun Testament, Vader ja Annihilator tulevat parille klubikeikalle. En näe järjellistä syytä, miksi en tuonne menisi.[/quote]
Sain junailtua töistä vapaata keikkaehtoota varten ja niinpä ostin juuri lipun. Onkin jo korkea aika aloittaa vuosi myös livemusan suhteen.
21.05.2018
Wicked-Willie
680 kirjaa, 21 kirja-arviota, 67 viestiä
Kesäloman alkajaisiksi suuntaan Hyvinkäälle Rockfestiin. Ozzy Osbourne, Judas Priest, Megadeth ja Sonata Arctica on listalla, jos viitseliäisyyttä riittää, niin saatan käydä katsastamassa myös Brother Firetriben ja Amorphiksen.
Kesäloman alkajaisiksi suuntaan Hyvinkäälle Rockfestiin. Ozzy Osbourne, Judas Priest, Megadeth ja Sonata Arctica on listalla, jos viitseliäisyyttä riittää, niin saatan käydä katsastamassa myös Brother Firetriben ja Amorphiksen.
22.05.2018
LordStenhammar
25 kirjaa, 6 kirja-arviota, 1034 viestiä
Sinne olen ajatellut itsekin lähteä. Lähinnä Judas Priestiä katsomaan. Liput vaan satasen luokkaa, eli täytyy hyvin tarkasti miettiä kyseistä asiaa...
Sinne olen ajatellut itsekin lähteä. Lähinnä Judas Priestiä katsomaan. Liput vaan satasen luokkaa, eli täytyy hyvin tarkasti miettiä kyseistä asiaa...
22.05.2018
Nylkky
831 kirjaa, 9 kirja-arviota, 784 viestiä
Alle viikko Iron Maidenin keikkoihi! Viimeksi kerennyt Maidenin keikalle Somewhere Back In Time tourin aikana. Nyt hyvällä viiliksellä kuuntelee!
Alle viikko Iron Maidenin keikkoihi! Viimeksi kerennyt Maidenin keikalle Somewhere Back In Time tourin aikana. Nyt hyvällä viiliksellä kuuntelee!
05.06.2018
Puolikuu
191 kirjaa, 29 kirja-arviota, 586 viestiä
Ajattelin nuorempana, että on kaksi bändiä, jotka haluan joskus nähdä livenä: CMX ja Nightwish. CMX:n olen nähnyt muutamaan otteeseen, mutta Nightwishia en. Olin siinä käsityksessä, että Anette Olzonin solistiaikana yhtye ei pahemmin esittänyt Turusen aikana sävellettyä musiikkia, koska se ei sopinut Aneten äänelle. Pidin kyllä Anetesta laulajana, mutta Nightwishin varhaisempi tuotanto on minulle kaikkein rakkainta. Vähän niinkuin kunnioituksesta nuorempaa itseäni kohtaa, päätin lähteä katsomaan Nightwishia Lahteen 21.7. Ilmeisesti kiertue liittyy jotenkin yhtyeen viimeiseen kokoelmaan, joten vanhojakin biisejä pääsee varmasti kuulemaan! 
Bonuksena pääsen kokemaan Lahden, tuon Suomen virallisen huumepääkaupungin ihan henkilökohtaisesti.
Bonuksena pääsen kokemaan Lahden, tuon Suomen virallisen huumepääkaupungin ihan henkilökohtaisesti.
Ajattelin nuorempana, että on kaksi bändiä, jotka haluan joskus nähdä livenä: CMX ja Nightwish. CMX:n olen nähnyt muutamaan otteeseen, mutta Nightwishia en. Olin siinä käsityksessä, että Anette Olzonin solistiaikana yhtye ei pahemmin esittänyt Turusen aikana sävellettyä musiikkia, koska se ei sopinut Aneten äänelle. Pidin kyllä Anetesta laulajana, mutta Nightwishin varhaisempi tuotanto on minulle kaikkein rakkainta. Vähän niinkuin kunnioituksesta nuorempaa itseäni kohtaa, päätin lähteä katsomaan Nightwishia Lahteen 21.7. Ilmeisesti kiertue liittyy jotenkin yhtyeen viimeiseen kokoelmaan, joten vanhojakin biisejä pääsee varmasti kuulemaan! :wub:
 
Bonuksena pääsen kokemaan Lahden, tuon Suomen virallisen huumepääkaupungin ihan henkilökohtaisesti.
10.09.2019
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Loppuvuosi vaikuttaa keikkojen suhteen lupaavalta. Marraskuussa olisi tarjolla mustaa mäiskettä, kun Mayhem saapuu tuohon lähelle eli Tampereelle. Olen nähnyt bändin kerran aikaisemmin samassa paikassa pari vuotta sitten, mutta miksipä en näkisi toistekin. Uusi levy on tulossa ja syksyn myötä synkempi mekastus alkaa muutenkin maittaa paremmin kuin kesällä.
Joulukuussa olisi mahdollisuus kokea viimeinkin Children of Bodom, josta olen innostunut kunnolla vasta hiljattain. Keikka olisi kiinnostanut jo aiemmin, mutta bändi ei tunnu kiertävän kotimaassaan kovinkaan usein. Nyt kun bändi tulee Tampereelle, olisi hyvät saumat mennä.
Jotain muutakin kiinnostavaa oli. Moonspell ja Rotting Christ keikkailevat Suomessa marraskuussa ja ensi vuoden puolelta kiikarissa on Testament/Exodus/Death Angel-mahtisetti. Tähän viimeiseen on vielä aikaa, joten en jaksa innostua vielä, mutta laitan rässärit muistiin.
En luultavasti ehdi osallistua kaikkiin pirskeisiin, joten valintoja on tehtävä. Bodom kiinnostaa kenties eniten jo sivistävässä mielessä ja Mayhemin kylmä tykittely viehättää muuten vaan. Ja mikäli vapaata ei muuten ole sopivasti, täytyy tietysti anoa työnantajaltakin lupaa humputtelureissuja varten.
Joulukuussa olisi mahdollisuus kokea viimeinkin Children of Bodom, josta olen innostunut kunnolla vasta hiljattain. Keikka olisi kiinnostanut jo aiemmin, mutta bändi ei tunnu kiertävän kotimaassaan kovinkaan usein. Nyt kun bändi tulee Tampereelle, olisi hyvät saumat mennä.
Jotain muutakin kiinnostavaa oli. Moonspell ja Rotting Christ keikkailevat Suomessa marraskuussa ja ensi vuoden puolelta kiikarissa on Testament/Exodus/Death Angel-mahtisetti. Tähän viimeiseen on vielä aikaa, joten en jaksa innostua vielä, mutta laitan rässärit muistiin.
En luultavasti ehdi osallistua kaikkiin pirskeisiin, joten valintoja on tehtävä. Bodom kiinnostaa kenties eniten jo sivistävässä mielessä ja Mayhemin kylmä tykittely viehättää muuten vaan. Ja mikäli vapaata ei muuten ole sopivasti, täytyy tietysti anoa työnantajaltakin lupaa humputtelureissuja varten.
Loppuvuosi vaikuttaa keikkojen suhteen lupaavalta. Marraskuussa olisi tarjolla mustaa mäiskettä, kun Mayhem saapuu tuohon lähelle eli Tampereelle. Olen nähnyt bändin kerran aikaisemmin samassa paikassa pari vuotta sitten, mutta miksipä en näkisi toistekin. Uusi levy on tulossa ja syksyn myötä synkempi mekastus alkaa muutenkin maittaa paremmin kuin kesällä.
 
Joulukuussa olisi mahdollisuus kokea viimeinkin Children of Bodom, josta olen innostunut kunnolla vasta hiljattain. Keikka olisi kiinnostanut jo aiemmin, mutta bändi ei tunnu kiertävän kotimaassaan kovinkaan usein. Nyt kun bändi tulee Tampereelle, olisi hyvät saumat mennä.
 
Jotain muutakin kiinnostavaa oli. Moonspell ja Rotting Christ keikkailevat Suomessa marraskuussa ja ensi vuoden puolelta kiikarissa on Testament/Exodus/Death Angel-mahtisetti. Tähän viimeiseen on vielä aikaa, joten en jaksa innostua vielä, mutta laitan rässärit muistiin.
 
En luultavasti ehdi osallistua kaikkiin pirskeisiin, joten valintoja on tehtävä. Bodom kiinnostaa kenties eniten jo sivistävässä mielessä ja Mayhemin kylmä tykittely viehättää muuten vaan. Ja mikäli vapaata ei muuten ole sopivasti, täytyy tietysti anoa työnantajaltakin lupaa humputtelureissuja varten.
05.10.2019
LordStenhammar
25 kirjaa, 6 kirja-arviota, 1034 viestiä
Räppiä olisi tarjolla tänään Torvessa. Eevil Stöötä. Oma räppitietämys rajoittuu lähinnä johonkin NWA:han ja Body Countiin, mutta mitä nyt olen tsekkaillut, niin Stöö on ihan asiallista kamaa. Harmi, kun ei ole oikein varaa mihinkään pidemmälle lähteä. Tuleva Uriah Heep heruttaisi, mutta ilmeisesti nou cän duu. Ei näillä perkeleen tileillä.
Räppiä olisi tarjolla tänään Torvessa. Eevil Stöötä. Oma räppitietämys rajoittuu lähinnä johonkin NWA:han ja Body Countiin, mutta mitä nyt olen tsekkaillut, niin Stöö on ihan asiallista kamaa. Harmi, kun ei ole oikein varaa mihinkään pidemmälle lähteä. Tuleva Uriah Heep heruttaisi, mutta ilmeisesti nou cän duu. Ei näillä perkeleen tileillä.
20.10.2019
LordStenhammar
25 kirjaa, 6 kirja-arviota, 1034 viestiä
Torvessa torstaina Goat Semen, Sudden Death ja Kyy. Kerrankin osuu omaan musiikkimakuun ainakin pääesiintyjä. Hyvältä kohkaukselta kuulostaa YouTuben perusteella, joten levyt taitavat mennä hankintaan. Jos jaksaa vuohen siemenneste tänne Perusta asti valua, niin ehkä minäkin viitsin matkustaa kotipaikkakunnalta sen muutaman kilsan Lahteen.
Torvessa torstaina Goat Semen, Sudden Death ja Kyy. Kerrankin osuu omaan musiikkimakuun ainakin pääesiintyjä. Hyvältä kohkaukselta kuulostaa YouTuben perusteella, joten levyt taitavat mennä hankintaan. Jos jaksaa vuohen siemenneste tänne Perusta asti valua, niin ehkä minäkin viitsin matkustaa kotipaikkakunnalta sen muutaman kilsan Lahteen.
Muokannut LordStenhammar (20.10.2019)
21.10.2019
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
En tunne Goat Semeniä, mutta bändi on valinnut kieltämättä hyvän nimen. Toivottavasti mällää kunnolla!
Itse olen nyt sitten menossa Mayhemin ja Bodomin keikoille. En tosin ole aivan varma, miten työt antavat myöten, mutta ostin liput molempiin ja eivätköhän ne pyytämäni vapaapäivätkin järjesty. Ensi vuoden puolella odottava Testament on aika varma tapaus saatuani vahvistuksen, että talvilomani on juuri tuolloin. Lippua en vielä hankkinut, mutta sen ehtii varmasti myöhemminkin.
Itse olen nyt sitten menossa Mayhemin ja Bodomin keikoille. En tosin ole aivan varma, miten työt antavat myöten, mutta ostin liput molempiin ja eivätköhän ne pyytämäni vapaapäivätkin järjesty. Ensi vuoden puolella odottava Testament on aika varma tapaus saatuani vahvistuksen, että talvilomani on juuri tuolloin. Lippua en vielä hankkinut, mutta sen ehtii varmasti myöhemminkin.
En tunne Goat Semeniä, mutta bändi on valinnut kieltämättä hyvän nimen. Toivottavasti mällää kunnolla!
 
Itse olen nyt sitten menossa Mayhemin ja Bodomin keikoille. En tosin ole aivan varma, miten työt antavat myöten, mutta ostin liput molempiin ja eivätköhän ne pyytämäni vapaapäivätkin järjesty. Ensi vuoden puolella odottava Testament on aika varma tapaus saatuani vahvistuksen, että talvilomani on juuri tuolloin. Lippua en vielä hankkinut, mutta sen ehtii varmasti myöhemminkin.
16.11.2019
LordStenhammar
25 kirjaa, 6 kirja-arviota, 1034 viestiä
Se olisi taas tänään torveilua tiedossa: Insulter's Altar, Sadokist, Evil Angel ja päänimenä Vulcano lähipaikkakunnalta Brasiliasta. Stressaa. Kolme ekaa paikallisia, jossain määrin muijan tuttujen bändejä.
Lasken sen varaan, että Vulcanon Bloody Vengeance -levyä saa ostettua paikanpäältä. Levykauppa Äx ei nyt asian kanssa auttanut. Eihän tässä nyt voi valittaa, kun kivoja saatananpalvontabändejä soittaa melkein joka viikonloppu kotihuudeilla.
Lasken sen varaan, että Vulcanon Bloody Vengeance -levyä saa ostettua paikanpäältä. Levykauppa Äx ei nyt asian kanssa auttanut. Eihän tässä nyt voi valittaa, kun kivoja saatananpalvontabändejä soittaa melkein joka viikonloppu kotihuudeilla.
Se olisi taas tänään torveilua tiedossa: Insulter's Altar, Sadokist, Evil Angel ja päänimenä Vulcano lähipaikkakunnalta Brasiliasta. Stressaa. Kolme ekaa paikallisia, jossain määrin muijan tuttujen bändejä.
 
Lasken sen varaan, että Vulcanon Bloody Vengeance -levyä saa ostettua paikanpäältä. Levykauppa Äx ei nyt asian kanssa auttanut. Eihän tässä nyt voi valittaa, kun kivoja saatananpalvontabändejä soittaa melkein joka viikonloppu kotihuudeilla. :heart:
04.03.2020
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Kvelertak soittaa Tampereella loppukuusta ja onhan sinne taas mentävä, mikäli pomo suo minulle pyytämäni vapaapäivät. Norjalaisbändin tyyli yhdistelee bläkkistä, rokkia ja punkkia varsin erikoisella tavalla ja meininki lienee livenä mukaansatempaavaa. Uusi levykin ilmestyi tässä ihan yllättäen ja hyvältä on kyllä kuulostanut. Olisi muuten virkistävää käydä joskus muuallakin kuin Tullikamarin sinänsä toimivassa ympäristössä, mutta eipä niitä hyviä keikkapaikkoja ihan kaikkialta löydy.
Kvelertak soittaa Tampereella loppukuusta ja onhan sinne taas mentävä, mikäli pomo suo minulle pyytämäni vapaapäivät. Norjalaisbändin tyyli yhdistelee bläkkistä, rokkia ja punkkia varsin erikoisella tavalla ja meininki lienee livenä mukaansatempaavaa. Uusi levykin ilmestyi tässä ihan yllättäen ja hyvältä on kyllä kuulostanut. Olisi muuten virkistävää käydä joskus muuallakin kuin Tullikamarin sinänsä toimivassa ympäristössä, mutta eipä niitä hyviä keikkapaikkoja ihan kaikkialta löydy.
01.10.2020
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Tuo yllä mainitsemani Kvelertak siirtyi ensi vuoteen, mutta onneksi keikoille pääsee näillä näkymin myös lähiaikoina. Mikäli maa ei mene taas umpilukkoon, aion käydä katsomassa kuukauden päästä Viikatetta, jolta ilmestyy ylihuomenna uusi albumi. Olen nähnyt bändin jo kolmesti aiemmin, mutta menköön nyt vielä kerta, kun ei tässä oikein muutakaan ole tarjolla.
Tuo yllä mainitsemani Kvelertak siirtyi ensi vuoteen, mutta onneksi keikoille pääsee näillä näkymin myös lähiaikoina. Mikäli maa ei mene taas umpilukkoon, aion käydä katsomassa kuukauden päästä Viikatetta, jolta ilmestyy ylihuomenna uusi albumi. Olen nähnyt bändin jo kolmesti aiemmin, mutta menköön nyt vielä kerta, kun ei tässä oikein muutakaan ole tarjolla.
04.08.2021
Mustelmann
64 kirjaa, 7 kirja-arviota, 1287 viestiä
Tampereella järjestettävä Saarihelvetti on määränpääni viikonloppuna, tosin menen vain yhdeksi päiväksi. Festarin sivuilla lukee, että siellä on ehdoton maskipakko ja että maskista kieltäytyvät poistetaan alueelta. Kaljaa joutuu juomaan varmaan pillillä sitten. Turvavälejä vahditaan ja muutenkin fiilis on vähän sellainen, että kuinka rennosti siellä pystyy olemaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että rajoitetut koronafestarit on parempi vaihtoehto kuin ei festareita ollenkaan.
Tampereella järjestettävä Saarihelvetti on määränpääni viikonloppuna, tosin menen vain yhdeksi päiväksi. Festarin sivuilla lukee, että siellä on ehdoton maskipakko ja että maskista kieltäytyvät poistetaan alueelta. Kaljaa joutuu juomaan varmaan pillillä sitten. Turvavälejä vahditaan ja muutenkin fiilis on vähän sellainen, että kuinka rennosti siellä pystyy olemaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että rajoitetut koronafestarit on parempi vaihtoehto kuin ei festareita ollenkaan.
12