Myyn pois turhana hyväkuntoiset Flower Kingsin CD:ni. Parhaiten tavoittaa yksityisviesitillä tai vastaamalla tähän ketjuun.
Tässä linkki kuvaan:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=924392
Myyn pois turhana hyväkuntoiset Flower Kingsin CD:ni. Parhaiten tavoittaa yksityisviesitillä tai vastaamalla tähän ketjuun.
 
Tässä linkki kuvaan:
 
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=924392