Mustelmann avatar
Kategoria: Teatteri | 895 viestiä | 197,4 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 19.06.2026
Sivut: 1, 2, 3, 4 ... 36
Freyja avatar
Kategoria: Teatteri | 10 viestiä | 238 lukukertaa
Vastannut: Freyja, 17.06.2026
Moonlord avatar
Kategoria: Konepaja | 446 viestiä | 216,9 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 15.06.2026
Sivut: 1, 2, 3, 4 ... 18

V: Egmontin ja DC:n sarjakuvia

10.05.2015
Vehka avatar
302 kirjaa, 14 kirja-arviota, 185 viestiä
Vaihdan mielelläni seuraavat huippukunnossa olevat teokset:

Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga
Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga: Musta kansio
Scott Nyder & kumppanit: Batman: Pöllöjen kaupunki
Jeph Loeb: Batman: Riivattu ritari

Mitäkö haluan vaihdossa? Mut voi kutsua lautapeli-iltaan, pyytää mukaan elokuviin, tarjota vaihdossa Ryhmä-X-sarjakuvia tai keksiä jotain muuta kivaa. Perinteinen valuuttaan perustuva vaihtaminen on musta tylsää, yllätykset on kivempia. :tongue:
10.05.2015
Dyn avatar
542 kirjaa, 51 kirja-arviota, 3978 viestiä
Kelpaako mikään (kokoonpano) näistä kirjoista Herrasmiesten liigasta? Saat vaikka kaikki.
10.05.2015
Vehka avatar
302 kirjaa, 14 kirja-arviota, 185 viestiä
Haluutko nimenomaan tuon perusteoksen? :) Noista listan kirjoista ei ihan hirveästi nappaa mikään, mutta voisin mä sen vaihtaa esim. Reginan lauluun (koska sitä en ole Eddingseiltä lukenut, mikä karmea puute) tai hämäriin Tripodien aikoihin, joista en tiedä mitään. Voin tuoda peli-iltaan esimerkiksi.

(Tässä oli kyllä ideana tyhjentää hyllyä, mutta onneksi lentokentälle voi kiikuttaa tuollaisia Reginan laulun tasoisia kirjoja sitten lukemisen jälkeen kyllä.)
10.05.2015
Dyn avatar
542 kirjaa, 51 kirja-arviota, 3978 viestiä
Joo sen ekan osan. Voin tuoda myös kirjat johonkin mihin olet itse tulossa, tai jos haluat tulla meille teelle joku päivä Käpylään?
17.05.2015
Kultasuu avatar
273 viestiä
VehkaVaihdan mielelläni seuraavat huippukunnossa olevat teokset:

Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga
Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga: Musta kansio
Scott Nyder & kumppanit: Batman: Pöllöjen kaupunki
Jeph Loeb: Batman: Riivattu ritari

Mitäkö haluan vaihdossa? Mut voi kutsua lautapeli-iltaan, pyytää mukaan elokuviin, tarjota vaihdossa Ryhmä-X-sarjakuvia tai keksiä jotain muuta kivaa. Perinteinen valuuttaan perustuva vaihtaminen on musta tylsää, yllätykset on kivempia. :tongue:
Moi Vehka! Olisko näissä mitään mihin sinua kiinnostaisi vaihtaa kaikki nuo sarjakuvat:

http://www.risingshadow.fi/forum/markkinat/2213-m-paljon-scifia-ja-fantasiaa#32593
^ Ylös