Vaihdan mielelläni seuraavat huippukunnossa olevat teokset:
Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga: Musta kansio Scott Nyder & kumppanit: Batman: Pöllöjen kaupunki Jeph Loeb: Batman: Riivattu ritari
Mitäkö haluan vaihdossa? Mut voi kutsua lautapeli-iltaan, pyytää mukaan elokuviin, tarjota vaihdossa Ryhmä-X-sarjakuvia tai keksiä jotain muuta kivaa. Perinteinen valuuttaan perustuva vaihtaminen on musta tylsää, yllätykset on kivempia.
Vaihdan mielelläni seuraavat huippukunnossa olevat teokset:
 
Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga
Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga: Musta kansio
Scott Nyder & kumppanit: Batman: Pöllöjen kaupunki
Jeph Loeb: Batman: Riivattu ritari
 
Mitäkö haluan vaihdossa? Mut voi kutsua lautapeli-iltaan, pyytää mukaan elokuviin, tarjota vaihdossa Ryhmä-X-sarjakuvia tai keksiä jotain muuta kivaa. Perinteinen valuuttaan perustuva vaihtaminen on musta tylsää, yllätykset on kivempia. :tongue:
Kelpaako mikään (kokoonpano) näistä kirjoista Herrasmiesten liigasta? Saat vaikka kaikki.
Kelpaako mikään (kokoonpano) [url=http://www.risingshadow.fi/forum/markkinat/1454-m-paljon-kirjoja-eurolla]näistä kirjoista[/url] Herrasmiesten liigasta? Saat vaikka kaikki.
Haluutko nimenomaan tuon perusteoksen? :) Noista listan kirjoista ei ihan hirveästi nappaa mikään, mutta voisin mä sen vaihtaa esim. Reginan lauluun (koska sitä en ole Eddingseiltä lukenut, mikä karmea puute) tai hämäriin Tripodien aikoihin, joista en tiedä mitään. Voin tuoda peli-iltaan esimerkiksi.
(Tässä oli kyllä ideana tyhjentää hyllyä, mutta onneksi lentokentälle voi kiikuttaa tuollaisia Reginan laulun tasoisia kirjoja sitten lukemisen jälkeen kyllä.)
Haluutko nimenomaan tuon perusteoksen? :) Noista listan kirjoista ei ihan hirveästi nappaa mikään, mutta voisin mä sen vaihtaa esim. Reginan lauluun (koska sitä en ole Eddingseiltä lukenut, mikä karmea puute) tai hämäriin Tripodien aikoihin, joista en tiedä mitään. Voin tuoda peli-iltaan esimerkiksi.
 
(Tässä oli kyllä ideana tyhjentää hyllyä, mutta onneksi lentokentälle voi kiikuttaa tuollaisia Reginan laulun tasoisia kirjoja sitten lukemisen jälkeen kyllä.)
VehkaVaihdan mielelläni seuraavat huippukunnossa olevat teokset:
Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga: Musta kansio Scott Nyder & kumppanit: Batman: Pöllöjen kaupunki Jeph Loeb: Batman: Riivattu ritari
Mitäkö haluan vaihdossa? Mut voi kutsua lautapeli-iltaan, pyytää mukaan elokuviin, tarjota vaihdossa Ryhmä-X-sarjakuvia tai keksiä jotain muuta kivaa. Perinteinen valuuttaan perustuva vaihtaminen on musta tylsää, yllätykset on kivempia.
Moi Vehka! Olisko näissä mitään mihin sinua kiinnostaisi vaihtaa kaikki nuo sarjakuvat:
[quote="Vehka" post=32286]Vaihdan mielelläni seuraavat huippukunnossa olevat teokset:
 
Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga
Alan Moore: Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga: Musta kansio
Scott Nyder & kumppanit: Batman: Pöllöjen kaupunki
Jeph Loeb: Batman: Riivattu ritari
 
Mitäkö haluan vaihdossa? Mut voi kutsua lautapeli-iltaan, pyytää mukaan elokuviin, tarjota vaihdossa Ryhmä-X-sarjakuvia tai keksiä jotain muuta kivaa. Perinteinen valuuttaan perustuva vaihtaminen on musta tylsää, yllätykset on kivempia. :tongue:[/quote]
 
Moi Vehka! Olisko näissä mitään mihin sinua kiinnostaisi vaihtaa kaikki nuo sarjakuvat:
 
http://www.risingshadow.fi/forum/markkinat/2213-m-paljon-scifia-ja-fantasiaa#32593