Niksu ☆27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Onko kukaan täällä pelannut sellaista peliä kuin
The Banner Saga?
Olen harkinnut sen ostamista, mutta olisi ensiksi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Onko kukaan täällä pelannut sellaista peliä kuin [url=http://stoicstudio.com/]The Banner Saga[/url]?
 
Olen harkinnut sen ostamista, mutta olisi ensiksi kiva kuulla muiden kokemuksia.