Ensimmäisessä Jurassic Parkissa oli kehuttua CGI:tä ja sitten dinosaurusrobotteja, mutta ei siinä kaikki, osa raptorikohtauksista oli toteutettu ihan "ukko puvussa" menetelmällä.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=jAzQr3Ml0UI[/video]
Näyttää vähän epämukavalta, mutta kicking rad!
edit: Stan Winston Schoolin kanavalla on tietysti paljon muitakin tuommoista, koska ovat Jurassic Parkin ohella tehneet Alieneja, Predatoreja, Terminaattoreita ja muuta kaikille tuttua. Ja sen T-Rexinkin kokosivat.
Ensimmäisessä Jurassic Parkissa oli kehuttua CGI:tä ja sitten dinosaurusrobotteja, mutta ei siinä kaikki, osa raptorikohtauksista oli toteutettu ihan "ukko puvussa" menetelmällä.
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=jAzQr3Ml0UI[/video]
 
Näyttää vähän epämukavalta, mutta [i]kicking rad[/i]!
 
edit: Stan Winston Schoolin kanavalla on tietysti paljon muitakin tuommoista, koska ovat Jurassic Parkin ohella tehneet Alieneja, Predatoreja, Terminaattoreita ja muuta kaikille tuttua. Ja sen T-Rexinkin kokosivat.
Muokannut Echramath (10.01.2015)