Star Wars
30.11.2014
Mab
616 viestiä
StratoMutta musta se valomiekka oli ihan hieno, selkeesti yritetty keksiä jotain uutta koukkua tohon hommaan ja sen onnistumisen näkee oikeasti vasta sitten kun leffa on ulkona. Mun mielestä leffassa saisi kyllä olla muitakin designeja tolle valomiekalle kuin trailerin ja aikaisempien leffojen versiot.Samaa mieltä. Käy järkeen, että vaihtoehtoisia malleja valomiekoille olisi aika ajoin pyritty kehittämään. Sen, että miten valoväistin (tai mikä lie :D) käytännössä toimii, näkee tosiaankin vasta myöhemmin. Onhan siinä varmaankin riskinä omien käsien silpoutuminen, mutta suojaahan se myös käyttäjää jossain määrin* terää pitkin liukuvalta vihollisen miekalta ja tarjoaa lisää vahingontekomahdollisuuksia. Kyllä mä ainakin ihan uteliaana odotan taistelukohtauksia.
(* tosin siinähän on pienet nysät, joista valoaines vasta alkaa, joten ne saattavat kyllä leikkaantua pois vihollisen miekalla :neutral:)
Mä en ole mikään supersuuren luokan Tähtien sota -fani, mutta olen pitkään ollut siinä uskossa, että alkuperäinen trilogia oli sellainen kerran elämässä -juttu. En siis odotakaan mitään muuta kuin viihdyttävää seikkailua, eikä tuo sinänsä hengetön teaseri ehtinyt romuttaa mun odotuksiani (joskaan ei se kyllä suuremmin innostanutkaan). Jos leffasta tulee edes sellainen, joka on kiva katsoa kerran teatterissa, niin on se parempi kuin Episodit I-III.
Tuo HVM:n linkittämä George Lucasin erikoiseditio teaserista oli muuten aikas hauska :D
[quote="Strato" post=24884]Mutta musta se valomiekka oli ihan hieno, selkeesti yritetty keksiä jotain uutta koukkua tohon hommaan ja sen onnistumisen näkee oikeasti vasta sitten kun leffa on ulkona. Mun mielestä leffassa saisi kyllä olla muitakin designeja tolle valomiekalle kuin trailerin ja aikaisempien leffojen versiot.[/quote]
 
Samaa mieltä. Käy järkeen, että vaihtoehtoisia malleja valomiekoille olisi aika ajoin pyritty kehittämään. Sen, että miten valoväistin (tai mikä lie :D) käytännössä toimii, näkee tosiaankin vasta myöhemmin. Onhan siinä varmaankin riskinä omien käsien silpoutuminen, mutta suojaahan se myös käyttäjää jossain määrin* terää pitkin liukuvalta vihollisen miekalta ja tarjoaa lisää vahingontekomahdollisuuksia. Kyllä mä ainakin ihan uteliaana odotan taistelukohtauksia.
(* tosin siinähän on pienet nysät, joista valoaines vasta alkaa, joten ne saattavat kyllä leikkaantua pois vihollisen miekalla :neutral:)
 
Mä en ole mikään supersuuren luokan Tähtien sota -fani, mutta olen pitkään ollut siinä uskossa, että alkuperäinen trilogia oli sellainen kerran elämässä -juttu. En siis odotakaan mitään muuta kuin viihdyttävää seikkailua, eikä tuo sinänsä hengetön teaseri ehtinyt romuttaa mun odotuksiani (joskaan ei se kyllä suuremmin innostanutkaan). Jos leffasta tulee edes sellainen, joka on kiva katsoa kerran teatterissa, niin on se parempi kuin Episodit I-III.
 
Tuo HVM:n linkittämä George Lucasin erikoiseditio teaserista oli muuten aikas hauska :D
01.12.2014
Onpa nyt negatiivista. Ihan hyvä teaser minun mielestä. Ehkä vähän tommonen "tumblr" meininki eli nainen ja tummaihoinen pitää näyttää, ettei pidetä konservatiivisena leffana. Mieluummin Abrams kuin Lucas. Uudet kirjat on olleet surkeita tähän mennessä, mutta tätä leffaa odotan edelleen yhtä innokkaasti kuin tähänkin asti.
Onpa nyt negatiivista. Ihan hyvä teaser minun mielestä. Ehkä vähän tommonen "tumblr" meininki eli nainen ja tummaihoinen pitää näyttää, ettei pidetä konservatiivisena leffana. Mieluummin Abrams kuin Lucas. Uudet kirjat on olleet surkeita tähän mennessä, mutta tätä leffaa odotan edelleen yhtä innokkaasti kuin tähänkin asti.
28.01.2015
River
87 viestiä
Itsekin odotan leffaa ihan mielenkiinnolla ja avoimin mielin. Pohjathan on jo aika pitkälti Star Warsissa vedetty. Disneytä mollataan rankalla kädellä, mutta itse näen mahdollisuuden, että voisivat saada ST:hen puhtia. Katsotaan, katsotaan.
Itse lukeudun siihen porukkaan, jolle vuoden 1977, 1980 ja 1983 leffat (ja siis vain tuo alkuperäinen versio ilman "jälkimaalauksia ja -lisäyksiä") ovat ns. ne ainoat oikeat ja joista into tieteisjuttuihin alkoi. Olin sellainen 5 v., kun ensimmäisen kerran näin nuo elokuvat VHS:ltä. Darth Vader oli eka ihastus (joo, creepyä
), C-3PO:sta, Obi-Wanista ja Ewokeista tykkäsin myös heti.
Luin tuossa joku vuosi sitten Alec Guinnessin päiväkirjamaisen kokoelmakirjan "My Shadow Escapes Me" ja oli aika hauska, kuinka vastenmielisenä näyttelijä piti koko Star Wars hommaa. Kirosi jouluja, koska silloin alkoi aina sadella Obi-Wan- kuvia postista, joihin fanit ruinasivat nimmareita.
Mutta siis, mitä olisi ST ilman Guinnessin Obi-Wania? Ei mitään. Kun katsoin tuossa yksi päivä Teemalta sci-fi- dokkaria (aika huono kylläkin), niin mietin, että miten radikaalisti leffan luonnetta olisi muuttanut se, jos roolissa olisi nähty joku muu. Guinness oli koko homman selkäranka ja toi uskottavuutta elokuvaan.
Enkä muuten ymmärrä koko kohkausta, mikä viime vuonna oli tästä tummasta miehestä Stormtrooperina. Jos miettii, että Imperiumi haali miehiä kaikista galaksin kolkista, niin pakostihan siellä nyt on muitakin kuin anglo-saksiseen ajatus- ja kuvamaailmaan sopivia sotilaita. Olihan noissa "maallisissakin valtakunnissa", kuten Rooman ja Kolmannen valtakunnan, palkkasotureita mm. Afrikan mantereelta ja Lähi-idästä. Olihan SS:lläkin omia muslimidivisioonia, mutta jännästipä ne ovat jääneet vähemmälle puheelle.
Löysin taas ihan hauskan testin:
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/
Sopivasti prinsessa Leia.
Itse lukeudun siihen porukkaan, jolle vuoden 1977, 1980 ja 1983 leffat (ja siis vain tuo alkuperäinen versio ilman "jälkimaalauksia ja -lisäyksiä") ovat ns. ne ainoat oikeat ja joista into tieteisjuttuihin alkoi. Olin sellainen 5 v., kun ensimmäisen kerran näin nuo elokuvat VHS:ltä. Darth Vader oli eka ihastus (joo, creepyä
Luin tuossa joku vuosi sitten Alec Guinnessin päiväkirjamaisen kokoelmakirjan "My Shadow Escapes Me" ja oli aika hauska, kuinka vastenmielisenä näyttelijä piti koko Star Wars hommaa. Kirosi jouluja, koska silloin alkoi aina sadella Obi-Wan- kuvia postista, joihin fanit ruinasivat nimmareita.
Mutta siis, mitä olisi ST ilman Guinnessin Obi-Wania? Ei mitään. Kun katsoin tuossa yksi päivä Teemalta sci-fi- dokkaria (aika huono kylläkin), niin mietin, että miten radikaalisti leffan luonnetta olisi muuttanut se, jos roolissa olisi nähty joku muu. Guinness oli koko homman selkäranka ja toi uskottavuutta elokuvaan.
Enkä muuten ymmärrä koko kohkausta, mikä viime vuonna oli tästä tummasta miehestä Stormtrooperina. Jos miettii, että Imperiumi haali miehiä kaikista galaksin kolkista, niin pakostihan siellä nyt on muitakin kuin anglo-saksiseen ajatus- ja kuvamaailmaan sopivia sotilaita. Olihan noissa "maallisissakin valtakunnissa", kuten Rooman ja Kolmannen valtakunnan, palkkasotureita mm. Afrikan mantereelta ja Lähi-idästä. Olihan SS:lläkin omia muslimidivisioonia, mutta jännästipä ne ovat jääneet vähemmälle puheelle.
Löysin taas ihan hauskan testin:
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/
Sopivasti prinsessa Leia.
Itsekin odotan leffaa ihan mielenkiinnolla ja avoimin mielin. Pohjathan on jo aika pitkälti Star Warsissa vedetty. Disneytä mollataan rankalla kädellä, mutta itse näen mahdollisuuden, että voisivat saada ST:hen puhtia. Katsotaan, katsotaan.
 
Itse lukeudun siihen porukkaan, jolle vuoden 1977, 1980 ja 1983 leffat (ja siis vain tuo alkuperäinen versio ilman "jälkimaalauksia ja -lisäyksiä") ovat ns. ne ainoat oikeat ja joista into tieteisjuttuihin alkoi. Olin sellainen 5 v., kun ensimmäisen kerran näin nuo elokuvat VHS:ltä. Darth Vader oli eka ihastus (joo, creepyä :smile: ), C-3PO:sta, Obi-Wanista ja Ewokeista tykkäsin myös heti.
Luin tuossa joku vuosi sitten Alec Guinnessin päiväkirjamaisen kokoelmakirjan "My Shadow Escapes Me" ja oli aika hauska, kuinka vastenmielisenä näyttelijä piti koko Star Wars hommaa. Kirosi jouluja, koska silloin alkoi aina sadella Obi-Wan- kuvia postista, joihin fanit ruinasivat nimmareita. :smile:
Mutta siis, mitä olisi ST ilman Guinnessin Obi-Wania? Ei mitään. Kun katsoin tuossa yksi päivä Teemalta sci-fi- dokkaria (aika huono kylläkin), niin mietin, että miten radikaalisti leffan luonnetta olisi muuttanut se, jos roolissa olisi nähty joku muu. Guinness oli koko homman selkäranka ja toi uskottavuutta elokuvaan.
 
Enkä muuten ymmärrä koko kohkausta, mikä viime vuonna oli tästä tummasta miehestä Stormtrooperina. Jos miettii, että Imperiumi haali miehiä kaikista galaksin kolkista, niin pakostihan siellä nyt on muitakin kuin anglo-saksiseen ajatus- ja kuvamaailmaan sopivia sotilaita. Olihan noissa "maallisissakin valtakunnissa", kuten Rooman ja Kolmannen valtakunnan, palkkasotureita mm. Afrikan mantereelta ja Lähi-idästä. Olihan SS:lläkin omia muslimidivisioonia, mutta jännästipä ne ovat jääneet vähemmälle puheelle.
 
Löysin taas ihan hauskan testin:
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/
 
Sopivasti prinsessa Leia.
28.01.2015
Vumpalouska
79 kirjaa, 10 kirja-arviota, 137 viestiä
RiverTämä on niin totta ;____;
Itse lukeudun siihen porukkaan, jolle vuoden 1977, 1980 ja 1983 leffat (ja siis vain tuo alkuperäinen versio ilman "jälkimaalauksia ja -lisäyksiä") ovat ns. ne ainoat oikeat ja joista into tieteisjuttuihin alkoi.
Lucasin lähdöstä ei voi olla ainakaan haittaa Star Warsille. Ehkä mies oli suuri visiönääri joskus 30+ vuotta sitten, mutta hänen pakonomainen tarpeensa sörkkiä elokuviaan yhä uudelleen ja uudelleen ja ahtaa ne täyteen kammottavaa CGI:ta vuosikymmenten jälkeen ovat vakuuttaneet minut siitä, ettei hänellä enää ole kaikki muumit laaksossa.
Löysin taas ihan hauskan testin:Itse olin Palppis. Fug yes.
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/
[quote="River" post=27952]
Itse lukeudun siihen porukkaan, jolle vuoden 1977, 1980 ja 1983 leffat (ja siis vain tuo alkuperäinen versio ilman "jälkimaalauksia ja -lisäyksiä") ovat ns. ne ainoat oikeat ja joista into tieteisjuttuihin alkoi.[/quote]
 
Tämä on niin totta ;____;
 
Lucasin lähdöstä ei voi olla ainakaan haittaa Star Warsille. Ehkä mies oli suuri visiönääri joskus 30+ vuotta sitten, mutta hänen pakonomainen tarpeensa sörkkiä elokuviaan yhä uudelleen ja uudelleen ja ahtaa ne täyteen kammottavaa CGI:ta vuosikymmenten jälkeen ovat vakuuttaneet minut siitä, ettei hänellä enää ole kaikki muumit laaksossa.
 
[quote]Löysin taas ihan hauskan testin:
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/
[/quote]
 
Itse olin Palppis. Fug yes.
28.01.2015
Formaldehyde
120 kirjaa, 322 viestiä
RiverLöysin taas ihan hauskan testin:Mitä hittoa, en ollutkaan C-3PO!
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/
Lando Calrissian, palveluksessanne.
[quote="River" post=27952]Löysin taas ihan hauskan testin:
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/[/quote]
 
Mitä hittoa, en ollutkaan C-3PO!
 
Lando Calrissian, palveluksessanne. :smile: Eikä testissä edes kysytty tunnetko jotakin erityistä sympatiaa viittoja ja viiksiä kohtaan. Ha!
28.01.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Star Wars on yksi suurimmista kiinnostuksen kohteistani. Toisin kuin monet minä pidin episodeista 1-3 ja inhokkihahmoni on Obi-Wan. Omat odotukseni uusien elokuvien suhteen ovat hyvin alhaiset: kaikki nimet, joita tähän asti olen eri elokuviin nähnyt liitettävän, ovat tehneet pelkkiä toimintaelokuvia tai huonoja draamaelokuvia. Olisin nähnyt mielelläni George Lucasin puikoissa vielä viimeisen kerran. Eihän näitä tulevia SW-leffoja oikeastaan voi pitää edes todellisina "star Warsseina" kun tekijöillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen universumin luojien kanssa. Sama kuin S.A. Salvatore alkaisi julkaista kirjoja Keski-Maasta.
Star Wars on yksi suurimmista kiinnostuksen kohteistani. Toisin kuin monet minä pidin episodeista 1-3 ja inhokkihahmoni on Obi-Wan. Omat odotukseni uusien elokuvien suhteen ovat hyvin alhaiset: kaikki nimet, joita tähän asti olen eri elokuviin nähnyt liitettävän, ovat tehneet pelkkiä toimintaelokuvia tai huonoja draamaelokuvia. Olisin nähnyt mielelläni George Lucasin puikoissa vielä viimeisen kerran. Eihän näitä tulevia SW-leffoja oikeastaan voi pitää edes todellisina "star Warsseina" kun tekijöillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen universumin luojien kanssa. Sama kuin S.A. Salvatore alkaisi julkaista kirjoja Keski-Maasta.
28.01.2015
Saki
92 kirjaa, 35 kirja-arviota, 335 viestiä
Aika kökkö traileri. Ei oikein selittänyt mitään. Kuka oli se nainen? Tai se tyyppi joka lensi hävittäjää? Noh, Millenium Falcon on ainakin mukana, niin joku vanha tuttukin varmaan on..?
Aika kökkö traileri. Ei oikein selittänyt mitään. Kuka oli se nainen? Tai se tyyppi joka lensi hävittäjää? Noh, Millenium Falcon on ainakin mukana, niin joku vanha tuttukin varmaan on..?
Muokannut Saki (16.04.2015)
28.01.2015
NiksuEihän näitä tulevia SW-leffoja oikeastaan voi pitää edes todellisina "star Warsseina" kun tekijöillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen universumin luojien kanssa.Ei täysin totta. Star Wars 7:lla on sama käsikirjoittaja kuin Imperiumin vastaiskulla ja Jedin paluulla (Lawrence Kasdan).
[quote="Niksu" post=27956]Eihän näitä tulevia SW-leffoja oikeastaan voi pitää edes todellisina "star Warsseina" kun tekijöillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen universumin luojien kanssa.[/quote]
Ei täysin totta. Star Wars 7:lla on sama käsikirjoittaja kuin Imperiumin vastaiskulla ja Jedin paluulla (Lawrence Kasdan).
28.01.2015
Vumpalouska
79 kirjaa, 10 kirja-arviota, 137 viestiä
NiksuToisin kuin monet minä pidin episodeista 1-3 ja inhokkihahmoni on Obi-Wan.Shun the nonbeliever! Shun! SHUUUUNNNN-AH!
[quote="Niksu" post=27956]Toisin kuin monet minä pidin episodeista 1-3 ja inhokkihahmoni on Obi-Wan.[/quote]
 
Shun the nonbeliever! Shun! SHUUUUNNNN-AH!
28.01.2015
dreameling
11 kirjaa, 13 viestiä
RiverLöysin taas ihan hauskan testin:Pöh. Mä oon Luke.
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/
[quote="River" post=27952]Löysin taas ihan hauskan testin:
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/[/quote]
 
Pöh. Mä oon Luke.
28.02.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
maxTämä antaa sentään jotain toivoa, mutta eiköhän loppupeleissä Studio sanele aika tarkkaan, minkälainen tästä elokuvasta pitää tulla. Heille kun ei Lucasin käsikirjoituskaan kelvannut.NiksuEihän näitä tulevia SW-leffoja oikeastaan voi pitää edes todellisina "star Warsseina" kun tekijöillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen universumin luojien kanssa.Ei täysin totta. Star Wars 7:lla on sama käsikirjoittaja kuin Imperiumin vastaiskulla ja Jedin paluulla (Lawrence Kasdan).
[quote="max" post=27972][quote="Niksu" post=27956]Eihän näitä tulevia SW-leffoja oikeastaan voi pitää edes todellisina "star Warsseina" kun tekijöillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen universumin luojien kanssa.[/quote]
Ei täysin totta. Star Wars 7:lla on sama käsikirjoittaja kuin Imperiumin vastaiskulla ja Jedin paluulla (Lawrence Kasdan).[/quote]
 
Tämä antaa sentään jotain toivoa, mutta eiköhän loppupeleissä Studio sanele aika tarkkaan, minkälainen tästä elokuvasta pitää tulla. Heille kun ei Lucasin käsikirjoituskaan kelvannut.
Muokannut Niksu (16.04.2015)
16.04.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Joten tarina kertoo oletettavasti Luken tai Leian pojasta/tyttärestä. Hmm. Jotenkin hyvin harmillista, ettei Ewan McGregor ole tässä elokuvassa.
Ensimmäiset fiilikset trailerista: jotkut asiat pistivät hieman silmään, mutta ehkä olen vain varuiksi ylikyyninen. En kehtaa innostua, jottei pettymys sitten kuitenkin ole kahta pahempi. Tatuooinen/Jakun kohtaus vaikutti kiinnostavalta.
Ensimmäiset fiilikset trailerista: jotkut asiat pistivät hieman silmään, mutta ehkä olen vain varuiksi ylikyyninen. En kehtaa innostua, jottei pettymys sitten kuitenkin ole kahta pahempi. Tatuooinen/Jakun kohtaus vaikutti kiinnostavalta.
Joten tarina kertoo oletettavasti Luken tai Leian pojasta/tyttärestä. Hmm. Jotenkin hyvin harmillista, ettei Ewan McGregor ole tässä elokuvassa.
 
Ensimmäiset fiilikset trailerista: jotkut asiat pistivät hieman silmään, mutta ehkä olen vain varuiksi ylikyyninen. En kehtaa innostua, jottei pettymys sitten kuitenkin ole kahta pahempi. Tatuooinen/Jakun kohtaus vaikutti kiinnostavalta.
Muokannut Niksu (17.04.2015)
17.04.2015
River
87 viestiä
"Chewie, we're home."
Ei tsisse, mulla tuli ihan tippa linssiin.
Kovis traileri, pahis näytti mageelle ja miljööt olivat hienot. I
X-Wing & Millennium Falcon. Hieman mietityttää vain tuo "uusi sukupolvi", että ovatko näyttelijät vain nättejä naamoja vai oikeasti hyviä. Mutta siis huh huh, pitää lapsenvahti buukata jo puolta vuotta aikaisemmin, että pääsee ihmisten aikoihin tämän katsomaan. 
Ei tsisse, mulla tuli ihan tippa linssiin.
Kovis traileri, pahis näytti mageelle ja miljööt olivat hienot. I
"Chewie, we're home."
Ei tsisse, mulla tuli ihan tippa linssiin.
 
Kovis traileri, pahis näytti mageelle ja miljööt olivat hienot. I :heart: X-Wing & Millennium Falcon. Hieman mietityttää vain tuo "uusi sukupolvi", että ovatko näyttelijät vain nättejä naamoja vai oikeasti hyviä. Mutta siis huh huh, pitää lapsenvahti buukata jo puolta vuotta aikaisemmin, että pääsee ihmisten aikoihin tämän katsomaan. :smile:
17.04.2015
Moonlord
1006 kirjaa, 2038 viestiä
Löysin taas ihan hauskan testin:Emperor Palpatine tuli... Oon myös syntynyt sama päivänä kuin Hitler (eri vuosi tietenkin) joten mulla vois olla hyvä ura diktaattorina? :lol:
www.matthewbarr.co.uk/personality/
Innolla odotan tulevaa elokuvaa. Itse pidin Abramsin Trekkejä keskivertoa parempina. Eka pääsi jopa top kolmoseen. Yritän välttää spoilereita eli trailereitakaan en katso etukäteen.
Se harmittaa kun huhujen mukaan vanhojen Star Wars kirjojen universumi ei ole yhteensopiva tulevien elokuvien kanssa? Noita on tullut luettua useampia kymmeniä ja kaikki suomennetutkin löytyvät hyllystä yhtä lukuunottamatta.
[quote]Löysin taas ihan hauskan testin:
www.matthewbarr.co.uk/personality/[/quote]
 
Emperor Palpatine tuli... Oon myös syntynyt sama päivänä kuin Hitler (eri vuosi tietenkin) joten mulla vois olla hyvä ura diktaattorina? :lol:
 
Innolla odotan tulevaa elokuvaa. Itse pidin Abramsin Trekkejä keskivertoa parempina. Eka pääsi jopa top kolmoseen. Yritän välttää spoilereita eli trailereitakaan en katso etukäteen.
 
Se harmittaa kun huhujen mukaan vanhojen Star Wars kirjojen universumi ei ole yhteensopiva tulevien elokuvien kanssa? Noita on tullut luettua useampia kymmeniä ja kaikki suomennetutkin löytyvät hyllystä yhtä lukuunottamatta.
17.04.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Minä en pidä kirjoja edes viralliseen canoniin kuuluvina. Ne ovat pikemminkin AU. En tosin näitä uusia elokuviakaan tule luultavasti pitämään canonina. Vanha kunnon canon on leffat 1-6, eikä mitään muuta. Sarjakuviakin on tehty lukemattomasti Star Warsin pohjalta ja varmasti ne kompastelevat toinen toisiinsa pitkin poikin.
Minä en pidä kirjoja edes viralliseen canoniin kuuluvina. Ne ovat pikemminkin AU. En tosin näitä uusia elokuviakaan tule luultavasti pitämään canonina. Vanha kunnon canon on leffat 1-6, eikä mitään muuta. Sarjakuviakin on tehty lukemattomasti Star Warsin pohjalta ja varmasti ne kompastelevat toinen toisiinsa pitkin poikin.
04.05.2015
"Abrams suunnittelee palaamista fyysisiin efekteihin tietokoneella luotujen hahmojen ja efektien sijaan." - Jes! Mahdollinen Jar Jar Binksin luuranko sen sijaan tuntuu vähän turhan morbidilta ilonaiheelta, vaikkei omiinkaan Lucasin suosikki-ideoihin kuulu.
[url=http://www.episodi.fi/uutiset/ilouutinen-star-wars-faneille-j-j-abrams-suunnittelee-eraan-vihatun-hahmon-tappamista/]"Abrams suunnittelee palaamista fyysisiin efekteihin tietokoneella luotujen hahmojen ja efektien sijaan."[/url] - Jes! Mahdollinen Jar Jar Binksin luuranko sen sijaan tuntuu vähän turhan morbidilta ilonaiheelta, vaikkei omiinkaan Lucasin suosikki-ideoihin kuulu.
04.05.2015
HVM
42 kirjaa, 202 viestiä
Uusi teaseri näytti ihan hyvätä mutta stormtrooperin päivitetyssä kypärässä kyllä joku häiritsee:




Uusi teaseri näytti ihan hyvätä mutta stormtrooperin päivitetyssä kypärässä kyllä joku häiritsee:
[img]http://www.buycostumes.com/ideas/wp-content/uploads/2015/04/star-wars-vii-stormtroopers.jpg[/img]
 
[img]http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/article/595/595483/fifth-element-ultimate-edition-the-20050311052433507.jpg[/img]
04.05.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Minä tykkäsin Jar Jarista, varsinkin episodissa 2. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista jos hänen luurankonsa löytyisi jostain se hieno kaapu yllään.
Minä tykkäsin Jar Jarista, varsinkin episodissa 2. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista jos hänen luurankonsa löytyisi jostain se hieno kaapu yllään.
04.05.2015
Tapsa
155 kirjaa, 7 kirja-arviota, 252 viestiä
Olin aika huolissani Adam Driverista, en tykännyt tyypistä Girlsissä enkä oikein uskonut hänen sopivan Star Warsiin mutta näiden promokuvien jälkeen olen jokseenkin toiveikas.
J.J. Abrams sen sijaan... :huh: Jos joku tämän ryssii niin ohjaaja. Jatko-osankaan ohjaaja (mies jolla on kontollaan Looper-sotku) ei yhtään vakuuta.
J.J. Abrams sen sijaan... :huh: Jos joku tämän ryssii niin ohjaaja. Jatko-osankaan ohjaaja (mies jolla on kontollaan Looper-sotku) ei yhtään vakuuta.
Olin aika huolissani Adam Driverista, en tykännyt tyypistä [i]Girls[/i]issä enkä oikein uskonut hänen sopivan Star Warsiin mutta [url=http://imgur.com/a/8x8Dn]näiden promokuvien[/url] jälkeen olen jokseenkin toiveikas.
 
J.J. Abrams sen sijaan... :huh: Jos joku tämän ryssii niin ohjaaja. Jatko-osankaan ohjaaja (mies jolla on kontollaan [i]Looper[/i]-sotku) ei yhtään vakuuta.
05.05.2015
Mitä niin huonoa JJ Abrams on muka tehnyt?
-Felicityä en ole nähnyt mutta kuulemma ihan ok ysärisarjaksi
-Alias: omana aikanaan 9/10 tasoa, nykyisin ehkä vähän vanhentunut
-Lost: loppupuoli jakaa toki mielipiteitä mutta verrattuna 99% muista sarjoista aika omaa luokkaansa
-Fringe: paras X-Files korvike minkä voi tehdä
Lisäksi auttanut luomaan Almost Humanin ja Person of Interestin. Molemmat reilusti yli keskitason sarjoja. Missäs muussa Abrams on ollut mukana.. Revolution on niin hyvä kuin Supernaturalin keksijän tekemä sarja voi olla. Entäs Brianista en tiedä mitään. ja Alcatraziakaan en ole nähnyt, mutta ihan ok imdb-arvosanat..
-Mission Impossible 3: on aliarvostettu, ei mikään mestariteos mutta ihan tarpeeksi hyvä toimintarymistelyksi
-Star Trek: en keksi mitä muuttaisin. Helppoahan se olisi ollut vetää taas hatusta joku keskinkertaista jaksoa muistuttava "leffa". Mutta sille on ihan syynsä miksi Star Trek on pitkään ollut vain nörttien suosiossa ja Star Warsin varjossa.... Toki suhtautumistani helpottaa se että en ole syntynyt 1800-luvulla, joten pidän TNG-hahmoja läheisempänä kuin varhaisia, mutta alternate universe-muutokset nyt on hyväksyttäviä joka tapauksessa, etenkin kun ne alkuperäishahmot on pahvikarikatyyreja.
-Super 8: Mahtava leffa Spielberg-faneille.
-Star Trek Into the Darkness oli ekaa osaa heikompi mutta ihan viihdyttävä ja varmaan myöskin hyvää johdatusta tuleville Trekkie-sukupolville. Lisää vaan näitä, niin ehkä saadaan vihdoin taas Star Trek telkkariin ja sen voi tehdä taas perinnetietoisemmin...
Itselläni JJ Abrams on aikalailla siellä kärjessä kun mietin ohjaajia keiden haluaisin tekevän Star Warsia. Tai sanotaan suoraan ykkösenä. Ehkä jos ultimaattista kolmikkoa hakisin ohjaajaksi unelmamaailmassani, niin Whedon,Abrams ja Spielberg voisivat vetäistä yhden osan jokainen, ja käsikirjoittajina EU-kirjailijoita ja Kasdan.
Rian Johnsonista en minäkään ole erityisen innoissani. Looper oli ihan ok leffa mutta aiempi kokemus on lähinnä indie/taide-elokuvien puolelta (Star Warsin vastakohta), vaikka tekihän Lucaskin jotain taidehäröilyjä ennen THX1138:aa, Svengijengiä ja Star Warsia, joten ehkä ne on ihan hyvä pohja. Tietää ainakin millaista ei kannata tehdä jos haluaa massojen innostuvan siitä.
-Felicityä en ole nähnyt mutta kuulemma ihan ok ysärisarjaksi
-Alias: omana aikanaan 9/10 tasoa, nykyisin ehkä vähän vanhentunut
-Lost: loppupuoli jakaa toki mielipiteitä mutta verrattuna 99% muista sarjoista aika omaa luokkaansa
-Fringe: paras X-Files korvike minkä voi tehdä
Lisäksi auttanut luomaan Almost Humanin ja Person of Interestin. Molemmat reilusti yli keskitason sarjoja. Missäs muussa Abrams on ollut mukana.. Revolution on niin hyvä kuin Supernaturalin keksijän tekemä sarja voi olla. Entäs Brianista en tiedä mitään. ja Alcatraziakaan en ole nähnyt, mutta ihan ok imdb-arvosanat..
-Mission Impossible 3: on aliarvostettu, ei mikään mestariteos mutta ihan tarpeeksi hyvä toimintarymistelyksi
-Star Trek: en keksi mitä muuttaisin. Helppoahan se olisi ollut vetää taas hatusta joku keskinkertaista jaksoa muistuttava "leffa". Mutta sille on ihan syynsä miksi Star Trek on pitkään ollut vain nörttien suosiossa ja Star Warsin varjossa.... Toki suhtautumistani helpottaa se että en ole syntynyt 1800-luvulla, joten pidän TNG-hahmoja läheisempänä kuin varhaisia, mutta alternate universe-muutokset nyt on hyväksyttäviä joka tapauksessa, etenkin kun ne alkuperäishahmot on pahvikarikatyyreja.
-Super 8: Mahtava leffa Spielberg-faneille.
-Star Trek Into the Darkness oli ekaa osaa heikompi mutta ihan viihdyttävä ja varmaan myöskin hyvää johdatusta tuleville Trekkie-sukupolville. Lisää vaan näitä, niin ehkä saadaan vihdoin taas Star Trek telkkariin ja sen voi tehdä taas perinnetietoisemmin...
Itselläni JJ Abrams on aikalailla siellä kärjessä kun mietin ohjaajia keiden haluaisin tekevän Star Warsia. Tai sanotaan suoraan ykkösenä. Ehkä jos ultimaattista kolmikkoa hakisin ohjaajaksi unelmamaailmassani, niin Whedon,Abrams ja Spielberg voisivat vetäistä yhden osan jokainen, ja käsikirjoittajina EU-kirjailijoita ja Kasdan.
Rian Johnsonista en minäkään ole erityisen innoissani. Looper oli ihan ok leffa mutta aiempi kokemus on lähinnä indie/taide-elokuvien puolelta (Star Warsin vastakohta), vaikka tekihän Lucaskin jotain taidehäröilyjä ennen THX1138:aa, Svengijengiä ja Star Warsia, joten ehkä ne on ihan hyvä pohja. Tietää ainakin millaista ei kannata tehdä jos haluaa massojen innostuvan siitä.
Mitä niin huonoa JJ Abrams on muka tehnyt?
-Felicityä en ole nähnyt mutta kuulemma ihan ok ysärisarjaksi
-Alias: omana aikanaan 9/10 tasoa, nykyisin ehkä vähän vanhentunut
-Lost: loppupuoli jakaa toki mielipiteitä mutta verrattuna 99% muista sarjoista aika omaa luokkaansa
-Fringe: paras X-Files korvike minkä voi tehdä
Lisäksi auttanut luomaan Almost Humanin ja Person of Interestin. Molemmat reilusti yli keskitason sarjoja. Missäs muussa Abrams on ollut mukana.. Revolution on niin hyvä kuin Supernaturalin keksijän tekemä sarja voi olla. Entäs Brianista en tiedä mitään. ja Alcatraziakaan en ole nähnyt, mutta ihan ok imdb-arvosanat..
 
-Mission Impossible 3: on aliarvostettu, ei mikään mestariteos mutta ihan tarpeeksi hyvä toimintarymistelyksi
-Star Trek: en keksi mitä muuttaisin. Helppoahan se olisi ollut vetää taas hatusta joku keskinkertaista jaksoa muistuttava "leffa". Mutta sille on ihan syynsä miksi Star Trek on pitkään ollut vain nörttien suosiossa ja Star Warsin varjossa.... Toki suhtautumistani helpottaa se että en ole syntynyt 1800-luvulla, joten pidän TNG-hahmoja läheisempänä kuin varhaisia, mutta alternate universe-muutokset nyt on hyväksyttäviä joka tapauksessa, etenkin kun ne alkuperäishahmot on pahvikarikatyyreja.
-Super 8: Mahtava leffa Spielberg-faneille.
-Star Trek Into the Darkness oli ekaa osaa heikompi mutta ihan viihdyttävä ja varmaan myöskin hyvää johdatusta tuleville Trekkie-sukupolville. Lisää vaan näitä, niin ehkä saadaan vihdoin taas Star Trek telkkariin ja sen voi tehdä taas perinnetietoisemmin...
 
 
Itselläni JJ Abrams on aikalailla siellä kärjessä kun mietin ohjaajia keiden haluaisin tekevän Star Warsia. Tai sanotaan suoraan ykkösenä. Ehkä jos ultimaattista kolmikkoa hakisin ohjaajaksi unelmamaailmassani, niin Whedon,Abrams ja Spielberg voisivat vetäistä yhden osan jokainen, ja käsikirjoittajina EU-kirjailijoita ja Kasdan.
 
Rian Johnsonista en minäkään ole erityisen innoissani. Looper oli ihan ok leffa mutta aiempi kokemus on lähinnä indie/taide-elokuvien puolelta (Star Warsin vastakohta), vaikka tekihän Lucaskin jotain taidehäröilyjä ennen THX1138:aa, Svengijengiä ja Star Warsia, joten ehkä ne on ihan hyvä pohja. Tietää ainakin millaista ei kannata tehdä jos haluaa massojen innostuvan siitä.
05.05.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Minä en ole Abrammssilta muuta nähnyt kuin Trekit, ja ne olivat mielestäni aika heikkoja leffoja. Oikeastaan pidin kyllä kovasti Into Darknessin eeppisyydestä ja varsinkin leffan ensimmäiset minuutit Lontoossa olivat täyttä kultaa. Myöhemmin häiritsi nopea tahti, tärisevä kuva ja suttuinen ruutu. Välillä oli niin paljon melskettä, että tuskin sai selvää mitä kohtauksessa tapahtui. Ensimmäinen Trek taas oli epämääräinen ja molemmissa leffoissa oli ärsyttäviä Wars-viitteitä. Kaiken kaikkiaan näiden leffojen perusteella en valitsisi Abrammssia, MUTTA kuten sanottua, en ole nähnyt häneltä mitään muuta ja ainakin tähän asti näytetyt trailerit ovat antaneet jotain toivoa.
Minä en ole Abrammssilta muuta nähnyt kuin Trekit, ja ne olivat mielestäni aika heikkoja leffoja. Oikeastaan pidin kyllä kovasti Into Darknessin eeppisyydestä ja varsinkin leffan ensimmäiset minuutit Lontoossa olivat täyttä kultaa. Myöhemmin häiritsi nopea tahti, tärisevä kuva ja suttuinen ruutu. Välillä oli niin paljon melskettä, että tuskin sai selvää mitä kohtauksessa tapahtui. Ensimmäinen Trek taas oli epämääräinen ja molemmissa leffoissa oli ärsyttäviä Wars-viitteitä. Kaiken kaikkiaan näiden leffojen perusteella en valitsisi Abrammssia, MUTTA kuten sanottua, en ole nähnyt häneltä mitään muuta ja ainakin tähän asti näytetyt trailerit ovat antaneet jotain toivoa.
Muokannut Niksu (05.05.2015)
05.05.2015
Rasimus
1 kirja, 890 viestiä
En pitäisi Abramsia takuuvarmana ryssijänä, mutta en kyllä odottaisi mitään taiteellista riemuvoittoakaan. Hänen nimensä tarkoittaa minulle yleensä sellaista takuuvarmaa keskinkertaista laatua johon voi luottaa (suuntaan tai toiseen). (Muoks: Siis kirjoitin tuon kommentin ajatellen hänen tuotantohistoriaansa, jossa ei varsinaisia idioottimaisuuksia mutta ei neronleimauksiakaan esiinny. Mutta kyllä kommentti pätee ohjaustöihinkin)
Ei Tapsan kommentista ihan hernettä kannata nenään ottaa, jo maininta Looper-sotkusta sai mut päättelemään, että rima on vain hyvin korkealla tai sitten asetettu hyvin valtavirrasta poikkeavaksi.
Ei Tapsan kommentista ihan hernettä kannata nenään ottaa, jo maininta Looper-sotkusta sai mut päättelemään, että rima on vain hyvin korkealla tai sitten asetettu hyvin valtavirrasta poikkeavaksi.
En pitäisi Abramsia takuuvarmana ryssijänä, mutta en kyllä odottaisi mitään taiteellista riemuvoittoakaan. Hänen nimensä tarkoittaa minulle yleensä sellaista takuuvarmaa keskinkertaista laatua johon voi luottaa (suuntaan tai toiseen). (Muoks: Siis kirjoitin tuon kommentin ajatellen hänen tuotantohistoriaansa, jossa ei varsinaisia idioottimaisuuksia mutta ei neronleimauksiakaan esiinny. Mutta kyllä kommentti pätee ohjaustöihinkin)
 
Ei Tapsan kommentista ihan hernettä kannata nenään ottaa, jo maininta Looper-sotkusta sai mut päättelemään, että rima on vain hyvin korkealla tai sitten asetettu hyvin valtavirrasta poikkeavaksi.