Nefrin tytär (Kaksosauringot, #3)

Nefrin tytär

Erika Vik
Julkaistu: syyskuu 25, 2018 (Gummerus)

Tyylit: fantasia, steampunk
Avainsanat: kotimainen

Kansi ja kartta: Erika Vik. Sidottu, kansipaperi.

Kaksosauringot-trilogian fantastinen kertomus kahtia jakautuneesta maailmasta huipentuu kiihkeästi odotettuun, spektaakkelimaiseen päätösosaan.

Tulilinnut ja kartaagit ovat hyökänneet Seleesiaan, ja Klaani on kaapannut Aleian Thelluriaan. Corildon lähtee Seuran varjojen kanssa hänen peräänsä ja värvää mukaansa Mateon, joka osaa avata thellurialaisia lukkoja. Kun Aleia kohtaa viimein Thelluriassa etsijänsä, Klaanin värvänneen tahon, hän törmää toisenlaisiin totuuksiin, jotka pakottavat hänet kyseenalaistamaan kaiken seleesien keskuudessa kokemansa.

Kenen puoleen Aleian lojaliteetti kallistuu? Voiko hän hallita lumousta sisällään vai onko sillä oma tahtonsa? Entä miten käy Corildonin ja vainottujen seleesien?

Muokannut Jussi (25.09.2018)

Kellopelikuningas (Gigi ja Henry, #2)Seleesian näkijä (Kaksosauringot, #2)Hän sanoi nimekseen Aleia (Kaksosauringot, #1)LanganpäitäSusikuningatar (Gigi ja Henry, #3)

HourglassEyes avatar
3.5
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Nella avatar
4.5

Hieno päätös mahtavalle sarjalle. Koko sarja on mielestäni parhaita kotimaisia kirjoja, joita olen lukenut ja yltää kyllä monien muidenkin teosten tasalle. Kirjassa on kiehtova tapa edetä tarinassa ja se pitää koukussaan koko tarinan ajan. Itse luin kirjan ahmimalla enkä olisi halunnut laskea teosta käsistäni hetkeksikään.

Kaikki hahmot ovat mielenkiintoisia ja ihania omalla tavallaan. Sarjan ensimmäiseen osaan verrattuna kirjassa on huomattavasti vähemmän ... (lisää)

punnort
Uusin jäsen: Ksnsns