Nefrin tytär (Kaksosauringot #3) - Erika Vik8.00

Kansi ja kartta: Erika Vik. Sidottu, kansipaperi.

Kaksosauringot-trilogian fantastinen kertomus kahtia jakautuneesta maailmasta huipentuu kiihkeästi odotettuun, spektaakkelimaiseen päätösosaan.

Tulilinnut ja kartaagit ovat hyökänneet Seleesiaan, ja Klaani on kaapannut Aleian Thelluriaan. Corildon lähtee Seuran varjojen kanssa hänen peräänsä ja värvää mukaansa Mateon, joka osaa avata thellurialaisia lukkoja. Kun Aleia kohtaa viimein Thelluriassa etsijänsä, Klaanin värvänneen tahon, hän törmää toisenlaisiin totuuksiin, jotka pakottavat hänet kyseenalaistamaan kaiken seleesien keskuudessa kokemansa.

Kenen puoleen Aleian lojaliteetti kallistuu? Voiko hän hallita lumousta sisällään vai onko sillä oma tahtonsa? Entä miten käy Corildonin ja vainottujen seleesien?

Keskustelua: Erika Vik :: viestejä 7 kpl

Nefrin tytär (Kaksosauringot #3)8.00

Kirja-arvioita

8/10 |
marraskuu 26, 2018
Joo siis, olihan tämä hyvä kirja, mutta ehkä oli vähän liian tiiviisti tungettu. Mielestäni ainakin laivamatka olisi voitu laittaa aikasempaan kirjaan, niin tähän olisi saatu vähän tarkemmin tähän kirjaan.  Ja sori jos on aika huono ku on eka esittely.
9/10 |
lokakuu 03, 2018
Hieno päätös mahtavalle sarjalle. Koko sarja on mielestäni parhaita kotimaisia kirjoja, joita olen lukenut ja yltää kyllä monien muidenkin teosten tasalle. Kirjassa on kiehtova tapa edetä tarinassa ja se pitää koukussaan koko tarinan ajan. ...
9/10 |
marraskuu 22, 2018