Talo taivaansinisellä merellä

TJ Klune
fantasia
Talo taivaansinisellä merellä - TJ Klune8.82

Alkuteos ilmestynyt 2020. Suomentanut Mika Kivimäki. Sidottu, kansipaperi.

Lumoava fantasia oman paikkansa löytämisestä sekä ennakkoluuloista ja niiden murenemisesta

Linus Baker on säntillinen sosiaalityöntekijä, joka elää yksinäistä elämää kissansa ja rakkaiden vinyylilevyjensä kanssa. Kun Linus saa salaiseksi luokitellun työnannon ja matkaa Marsyasin saaren salaperäiseen orpokotiin, hän joutuu kuitenkin kyseenalaistamaan kaiken oppimansa. Orpokodissa asustaa kuusi maagista lasta: maahinen, metsänhenki, traakki, tunnistamaton vihreä otus, ihmissylikoira ja Antikristus. Linuksen tehtävä on selkeä: hänen on arvioitava, voivatko lapsoset saada aikaan maailmanlopun.

"Ihastuttava, ajatuksia herättävä." – Publishers Weekly

"Tämä on erityinen kirja, tarina, joka särkee sydämesi yhdellä sivulla ja saa sen tulvimaan toivoa seuraavalla." – Fantasy Book Review

Keskustelua: TJ Klune :: viestejä 6 kpl

Black Friday: Adlibris tarjoaa 10% alennuksen kirjoista koodilla BLACK21 (voimassa 28.11.2021 saakka)

Julkaistu: huhtikuu 13, 2021
Muokattu: toukokuu 15, 2021

Kirja-arvioita

5/10 |
marraskuu 07, 2021
  Kirjassa on maagisia hahmoja, joilla on erityiskykyjä. He ovat muutenkin erityisiä, kirjassa käsitelläänkin erilaisuutta ja sen hyväksymistä. Tarina on soveltuva kaiken ikäisille - lapsesta aikuiseen. Kirja oli makuuni vähän liian herttainen ja sisältöön nähden liian pitkä. (31.5.2021)
9/10 |
elokuu 24, 2021
Talo taivaansinisellä merellä on aikuisille suunnattu satukirja, jollaista olen etsinyt vuosia. Siinä taianomaisen maailman ja hahmojen kautta käsitellään isoja, vaikeita, pelottaviakin aiheita. Kirja paljastaa maailman todellisen kauneuden, ...