Riivaus (Langenneet enkelit #5) - J. R. Ward 7.84   53

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

Seitsemän kuolemansyntiä. Seitsemän pelastettavaa sielua. Langennut enkeli, jolla on kovettunut sydän, ja demoni, jolla on kaikki menetettävänään, käyvät säälimättömään kamppailuun toisiaan vastaan.

Cait Douglass on juuri saanut särkyneen sydämensä parannettua, kun hänen tielleen osuu kaksi aistikasta miestä. Nämä miehet repivät Caitia ja tämän sydäntä eri suuntiin, eikä Cait tiedä mihin suuntaan lähtisi – ja minkälaisia kohtalokkaita seuraamuksia hänen valinnallaan saattaa olla.

Langennut enkeli Jim Heron puolestaan valmistautuu sotaan, mutta hän on vaarantaa kaiken tekemällä sopimuksen paholaisen kanssa. Heronin pakkomielle viattomaan, Helvettiin joutuneeseen olentoon on saattaa hänet sivupolulle pyhästä tehtävästään…

Keskustelu: J. R. Ward (57 viestiä)

Kirja julkaistu toukokuu 15, 2014 (Basam Books)
Alkuperäinen nimi Possession

Hurma (Langenneet enkelit #4) 7.56   62
Riivaus (Langenneet enkelit #5) 7.84   53
Kuolematon (Langenneet enkelit #6) 7.42   39

heinäkuu 15, 2020

Tarina alkaa tiivistyä kohti loppuratkaisua, koukuttavaa! Viittaukset Mustan tikarin veljeskuntaan olivat plussaa, kun taas päähenkilö-Jimin sekoilut eivät. Miten tämä sotku mahtaa päättyä??

kesäkuu 19, 2014

Jim oli kieltämättä tässä kirjassa ihan pihalla, joka oli raivostuttavaa. Olen myös aina vihannut Sissya ja nyt kun se oli tässä... No onneksi Jim ryhdistäytyi lopussa, jote toivon että ens kirjassa Jim on taas hyvin mukana. Muuten itseasiassa pidin kirjasta paljon. Muut hahmot oli kivoja ja pidin varsinkin kirjan parista paljon.

toukokuu 30, 2014

Tässä kirjassahan kuviot alkaa mennä jo mielenkiintoiseen suuntaan kun kuvaan astuu kolmiodraamaa ja joutuu vähän miettimäänkin, että mikäs tässä on jutun juju ennen kuin yllättäviä juttuja paljastuu kirjan loppu puolella. Itseasiassa juonessa tapahtuu useampikin yllättävä ja merkittävä käännös tässä kirjassa, joka oli kyllä jotenkin todella mielenkiintoinen lukukokemus kun mietitään päähenkilöitä, helvetistä palaavaa kaunotarta ja Jimiä, jolla tuntuu olevan pallo ihan kunnolla hukassa sielujen ja oman elämänsä kanssa. Pidin tämän kirjan päähenkilöistä ja niissä oli jokaisessa sitä omaa särmäänsä kun taas Devina ärsytti entistäkin enemmän. Rasittava hahmo. Olen kyllä innokas tietämään mitä jatko tuo tullessaan koska tämä jätti jännittäviä asioita niin paljon auki. Ihan kuin Ward olisi päättänyt pudottaa kerralla kaikenlaista infoa lukijoidensa niskaan ihan kiusallaan. Tämä sarja tuntuu jotenkin paranevan kirja kirjalta ja sanomattakin selvää, että jään odottamaan seuraavaa suomennosta malttamattomana.

Hauki
Hauki