Kirjan lukee helposti yhdessä päivässä. Oikeastaan koko ajan mielenkiinto säilyi. Kirjan viimeisen lauseen kohdalla karvat nousivat pystyyn ja jäin hetkeksi paikalleni sitä miettimään. Kirja myötäilee loistavasti Epäilystä, tapahtumat ovat samat ja päähenkilön Breen tausta on selvästi tarkkaan harkittu. Täydet viisi tähteä tulevat siitä, että siinä oli hyvät, persoonalliset henkilöt ja toimivan romanssin ainekset. Omasta mielestäni juuri nuo ovat hyvän kirjan aineksia. Viisi tähteä annan myös sen johdosta, että teos kertoo samat tapahtumat suositun kirjasarjan sivuhenkilön näkökulmasta. Olisin halunnut tietää mm. Diegon ja Freaky Fredin kohtalosta, mutta ehkä sen oli tarkoitus herättää sama epätietoisuuden tunne, jonka myös Bree koki.

Tietoa kirjasta :: Bree Tannerin lyhyt elämä

Stephenie Meyer Julkaistu: kesäkuu 17, 2010
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: vampyyrit

Bree Tannerin lyhyt elämä: Epäilys-romaani. Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Pirjo Ruti. Sidottu.

”En enää välittänyt siitä, mitä kukakin ajatteli. Minun ei tarvinnut. Olin nyt jumala. Vahvempi, nopeampi, parempi. Kenelläkään muulla ei ollut merkitystä.”

Hän on vastasyntynyt vampyyri. Hän on osa Victorian – Edwardin kostonhimoisen arkkivihollisen – armeijaa, jonka tehtävä on tuhota Cullenit ja Bella.

Bree ... (lisää)

Selviytyjät (Intertwined, #2)Illallinen vampyyrin kanssaHoukutus (Houkutus, #1)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Uusikuu (Houkutus, #2)
FreakyMike, Nokka10
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson