Viimeinen bjarmialainen (Kuoriaiskirjat, #5)

Viimeinen bjarmialainen

Juri Nummelin
Julkaistu: lokakuu 4, 2013 (Kuoriaiskirjat)
Tyylit: fantasia
Avainsanat: kotimainen

Kansi: Aapo Kukko. Nidottu.

Salaperäinen miekkamies Pesäri törmää erämaassa mieheen ja naiseen, joilla on salaisuus ja joita jahtaa suunnaton hurtta. Pesäri lyöttäytyy miehen ja naisen kanssa yhteen, mutta huomaa joutuvansa keskelle raadollista valtapeliä. Lisäksi hänet värvätään tuhoamaan suunnattomien valkoisten jättiläisten yhdyskunta.

Juri Nummelin Pesäri-saaga ilmestyi alun perin jatkokertomuksena Seikkailukertomuksia-lehdessä ja julkaistaan nyt ensimmäistä kertaa yhtenäisenä teoksena kirjan kansissa.

Rehellistä miekka ja magia -meininkiä, jota meiltä ei juurikaan löydy. Hyvää pulpia!” – Jukka Halme

muokattu 01.11.2015

Lasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Liekehtivä leijona (Pronssisoturit, #2)Okaruusujen valtakunta (Valtakunta, #1)Viimeinen toivo (Soturikissat: Tähtien enne, #6)Pimeä sydän (Mystic City, #2)

Eija avatar
Kirjoittanut
2.0

Viimeinen bjarmialainen on pieni kirja, jonka tarina on alkujaan kirjoitettu jatkokertomuksena. Pulp tyylinen tarina sopi minulle kohtuullisen hyvin välilukemistona, kunhan siihen ei suhtautunut liialla vakavuudella. Tosin lyhyt mitta riitti, yhtään enempää ei olisi mennyt. (13.11.2019)

Lyyskis, Ruska, LordStenhammar
Uusin jäsen: Ruska