Kaikkivaltias

@ Sarianna Suorsa
Kaikkivaltias (Rising Moon #2) - Sarianna Suorsa 6.00   4

Sidottu.

Sarianne Suorsan uusimmassa romaanissa Tegan Roy jatkaa kostoretkeään tavoitteenaan Lunar-eclipsen johtajan syrjäyttäminen ja perheen kuoleman kosto. Unelmissa siintää maailma, jossa ihmiset elävät rauhalle, ei sodalle.

Tegan löytää itsestään voimavaroja, joista hänellä ei ollut aavistustakaan. Taakka perheen menettämisestä on musertava, mutta askel askeleelta tavoite on lähempänä. Tieto siitä, että Teganin oma äiti on kulkenut samalla polulla antaa voimaa ja uusia tavoitteita.

Dante, jonka isä määräsi Teganin perheen murhattavaksi, elää kuin sumussa. Hän murhasi Teganin perheen. Vai onko kaikki näin yksinkertaista. Onko anteeksianto mahdollista ja voiko Danten ja Teganin rakkaus voittaa ylitsepääsemättömät esteet.

Sarianne Suorsa jatkaa vakuuttavaa työtä, joka jatkaa suositun esikoisteoksensa tarinaa.

Kirja julkaistu lokakuu 2016 (Bookcover)
Tietoja muokattu tammikuu 28, 2024

Rising Moon

Evanescent – Katoavainen (Rising Moon #1) 8.00   13
Kaikkivaltias (Rising Moon #2) 6.00   4
Surulaulu (Rising Moon #3) 8.12   16

huhtikuu 21, 2017

Ensimmäinen osa ei ilmeisesti ihan kauheasti saanut fanitusta, mutta pidin siitä kovin paljon. Juoni oli vähän erilaisempi mihin olen törmännyt ja henkilöhahmot aivan mahtavia. Tämä toinen osa kyllä jää aika paljon edeltäjänsä varjoon. Jotenkin minusta tämä vaikutti vähän hutiloidummalta teokselta kuin edellinen. Teksti oli ajoittain vähän sellaista lapsenmielistä ja sanamuodot ehkä eivät aina olleet ihan virallisia. Tekstistä huokui paikoitellen vähän sellainen lapsenmielisyys, joka huvitti suuresti. Tarina itsessään ja juoni olivat minusta oikein hyviä, mutta toteutus ehkä nyt vähän ontui ja lukeminen tuntui välillä vähän pakkopullalta.

Infernal
Infernal