Kaikkivaltias (Rising Moon, #2)

Kaikkivaltias

Sarianna Suorsa
Julkaistu: lokakuu 2016 (Bookcover)
Tyylit: scifi, fantasia
Avainsanat: kotimainen, tieteisfantasia

Sidottu.

Sarianne Suorsan uusimmassa romaanissa Tegan Roy jatkaa kostoretkeään tavoitteenaan Lunar-eclipsen johtajan syrjäyttäminen ja perheen kuoleman kosto. Unelmissa siintää maailma, jossa ihmiset elävät rauhalle, ei sodalle.

Tegan löytää itsestään voimavaroja, joista hänellä ei ollut aavistustakaan. Taakka perheen menettämisestä on musertava, mutta askel askeleelta tavoite on lähempänä. Tieto siitä, että Teganin oma äiti on kulkenut samalla polulla antaa voimaa ja uusia tavoitteita.

Dante, jonka isä määräsi Teganin perheen murhattavaksi, elää kuin sumussa. Hän murhasi Teganin perheen. Vai onko kaikki näin yksinkertaista. Onko anteeksianto mahdollista ja voiko Danten ja Teganin rakkaus voittaa ylitsepääsemättömät esteet.

Sarianne Suorsa jatkaa vakuuttavaa työtä, joka jatkaa suositun esikoisteoksensa tarinaa.

(muokattu 19.11.2016)

Kohtalot (Viillot, #2)Evanescent – Katoavainen (Rising Moon, #1)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Sovinnontekijän kynsi (Uuden auringon kirja, #2)Kiduttajan varjo (Uuden auringon kirja, #1)

Q_Black avatar
2.5

Ensimmäinen osa ei ilmeisesti ihan kauheasti saanut fanitusta, mutta pidin siitä kovin paljon. Juoni oli vähän erilaisempi mihin olen törmännyt ja henkilöhahmot aivan mahtavia. Tämä toinen osa kyllä jää aika paljon edeltäjänsä varjoon. Jotenkin minusta tämä vaikutti vähän hutiloidummalta teokselta kuin edellinen. Teksti oli ajoittain vähän sellaista lapsenmielistä ja sanamuodot ehkä eivät aina olleet ihan virallisia. Tekstistä huokui ... (lisää)

Uusin jäsen: Jimbo Whateverson