Nälkänummi

Andrew Michael Hurley
Julkaistu: lokakuu 19, 2020 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: Starve Acre
Tyylit: kauhugoottilainen kauhu

Alkuteos ilmestynyt 2019. Suomentanut Jaakko Kankaanpää. Kannen kuvitus: Joe McLaren. Sidottu.

”Kammottava ja erinomainen.” – Daily Mail

Selkäpiitä karmiva, kuin vaivihkaa kauhuksi muuttuva Nälkänummi tarjoaa lukijalle taitavasti kirjoitettua modernia goottilaista jännitystä.

Kaikista kauhein on tapahtunut. Richardin ja Julietten viisivuotias poika Ewan on kuollut. Kotitalo nummien keskellä on enää kirottu, tyhjä kuori.

Juliette on varma, että Ewan on vielä elossa – jossain muualla, jossain muussa muodossa. Hän pyytää epätoivossaan apua salatieteisiin perehtyneeltä ryhmältä. Richard yrittää hukuttaa surunsa kaivamalla läheisellä niityllä hedelmätöntä maata, jossa legendan mukaan kerran kasvoi suuri tammipuu.

Suositun brittikirjailijan kolmas teos kysyy, mikä on oikea tapa surra ja mikä on normaaliuden ja hulluuden hiuksenhieno ero.

muokattu 20.10.2020

Linna on aina ollut kotimmeÄänellä jonka kuulet: Spekulatiivisia novelleja sukupuolen moninaisuudestaSydäntorniCarmilla ja muita kertomuksia (Savukeitaan kauhuklassikot, #1)Minä pelkään: Venäläistä kauhua ja mystiikkaa (Savukeitaan kauhuklassikot, #3)
LordStenhammar
Uusin jäsen: Lol