Aemilia avatar
Kategoria: Konepaja | 58 viestiä | 30,8 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 25.06.2026
Sivut: 1, 2, 3
Moonlord avatar
Kategoria: Teatteri | 549 viestiä | 148,7 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 25.06.2026
Sivut: 1, 2, 3, 4 ... 22
Freyja avatar
Kategoria: Teatteri | 13 viestiä | 272 lukukertaa
Vastannut: Melian, 25.06.2026

Satuta/paranna: Silmarillion

25.09.2014
Emelie avatar
729 kirjaa, 100 kirja-arviota, 2743 viestiä
Ööö... Vaikka kisa on ollut tiukka ja hieno, ehkä loppuun asti skarppina kuitenkin? Koska pieni ongelma: Berenillä & Lúthienilla pitäisi olla vielä yksi piste.... :P
25.09.2014
Dyn avatar
542 kirjaa, 51 kirja-arviota, 3978 viestiä
Beren & Lúthien 2 (+1)
Eärendil 2 (-2)

Pisteet korjattu, peli jatkuu. :wink:
25.09.2014
Morgan Blood avatar
139 kirjaa, 9 kirja-arviota, 339 viestiä
Beren & Lúthien 3 (+1)
Eärendil 0 (-2)

Vaikea päätös :D
25.09.2014
Dyn avatar
542 kirjaa, 51 kirja-arviota, 3978 viestiä
Hohoo, joo kyllä. Nämä kaksi tarinaa ovat Silmarillionissa melkein ne ehjimmät ja toimivimmat, joten itsekään en olisi halunnut tehdä vaikeaa valintaa. :wink:
25.09.2014
Mab avatar
616 viestiä
Hehe, yllättävän kiemuraiseksi meni kisa loppujen lopuksi. Oli käänteitä kuin parhaimmassa saippuaoopperassa :tongue:

Kun täällä on nyt sen verran monta kertaa tullut esille paheksunta parivaljakoita kohtaan, niin avaanpa minäkin sanaisen arkkuni aiheesta (koska mä niitä alun perin ehdotin). Olen itsekin sitä mieltä, että niin Berenin ja Lúthienin kuin Melianin ja Thingolin esittäminen kaksikkona on jossain määrin keinotekoista ja olisi ollut parempi, jos kummassakin tapauksessa hahmot olisivat voineet kisata omina yksilöinään. Mutta lista oli aika pitkä ja parivaljakon muodostaminen oli kuitenkin mielestäni parempi vaihtoehto kuin Lúthienin ja/tai Melianin tiputtaminen kisasta tykkänään, mitä kanssa ehdotettiin.

Mutta ehkä jatkossa ei kannata muodostaa parivaljakkoja - ellei se sitten ole kisan idea - koska sellaiset näyttävät ärsyttävän ihmisiä.
26.09.2014
Hiistu avatar
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3858 viestiä
Kun jokin listan hahmo/hahmot pahasti ärsyttää, you know what to do. Eli miinusta. :wink: Mutta joo, jatkossa voidaan pitäytyä yksittäisissä hahmoissa, joittei tule epätasaväkistä kilpaa.
^ Ylös