Ööö... Vaikka kisa on ollut tiukka ja hieno, ehkä loppuun asti skarppina kuitenkin? Koska pieni ongelma: Berenillä & Lúthienilla pitäisi olla vielä yksi piste.... :P
Ööö... Vaikka kisa on ollut tiukka ja hieno, ehkä loppuun asti skarppina kuitenkin? Koska pieni ongelma: Berenillä & Lúthienilla pitäisi olla vielä yksi piste.... :P
Hohoo, joo kyllä. Nämä kaksi tarinaa ovat Silmarillionissa melkein ne ehjimmät ja toimivimmat, joten itsekään en olisi halunnut tehdä vaikeaa valintaa.
Hohoo, joo kyllä. Nämä kaksi tarinaa ovat Silmarillionissa melkein ne ehjimmät ja toimivimmat, joten itsekään en olisi halunnut tehdä vaikeaa valintaa. :wink:
Hehe, yllättävän kiemuraiseksi meni kisa loppujen lopuksi. Oli käänteitä kuin parhaimmassa saippuaoopperassa
Kun täällä on nyt sen verran monta kertaa tullut esille paheksunta parivaljakoita kohtaan, niin avaanpa minäkin sanaisen arkkuni aiheesta (koska mä niitä alun perin ehdotin). Olen itsekin sitä mieltä, että niin Berenin ja Lúthienin kuin Melianin ja Thingolin esittäminen kaksikkona on jossain määrin keinotekoista ja olisi ollut parempi, jos kummassakin tapauksessa hahmot olisivat voineet kisata omina yksilöinään. Mutta lista oli aika pitkä ja parivaljakon muodostaminen oli kuitenkin mielestäni parempi vaihtoehto kuin Lúthienin ja/tai Melianin tiputtaminen kisasta tykkänään, mitä kanssa ehdotettiin.
Mutta ehkä jatkossa ei kannata muodostaa parivaljakkoja - ellei se sitten ole kisan idea - koska sellaiset näyttävät ärsyttävän ihmisiä.
Hehe, yllättävän kiemuraiseksi meni kisa loppujen lopuksi. Oli käänteitä kuin parhaimmassa saippuaoopperassa :tongue:
 
Kun täällä on nyt sen verran monta kertaa tullut esille paheksunta parivaljakoita kohtaan, niin avaanpa minäkin sanaisen arkkuni aiheesta (koska mä niitä alun perin ehdotin). Olen itsekin sitä mieltä, että niin Berenin ja Lúthienin kuin Melianin ja Thingolin esittäminen kaksikkona on jossain määrin keinotekoista ja olisi ollut parempi, jos kummassakin tapauksessa hahmot olisivat voineet kisata omina yksilöinään. Mutta lista oli aika pitkä ja parivaljakon muodostaminen oli kuitenkin mielestäni parempi vaihtoehto kuin Lúthienin ja/tai Melianin tiputtaminen kisasta tykkänään, mitä kanssa ehdotettiin.
 
Mutta ehkä jatkossa ei kannata muodostaa parivaljakkoja - ellei se sitten ole kisan idea - koska sellaiset näyttävät ärsyttävän ihmisiä.
Kun jokin listan hahmo/hahmot pahasti ärsyttää, you know what to do. Eli miinusta. Mutta joo, jatkossa voidaan pitäytyä yksittäisissä hahmoissa, joittei tule epätasaväkistä kilpaa.
Kun jokin listan hahmo/hahmot pahasti ärsyttää, you know what to do. Eli miinusta. :wink: Mutta joo, jatkossa voidaan pitäytyä yksittäisissä hahmoissa, joittei tule epätasaväkistä kilpaa.