Aemilia avatar
Kategoria: Konepaja | 58 viestiä | 30,8 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 25.06.2026
Sivut: 1, 2, 3
Moonlord avatar
Kategoria: Teatteri | 549 viestiä | 148,7 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 25.06.2026
Sivut: 1, 2, 3, 4 ... 22
Freyja avatar
Kategoria: Teatteri | 13 viestiä | 272 lukukertaa
Vastannut: Melian, 25.06.2026

Satuta/paranna: Pahikset

10.03.2015
HourglassEyes avatar
505 kirjaa, 57 kirja-arviota, 2775 viestiä
Moriarty oli kyllä yllätysvoittaja - vaikka itse hahmosta sen monissa muodoissaan pidänkin ja nostan voitolle peukut pystyyn. Olen tyytyväinen ettei Sauron voittanut, Sauron on loppupelissä vain uhkaava olemus, mutta persoonallisuutta siitä ei löydy.
Toivoin niin Palpatinen voittoa, kiero pirulainen pyöritteli kuitenkin puheillaan koko galaksia sormenpäissään, antoi Yodallekin vastusta koko rahan edestä sekä oli mestarimanipuloija. :wink:
No, aina ei voi voittaa... Tiukka kisa taas jälleen kerran.
10.03.2015
Puolikuu avatar
191 kirjaa, 29 kirja-arviota, 586 viestiä
MabYllätysvoittaja tosiaan! Mä luulin, että voiton veisi Sauron tai Jokeri. Varmaankin tuloksen taustalta löytyy jokin Moriartyn huolellisesti harkitsema juoni :wink:
Varmasti! Olemme kaikki vain nappuloita Moriartyn pelissä.
10.03.2015
HVM avatar
42 kirjaa, 202 viestiä
Rikospomoja on oikeasti olemassa, kun taas "äärimmäinen paha" taitaa olla puhtaasti *fiktiota. Lisäksi professori Moriarty ei ehkä ole niin yksiulotteinen kuin muut pahikset täällä. Niin ja sehän tiedetään että viran "ulkopuolista yritystoimintaan" on useammallakin proffalla menossa, nyt kun "tenure‎ita" ei tunneta ja määrärahoja leikataan ;P

*(e.m. on henk. koht. mielipide, jotta ei poljeta esim. satanistien uskonnon rauhaa)
24.04.2015
maahinen avatar
320 kirjaa, 1199 viestiä
Katsoin juuri kaksi kautta Sherlock Holmesia. Mitä hämärästi muistan ammoin lukemistani kirjoista, niin Sherlock ja Watson ovat muuttuneet edukseen. Moriartyä en muista kirjoista ollenkaan, ja sarjan perusteella - että voittajapahis? En ymmärrä, en sitten alkuunkaan. Toivon hartaasti, ettei hän koe ylösnousemusta kolmannella kaudella.
^ Ylös