Olisi pitänyt ilmeisesti tulla aiemmin, olisi ollut tappomahdollisuus ja kaikkea. Muoks: Ansa oikeassa, korjasin.
Moriarty 4 (+1)
Sauron 1 (-2)
 
Olisi pitänyt ilmeisesti tulla aiemmin, olisi ollut tappomahdollisuus ja kaikkea. :tongue: Muoks: Ansa oikeassa, korjasin.
En jaksa heittää pistettä puoleen taikka toiseen. Finalistit ovat olleet mieleeni, mutta masentaa:
Nylkky[strike]Jokeri 0[/strike] (-2)
En jaksa heittää pistettä puoleen taikka toiseen. Finalistit ovat olleet mieleeni, mutta masentaa:
 
 
[quote="Nylkky" post=29897][strike]Jokeri 0[/strike] (-2)[/quote]
  :sad:
Yllätysvoittaja tosiaan! Mä luulin, että voiton veisi Sauron tai Jokeri. Varmaankin tuloksen taustalta löytyy jokin Moriartyn huolellisesti harkitsema juoni
Yllätysvoittaja tosiaan! Mä luulin, että voiton veisi Sauron tai Jokeri. Varmaankin tuloksen taustalta löytyy jokin Moriartyn huolellisesti harkitsema juoni :wink: