Arvaanko persoonasi kirjamaailmasi perusteella?
21.06.2015
1. Mikä on paras kirja/ mieluisin jonka voisit lukea?
a)Harry Potter-sarja
b)Tähtiin kirjoitettu virhe
c)Hohto
d)Saat sen mistä luovut
2. Mieluisin paikka lukea
a)ulkomailla
b)oma sänky
c)pimeässä
d)pöydän ääressä
3. Liikutun (kirjoissa)
a)kun kirja loppuu ja
joudun päästämään siitä irti
b)kun rakkaustarina päättyy surullisesti
c)kun kirja olikin pettymys
d)kun vihdoin ymmärrän kirjassa selitetyn asian
4. Samalla kun luen
a)katson televisiota
b)kuuntelen musiikkia
c)kyttäilen ulos
d)saatan pohtia montaa muutakin asiaa
5. Lempi parivaljakko
a)Joffrey ja Sansa
b)Bella Swan ja Edward Cullen
c)Romeo ja Julia
d)en ole varma, pidän kaikista
vastaukset
eniten a-vastauksia: Olet seikkailunhaluinen ja kokeilet mielelläsi uusia
asioita.Ystävystyt helposti ja olet seurallinen.
eniten b-vastauksia: Haaveilet paljon ja uppoudut muiden tarinoihin syvästi. Olet myös hyvin tunnelatauksellinen persoona täynnä yllätyksiä.
eniten c-vastauksia: Sinusta ei saa ihan heti selvää, vaan olet arvoitus. Saatat myös olla hiljainen ja vähän ujo.
eniten d-vastauksia: Olet tiedonjanoinen ja utelias. Olet myös rohkea ja hyvä tekemään aloitteita. Kannustat usein ihmisiä.
Tuossa oli nyt jonkunlainen testi. Saa laittaa palautetta ja kertoa osuiko oikeaan, mutta jos laitatte negatiivista palautetta, olkaa helliä, tämä oli vain kokeilu ja ensimmäinen testini.
a)Harry Potter-sarja
b)Tähtiin kirjoitettu virhe
c)Hohto
d)Saat sen mistä luovut
2. Mieluisin paikka lukea
a)ulkomailla
b)oma sänky
c)pimeässä
d)pöydän ääressä
3. Liikutun (kirjoissa)
a)kun kirja loppuu ja
joudun päästämään siitä irti
b)kun rakkaustarina päättyy surullisesti
c)kun kirja olikin pettymys
d)kun vihdoin ymmärrän kirjassa selitetyn asian
4. Samalla kun luen
a)katson televisiota
b)kuuntelen musiikkia
c)kyttäilen ulos
d)saatan pohtia montaa muutakin asiaa
5. Lempi parivaljakko
a)Joffrey ja Sansa
b)Bella Swan ja Edward Cullen
c)Romeo ja Julia
d)en ole varma, pidän kaikista
vastaukset
eniten a-vastauksia: Olet seikkailunhaluinen ja kokeilet mielelläsi uusia
asioita.Ystävystyt helposti ja olet seurallinen.
eniten b-vastauksia: Haaveilet paljon ja uppoudut muiden tarinoihin syvästi. Olet myös hyvin tunnelatauksellinen persoona täynnä yllätyksiä.
eniten c-vastauksia: Sinusta ei saa ihan heti selvää, vaan olet arvoitus. Saatat myös olla hiljainen ja vähän ujo.
eniten d-vastauksia: Olet tiedonjanoinen ja utelias. Olet myös rohkea ja hyvä tekemään aloitteita. Kannustat usein ihmisiä.
Tuossa oli nyt jonkunlainen testi. Saa laittaa palautetta ja kertoa osuiko oikeaan, mutta jos laitatte negatiivista palautetta, olkaa helliä, tämä oli vain kokeilu ja ensimmäinen testini.
1. Mikä on paras kirja/ mieluisin jonka voisit lukea?
a)Harry Potter-sarja
b)Tähtiin kirjoitettu virhe
c)Hohto
d)Saat sen mistä luovut
 
2. Mieluisin paikka lukea
a)ulkomailla
b)oma sänky
c)pimeässä
d)pöydän ääressä
 
3. Liikutun (kirjoissa)
a)kun kirja loppuu ja
joudun päästämään siitä irti
b)kun rakkaustarina päättyy surullisesti
c)kun kirja olikin pettymys
d)kun vihdoin ymmärrän kirjassa selitetyn asian
 
4. Samalla kun luen
a)katson televisiota
b)kuuntelen musiikkia
c)kyttäilen ulos
d)saatan pohtia montaa muutakin asiaa
 
5. Lempi parivaljakko
a)Joffrey ja Sansa
b)Bella Swan ja Edward Cullen
c)Romeo ja Julia
d)en ole varma, pidän kaikista
 
 
 
 
vastaukset
 
eniten a-vastauksia: Olet seikkailunhaluinen ja kokeilet mielelläsi uusia
asioita.Ystävystyt helposti ja olet seurallinen.
 
eniten b-vastauksia: Haaveilet paljon ja uppoudut muiden tarinoihin syvästi. Olet myös hyvin tunnelatauksellinen persoona täynnä yllätyksiä.
 
eniten c-vastauksia: Sinusta ei saa ihan heti selvää, vaan olet arvoitus. Saatat myös olla hiljainen ja vähän ujo.
 
eniten d-vastauksia: Olet tiedonjanoinen ja utelias. Olet myös rohkea ja hyvä tekemään aloitteita. Kannustat usein ihmisiä.
 
 
 
 
Tuossa oli nyt jonkunlainen testi. Saa laittaa palautetta ja kertoa osuiko oikeaan, mutta jos laitatte negatiivista palautetta, olkaa helliä, tämä oli vain kokeilu ja ensimmäinen testini. :wink:
21.06.2015
Puolikuu
191 kirjaa, 29 kirja-arviota, 586 viestiä
Tykkään testeistä, koska en ilmesti tunne itseäni. Sain eniten c-vastauksia. En tiedä, olenko arvoitus (paitsi itselleni, kun teen näitä testejä ottaakseni selvää persoonastani!), mutta en ole yhtään hiljainen tai ujo. 
Tykkään testeistä, koska en ilmesti tunne itseäni. Sain eniten c-vastauksia. En tiedä, olenko arvoitus (paitsi itselleni, kun teen näitä testejä ottaakseni selvää persoonastani!), mutta en ole yhtään hiljainen tai ujo. :smile:
21.06.2015
Moonlord
1006 kirjaa, 2038 viestiä
B ja C vastauksia tuli eniten eli oikeaanhan se osui. Tunteellinen haaveilija sekä hiljainen ja ujo.
Tosin vastausvaihtoehtoihin olisi kaivannut enemmän vaihtoehtoja. Kuten 4) keskityn pelkästään kirjaan ja 5) en pidä kenestäkään noista. :huh:
Vaikka sehän ei tietystikään olisi sopinut itse testiin.
Tosin vastausvaihtoehtoihin olisi kaivannut enemmän vaihtoehtoja. Kuten 4) keskityn pelkästään kirjaan ja 5) en pidä kenestäkään noista. :huh:
Vaikka sehän ei tietystikään olisi sopinut itse testiin.
B ja C vastauksia tuli eniten eli oikeaanhan se osui. Tunteellinen haaveilija sekä hiljainen ja ujo.
 
Tosin vastausvaihtoehtoihin olisi kaivannut enemmän vaihtoehtoja. Kuten 4) keskityn pelkästään kirjaan ja 5) en pidä kenestäkään noista. :huh:
Vaikka sehän ei tietystikään olisi sopinut itse testiin.
21.06.2015
Hiistu
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3858 viestiä
Kahdesti b, kahdesti d ja kerran c. Kaikki kuvaukset kuulostavat kyllä sellaisilta, että ainakin jossain määrin voisi tunnistaa itseensä sopiviksi.
(Tai ainakin toivoisi, että sopivat.
)
Kahdesti b, kahdesti d ja kerran c. Kaikki kuvaukset kuulostavat kyllä sellaisilta, että ainakin jossain määrin voisi tunnistaa itseensä sopiviksi. :smile: (Tai ainakin toivoisi, että sopivat. :wink: )
22.06.2015
Emelie
729 kirjaa, 100 kirja-arviota, 2743 viestiä
Hmm, kahdesti a, kahdesti b ja kerran d. Ja oikeasti parhaiten sopivin kuvaus olisi tullut "eniten c-vastauksia" kohdasta.
Hauska testi, mutta minua se ei osannut määritellä. Mutta minä olenkin välillä vähän hankala määritettävä. :p
Samoilla linjoilla Moonlordin kanssa: esim. 3. ja 5. kysymyksissä mikään vastaus ei ollut sopivin (en liikutu kirjoja lukiessa ja mikään parivaljakoista ei ollut mieluisin). Mutta silti, pidin. :)
Hauska testi, mutta minua se ei osannut määritellä. Mutta minä olenkin välillä vähän hankala määritettävä. :p
Samoilla linjoilla Moonlordin kanssa: esim. 3. ja 5. kysymyksissä mikään vastaus ei ollut sopivin (en liikutu kirjoja lukiessa ja mikään parivaljakoista ei ollut mieluisin). Mutta silti, pidin. :)
Hmm, kahdesti a, kahdesti b ja kerran d. Ja oikeasti parhaiten sopivin kuvaus olisi tullut "eniten c-vastauksia" kohdasta.
 
Hauska testi, mutta minua se ei osannut määritellä. Mutta minä olenkin välillä vähän hankala määritettävä. :p
 
Samoilla linjoilla Moonlordin kanssa: esim. 3. ja 5. kysymyksissä mikään vastaus ei ollut sopivin (en liikutu kirjoja lukiessa ja mikään parivaljakoista ei ollut mieluisin). Mutta silti, pidin. :)
26.06.2015
Niittysalvia
35 kirjaa, 18 kirja-arviota, 32 viestiä
Mf, eniten a- ja d-vastauksia tällä erää. Olen kyllä mielestäni (uhka?) rohkea silloin tällöin, mutta kaikessa muussa kuin sosiaalisissa suhteissa. Eli toisin sanoen olen täysi introvertti, ja siitä johtuen aika paljon, ja myös mieluusti omissa oloissani. 
Mutta tuon tiedonjanoisuuden kyllä allekirjoitan. Yksikertaisesti, lähes aihealueesta riippuen minua kiinnostaa kaikki. Yksi syy miksi kökötän hiljaa tunnilla kuunnellen, kaikki oppiaineet tuntuvat kiinnostavilta!
Mutta tuon tiedonjanoisuuden kyllä allekirjoitan. Yksikertaisesti, lähes aihealueesta riippuen minua kiinnostaa kaikki. Yksi syy miksi kökötän hiljaa tunnilla kuunnellen, kaikki oppiaineet tuntuvat kiinnostavilta!
Mf, eniten a- ja d-vastauksia tällä erää. Olen kyllä mielestäni (uhka?) rohkea silloin tällöin, mutta kaikessa muussa kuin sosiaalisissa suhteissa. Eli toisin sanoen olen täysi introvertti, ja siitä johtuen aika paljon, ja myös mieluusti omissa oloissani. :roll:
Mutta tuon tiedonjanoisuuden kyllä allekirjoitan. Yksikertaisesti, lähes aihealueesta riippuen minua kiinnostaa kaikki. Yksi syy miksi kökötän hiljaa tunnilla kuunnellen, kaikki oppiaineet tuntuvat kiinnostavilta! :smile: