Ei olisi pitänyt etsiä kuvia Milousta. Pahuksen [strike]ranskis[/strike] belgialainen. En voi surmata.
[color=#448800]Milou 3 (+1)[/color]
[color=#880000]Yönsilmä 3 (-2)[/color]
 
Ei olisi pitänyt etsiä kuvia Milousta. Pahuksen [strike]ranskis[/strike] belgialainen. En voi surmata.
Yllättävän tiukaksi meni näemmä loppukiri, mä luulin Yönsilmän voittavan tyyliin kymmenen pisteen marginaalilla
Surullista tietenkin, ettei Hedwig voittanut. Mutta top kolmoseen pääseminen on silti hieno saavutus, etenkin kun niin moni äänesti Hedwigiä vastaan.
Yllättävän tiukaksi meni näemmä loppukiri, mä luulin Yönsilmän voittavan tyyliin kymmenen pisteen marginaalilla :smile:
 
Surullista tietenkin, ettei Hedwig voittanut. :sad: Mutta top kolmoseen pääseminen on silti hieno saavutus, etenkin kun niin moni äänesti Hedwigiä vastaan.
Menipä kyllä jännäksi, Miloun loppukiri ei ihan riittänyt. Koiraihmisenä olen silti tyytyväinen sudenkin voittoon. Ovathan ne koirien sukulaisia. :cheesy:
Menipä kyllä jännäksi, Miloun loppukiri ei ihan riittänyt. Koiraihmisenä olen silti tyytyväinen sudenkin voittoon. Ovathan ne koirien sukulaisia. :cheesy: