Rising-tatuoinnit
08.09.2014
Mitä jos yhtäkkiä julistettaisiin, että jokaisen risinglaisen on ihoonsa hakkautettava kuva, joka jollakin tavalla liittyy rakkaaseen sivustoomme tai käyttäjän foorumipersoonaan? Tavallaan mukana kannettava avatar, siis. Ottaisitko Risingin lohikäärmeen johonkin jännittävään paikkaan vai lukisiko ehkä ranteessasi siitä lähtien INSERTUSERNAME: PAIKALLA? 
Minun tatuointini olisi tehty pelkällä mustalla Aubrey Beardsleyn tyyliin.
Kuvassa olisi piedestaali, jonka päällä olisi kasa vanhan näköisiä kirjoja. Kirjojen nimiä tuskin erottaisi, mutta jos niistä jotakin selvää saisi näkisi luultavasti nimiä kuten Der Steppenwolf, Die Brüder Grimm ja E. A. Poe. Päällimmäisenä olisi tietysti kirja, joka sisältäisi tarinan eräästä nuoresta miehestä, joka tykkää pukeutua mustaan ja huudahdella hilpeyksiä tyyliin: Alas, poor Yorick! I knew him, Horatio. Tämän sanotun kirjan päällä lepäisi pääkallo ilman alaleukaa. Pylvään juurella seisoisi viinipullo ja tyhjä, kaatunut viinilasi.
Piedestaalin oikealla puolella seisoisi hahmo, joka olisi lainannut piirteensä joko Anthony Andrewsin esittämältä herra Hydeltä tai jäätävän lumoavalta Martine Beswickiltä elokuvasta Dr. Jekyll and Sister Hyde. Ensimmäisen tapauksessa tämä olisi pukeutunut silinteriin ja pukuun, jälkimmäisen ollessa kyseessä pitkään leninkiin. Oikeassa, puoliksi kohotetussa kädessään tämä pitelisi naamiota ja vasemmassa riisuttuja mustia hansikkaita. Koska naamio ei peitä kasvoja vaan jää johonkin rinnan korkeudelle näkisimme, että hänen huulillaan on aavistuksenomainen hymy.
Jotakin kielon tai liljojen tapaisia valkeita kukkia rönsyilisi tyylitellysti hahmon oikealta puolelta.
Jos kuvaan haluaisi lisätä huumoria outona yksityiskohtana hahmon jaloissa voisi olla lasipurkki, jossa kelluisi pari terävin kulmahampain varustettuja tekohampaita.
Millainen olisi sinun Rising-tatuointisi?
Minun tatuointini olisi tehty pelkällä mustalla Aubrey Beardsleyn tyyliin.
Kuvassa olisi piedestaali, jonka päällä olisi kasa vanhan näköisiä kirjoja. Kirjojen nimiä tuskin erottaisi, mutta jos niistä jotakin selvää saisi näkisi luultavasti nimiä kuten Der Steppenwolf, Die Brüder Grimm ja E. A. Poe. Päällimmäisenä olisi tietysti kirja, joka sisältäisi tarinan eräästä nuoresta miehestä, joka tykkää pukeutua mustaan ja huudahdella hilpeyksiä tyyliin: Alas, poor Yorick! I knew him, Horatio. Tämän sanotun kirjan päällä lepäisi pääkallo ilman alaleukaa. Pylvään juurella seisoisi viinipullo ja tyhjä, kaatunut viinilasi.
Piedestaalin oikealla puolella seisoisi hahmo, joka olisi lainannut piirteensä joko Anthony Andrewsin esittämältä herra Hydeltä tai jäätävän lumoavalta Martine Beswickiltä elokuvasta Dr. Jekyll and Sister Hyde. Ensimmäisen tapauksessa tämä olisi pukeutunut silinteriin ja pukuun, jälkimmäisen ollessa kyseessä pitkään leninkiin. Oikeassa, puoliksi kohotetussa kädessään tämä pitelisi naamiota ja vasemmassa riisuttuja mustia hansikkaita. Koska naamio ei peitä kasvoja vaan jää johonkin rinnan korkeudelle näkisimme, että hänen huulillaan on aavistuksenomainen hymy.
Jotakin kielon tai liljojen tapaisia valkeita kukkia rönsyilisi tyylitellysti hahmon oikealta puolelta.
Jos kuvaan haluaisi lisätä huumoria outona yksityiskohtana hahmon jaloissa voisi olla lasipurkki, jossa kelluisi pari terävin kulmahampain varustettuja tekohampaita.
Millainen olisi sinun Rising-tatuointisi?
Mitä jos yhtäkkiä julistettaisiin, että jokaisen risinglaisen on ihoonsa hakkautettava kuva, joka jollakin tavalla liittyy rakkaaseen sivustoomme tai käyttäjän foorumipersoonaan? Tavallaan mukana kannettava avatar, siis. Ottaisitko Risingin lohikäärmeen johonkin jännittävään paikkaan vai lukisiko ehkä ranteessasi siitä lähtien INSERTUSERNAME: PAIKALLA? :wink:
 
Minun tatuointini olisi tehty pelkällä mustalla Aubrey Beardsleyn tyyliin.
 
Kuvassa olisi piedestaali, jonka päällä olisi kasa vanhan näköisiä kirjoja. Kirjojen nimiä tuskin erottaisi, mutta jos niistä jotakin selvää saisi näkisi luultavasti nimiä kuten [i]Der Steppenwolf, Die Brüder Grimm[/i] ja [i]E. A. Poe[/i]. Päällimmäisenä olisi tietysti kirja, joka sisältäisi tarinan eräästä nuoresta miehestä, joka tykkää pukeutua mustaan ja huudahdella hilpeyksiä tyyliin: [i]Alas, poor Yorick! I knew him, Horatio.[/i] Tämän sanotun kirjan päällä lepäisi pääkallo ilman alaleukaa. Pylvään juurella seisoisi viinipullo ja tyhjä, kaatunut viinilasi.
 
Piedestaalin oikealla puolella seisoisi hahmo, joka olisi lainannut piirteensä joko Anthony Andrewsin esittämältä herra Hydeltä tai jäätävän lumoavalta Martine Beswickiltä elokuvasta [i]Dr. Jekyll and Sister Hyde.[/i] Ensimmäisen tapauksessa tämä olisi pukeutunut silinteriin ja pukuun, jälkimmäisen ollessa kyseessä pitkään leninkiin. Oikeassa, puoliksi kohotetussa kädessään tämä pitelisi naamiota ja vasemmassa riisuttuja mustia hansikkaita. Koska naamio ei peitä kasvoja vaan jää johonkin rinnan korkeudelle näkisimme, että hänen huulillaan on aavistuksenomainen hymy.
 
Jotakin kielon tai liljojen tapaisia valkeita kukkia rönsyilisi tyylitellysti hahmon oikealta puolelta.
 
Jos kuvaan haluaisi lisätä huumoria outona yksityiskohtana hahmon jaloissa voisi olla lasipurkki, jossa kelluisi pari terävin kulmahampain varustettuja tekohampaita. :tongue:
 
 
Millainen olisi sinun Rising-tatuointisi? :smile:
09.09.2014
Athilora
100 kirjaa, 690 viestiä
Periaatteesta mieluummin istuisin vankilassa kuin ottaisin tatuoinnin, mutta, jos pakko olisi ottaa, se olisi ehdottomasti Risingin nykyinen logolohikäärme rintakehääni.
Periaatteesta mieluummin istuisin vankilassa kuin ottaisin tatuoinnin, mutta, jos pakko olisi ottaa, se olisi ehdottomasti Risingin nykyinen logolohikäärme rintakehääni.
09.09.2014
Saki
92 kirjaa, 35 kirja-arviota, 335 viestiä
Tatuoinnit on mielestäni ihan hienoja kunhan niitä ei ole liikaa. Ottaisin varmaankin tämän logolohikäärmeen ihan mustavalkoisena olkavarteen. 
Tatuoinnit on mielestäni ihan hienoja kunhan niitä ei ole liikaa. Ottaisin varmaankin tämän logolohikäärmeen ihan mustavalkoisena olkavarteen. :cool:
09.09.2014
Hiistu
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3858 viestiä
Vaikka tästä paikasta ja teistä kaikista kovasti tykkäänkin, minä en kyllä huolisi meidän tribaalilohikäärmettä tatuoitavaksi minnekään päin kehoani. (Paitsi jos siitä saisi ihan huisista rankingia… vinkvink Darkille.
)
Rising-tatuointini olisi varmaankin hyvin pitkälti sellainen, jollaisen oikeastikin hankkisin, jos tatuoinnin joskus hankin. Tatuoinnissa olisi, jollei jopa aivan sama kuva kuin avassani, niin ainakin jokin toinen iloinen pääkuva samasta otuksesta, koska se nyt vain on erityinen otus. (Kuvan täytyisi luonnollisesti olla hyvin näköinen.) Jonkinlaiseksi taustaksi tai kehykseksi tahtoisin isovanhempieni pihamaalla kasvavan ruusupensaan kukkivia oksia. (Kyllä, täytyisi olla juuri se nimenomainen tuttu ruusuyksilö, veisin oksia malliksi.) Lisäksi siihen taustarakennelmaan pieni kuva kokonaisesta otuksestani samassa asennossa kuin Gallen-Kallelan Kullervon kirous -taulun koira, mutta niin että sen tunnistaisi minun koirakseni. Lisäksi siihen samaan sommitelmaan tekstiä, joka voisi sekin yllättäen Rising-hengessä olla tuo allekirjoitukseni sitaatti, niin että tulisi lisää kirjallisuutta edustetuksi (ja musiikki, tavallaan). Eli Anthony Burgessin Kellopeliappelsiinin loppulauseista: ”Huominen on täynnä ikään kuin kauniita kukkia”. Alkukielisenkin käyttö voisi olla fiksua (”Tomorrow is all like sweet flowers”), mutta fanitan myös suomennosta, joten suomeksi saisi olla. Kirja on yksi suosikeistani, hyvin ajatuksia herättävä, ja lause yksistään on mukavan postiivishenkinen. Sekä iloisia että traagisia koiria ja paljon kauniita kukkia... Tykkäisin. Vaatisi kyllä melkoisen neroa tatuoitsijaa.
Värien kanssa olisi hieman pulmallista. En ole ihan varma, näyttäisikö ruskea koira värillisenä tatuointina oikein hyvältä, mustavalkoinen toteutus voisi olla parempi. Toisaalta ruusupensaassa on heleän vaaleanpunaiset kukat ja hyvin kauniit tummanpunaiset, oikeastaan lähes violetit lehdet, mikä olisi mukava huomioida. Suunnitelma kaipaisi siis vielä hiomista. Hieman.
Olkavarsi olisi perinteikäs paikka.
Rising-tatuointini olisi varmaankin hyvin pitkälti sellainen, jollaisen oikeastikin hankkisin, jos tatuoinnin joskus hankin. Tatuoinnissa olisi, jollei jopa aivan sama kuva kuin avassani, niin ainakin jokin toinen iloinen pääkuva samasta otuksesta, koska se nyt vain on erityinen otus. (Kuvan täytyisi luonnollisesti olla hyvin näköinen.) Jonkinlaiseksi taustaksi tai kehykseksi tahtoisin isovanhempieni pihamaalla kasvavan ruusupensaan kukkivia oksia. (Kyllä, täytyisi olla juuri se nimenomainen tuttu ruusuyksilö, veisin oksia malliksi.) Lisäksi siihen taustarakennelmaan pieni kuva kokonaisesta otuksestani samassa asennossa kuin Gallen-Kallelan Kullervon kirous -taulun koira, mutta niin että sen tunnistaisi minun koirakseni. Lisäksi siihen samaan sommitelmaan tekstiä, joka voisi sekin yllättäen Rising-hengessä olla tuo allekirjoitukseni sitaatti, niin että tulisi lisää kirjallisuutta edustetuksi (ja musiikki, tavallaan). Eli Anthony Burgessin Kellopeliappelsiinin loppulauseista: ”Huominen on täynnä ikään kuin kauniita kukkia”. Alkukielisenkin käyttö voisi olla fiksua (”Tomorrow is all like sweet flowers”), mutta fanitan myös suomennosta, joten suomeksi saisi olla. Kirja on yksi suosikeistani, hyvin ajatuksia herättävä, ja lause yksistään on mukavan postiivishenkinen. Sekä iloisia että traagisia koiria ja paljon kauniita kukkia... Tykkäisin. Vaatisi kyllä melkoisen neroa tatuoitsijaa.
Värien kanssa olisi hieman pulmallista. En ole ihan varma, näyttäisikö ruskea koira värillisenä tatuointina oikein hyvältä, mustavalkoinen toteutus voisi olla parempi. Toisaalta ruusupensaassa on heleän vaaleanpunaiset kukat ja hyvin kauniit tummanpunaiset, oikeastaan lähes violetit lehdet, mikä olisi mukava huomioida. Suunnitelma kaipaisi siis vielä hiomista. Hieman.
Olkavarsi olisi perinteikäs paikka.
Vaikka tästä paikasta ja teistä kaikista kovasti tykkäänkin, minä en kyllä huolisi meidän tribaalilohikäärmettä tatuoitavaksi minnekään päin kehoani. (Paitsi jos siitä saisi ihan huisista rankingia… vinkvink Darkille. :tongue: )
 
Rising-tatuointini olisi varmaankin hyvin pitkälti sellainen, jollaisen oikeastikin hankkisin, jos tatuoinnin joskus hankin. Tatuoinnissa olisi, jollei jopa aivan sama kuva kuin avassani, niin ainakin jokin toinen iloinen pääkuva samasta otuksesta, koska se nyt vain on erityinen otus. (Kuvan täytyisi luonnollisesti olla hyvin näköinen.) Jonkinlaiseksi taustaksi tai kehykseksi tahtoisin isovanhempieni pihamaalla kasvavan ruusupensaan kukkivia oksia. (Kyllä, täytyisi olla juuri se nimenomainen tuttu ruusuyksilö, veisin oksia malliksi.) Lisäksi siihen taustarakennelmaan pieni kuva kokonaisesta otuksestani samassa asennossa kuin Gallen-Kallelan [i]Kullervon kirous[/i] -taulun koira, mutta niin että sen tunnistaisi minun koirakseni. Lisäksi siihen samaan sommitelmaan tekstiä, joka voisi sekin yllättäen Rising-hengessä olla tuo allekirjoitukseni sitaatti, niin että tulisi lisää kirjallisuutta edustetuksi (ja musiikki, tavallaan). Eli Anthony Burgessin [i]Kellopeliappelsiinin[/i] loppulauseista: ”Huominen on täynnä ikään kuin kauniita kukkia”. Alkukielisenkin käyttö voisi olla fiksua (”Tomorrow is all like sweet flowers”), mutta fanitan myös suomennosta, joten suomeksi saisi olla. Kirja on yksi suosikeistani, hyvin ajatuksia herättävä, ja lause yksistään on mukavan postiivishenkinen. Sekä iloisia että traagisia koiria ja paljon kauniita kukkia... Tykkäisin. Vaatisi kyllä melkoisen neroa tatuoitsijaa.
 
Värien kanssa olisi hieman pulmallista. En ole ihan varma, näyttäisikö ruskea koira värillisenä tatuointina oikein hyvältä, mustavalkoinen toteutus voisi olla parempi. Toisaalta ruusupensaassa on heleän vaaleanpunaiset kukat ja hyvin kauniit tummanpunaiset, oikeastaan lähes violetit lehdet, mikä olisi mukava huomioida. Suunnitelma kaipaisi siis vielä hiomista. Hieman.
 
Olkavarsi olisi perinteikäs paikka.
Muokannut Hiistu (23.09.2014)
09.09.2014
Lupus
687 kirjaa, 4 kirja-arviota, 116 viestiä
Olen täällä(kin) sen verran epäaktiivinen eläjä, että mikä tahansa Risingiin liittyvä tatuointi tuntuu ajatuksena sangen merkilliseltä, mutta äkkiseltään innostun aloitusviestin mainitseman kaltaisesta "Olen paikalla" -tatuoinnista. Siinä olisi asennetta.
Olen täällä(kin) sen verran epäaktiivinen eläjä, että mikä tahansa Risingiin liittyvä tatuointi tuntuu ajatuksena sangen merkilliseltä, mutta äkkiseltään innostun aloitusviestin mainitseman kaltaisesta "Olen paikalla" -tatuoinnista. Siinä olisi asennetta.
10.09.2014
NiksuRising-lohikäärme kasvoihin.Oikea asenne, ei tämä ketju suotta Leikkinurkassa ole.
[quote="Niksu" post=20224]Rising-lohikäärme kasvoihin.[/quote]
 
Oikea asenne, ei tämä ketju suotta Leikkinurkassa ole. :wink:
10.09.2014
Piru Naiseksi
1064 viestiä
Rising-lohikäärmeen tatuoittaisin jalkapohjaan, josta se uhittelisi aina tietyissä tilanteissa. Mutta en minä tohdi nahkaani pistelyttää.
Rising-lohikäärmeen tatuoittaisin jalkapohjaan, josta se uhittelisi aina tietyissä tilanteissa. Mutta en minä tohdi nahkaani pistelyttää.
10.09.2014
Xariel
611 kirjaa, 34 kirja-arviota, 186 viestiä
Hyvänen aika, mikä kysymys. No, en usko että oikeaa tatuointia ottaisin leikisti saatika tosissanikaan, mutta jos puhutaan lyhyemmästä ajasta, niin miksei. Jos logokärmeen ottaisin, niin se voisi sitten olla isompikin, vaikka olkapään ympäri kietoutuva. Sellaisia tarratatskoja tuskin on, mutta jos olisi, niin voisin kokeillakin. Siinä ainakin olisi asennetta. Ajoitus varmaan olisi sitten hieman ennen seuraavaa kesämiittiä tai vaikka sivuston synttäreiden kunniaksi. Ha, siinäpä ideaa.
Hyvänen aika, mikä kysymys. No, en usko että oikeaa tatuointia ottaisin leikisti saatika tosissanikaan, mutta jos puhutaan lyhyemmästä ajasta, niin miksei. Jos logokärmeen ottaisin, niin se voisi sitten olla isompikin, vaikka olkapään ympäri kietoutuva. Sellaisia tarratatskoja tuskin on, mutta jos olisi, niin voisin kokeillakin. Siinä ainakin olisi asennetta. Ajoitus varmaan olisi sitten hieman ennen seuraavaa kesämiittiä tai vaikka sivuston synttäreiden kunniaksi. Ha, siinäpä ideaa.
23.09.2014
Ageha
399 kirjaa, 4 kirja-arviota, 660 viestiä
Itse ottaisin varmaan ihan vain tyylitellyn tekstin "Risingshadow" johonkin kohden kättäni, esimerkiksi ranteen ulkosyrjälle (vai miksi sitä kohtaa kädessä kutsutaan?). Ehkä vähän tylsää, mutta hienot kirjaimet ovat hienoja, mutten mitään jätti-isoa tatuointia haluaisi.
Tahtoisin silti sen edes kohtuu näkyvälle kohdalle. Tai sitten se kirjakasakuvake jolla ennen merkattiin omistetut kirjat (ja joka taitaa nykyisin näkyä profiilissa linkkinä käyttäjän kirjahyllyyn) pienellä selkään, oikean lapaluun tietämille. (Unohtakaa siis kaikki mitä juuri sanoin näkyvyydestä...)
Edit: Hoksasin tämän jo joitain päiviä sitten mutta muistin muokata tähän nyt, että hupsista se kirjapinokuvakehan näkyy tuossa ylhäällä välilehdessä kuvana.
Puusilmä saatan joskus olla mutta mitään en myönnä
Edit: Hoksasin tämän jo joitain päiviä sitten mutta muistin muokata tähän nyt, että hupsista se kirjapinokuvakehan näkyy tuossa ylhäällä välilehdessä kuvana.
Itse ottaisin varmaan ihan vain tyylitellyn tekstin "Risingshadow" johonkin kohden kättäni, esimerkiksi ranteen ulkosyrjälle (vai miksi sitä kohtaa kädessä kutsutaan?). Ehkä vähän tylsää, mutta hienot kirjaimet ovat hienoja, mutten mitään jätti-isoa tatuointia haluaisi. :tongue: Tahtoisin silti sen edes kohtuu näkyvälle kohdalle. Tai sitten se kirjakasakuvake jolla ennen merkattiin omistetut kirjat (ja joka taitaa nykyisin näkyä profiilissa linkkinä käyttäjän kirjahyllyyn) pienellä selkään, oikean lapaluun tietämille. (Unohtakaa siis kaikki mitä juuri sanoin näkyvyydestä...)
 
Edit: Hoksasin tämän jo joitain päiviä sitten mutta muistin muokata tähän nyt, että hupsista se kirjapinokuvakehan näkyy tuossa ylhäällä välilehdessä kuvana. :blush: Puusilmä saatan joskus olla mutta mitään en myönnä
Muokannut Ageha (02.10.2014)
23.09.2014
poistettu
568 viestiä
Hyvä ideahan tämä kyllä. Jos tykkäisin tatuoinneista niin ottaisin. Tai no tykkäänhän minä tavallaan todella paljon, mutta sellaisen kun ottaa, niin on se aina kyllä on vähän sitten niin että, se on ja pysyy. Kyllähän noi jengitatuoinnit, mitkä etenkin latinojengeillä menee ympäri kasvoja ja päätä, on tosi upeita katella. Mutta otappa sellainen tatuointi ja meneppä sitten vaikka katsomaan äitiäsi/mummoasi vanhainkotiin, niin johan siellä puolet vanhuksista säikähtää kuoliaaksi. Ja se leimaantuminen mikä tapahtuu heti auttamatta saman tien, kun joku näkee lihaksikkaan jätkän, kenellä naama ja pää täynnä tatuointeja, niin ei kiitos. Myös se että niitä ei iha heti saa sitten pois.
Hyvä idea joo tämä Rising-tatuointi. Jos ois pokkaa ottaisin sellaisen ehkä johku pakaraan? Aina ku istuisin , voisin kuvitella teitä kaikkia ihania ihmisiä? EI vaan, vitsit vitsinä. Ehkä selkään, mistä en sitä näe kuin peilistä.
Hyvä idea joo tämä Rising-tatuointi. Jos ois pokkaa ottaisin sellaisen ehkä johku pakaraan? Aina ku istuisin , voisin kuvitella teitä kaikkia ihania ihmisiä? EI vaan, vitsit vitsinä. Ehkä selkään, mistä en sitä näe kuin peilistä.
Hyvä ideahan tämä kyllä. Jos tykkäisin tatuoinneista niin ottaisin. Tai no tykkäänhän minä tavallaan todella paljon, mutta sellaisen kun ottaa, niin on se aina kyllä on vähän sitten niin että, se on ja pysyy. Kyllähän noi jengitatuoinnit, mitkä etenkin latinojengeillä menee ympäri kasvoja ja päätä, on tosi upeita katella. Mutta otappa sellainen tatuointi ja meneppä sitten vaikka katsomaan äitiäsi/mummoasi vanhainkotiin, niin johan siellä puolet vanhuksista säikähtää kuoliaaksi. Ja se leimaantuminen mikä tapahtuu heti auttamatta saman tien, kun joku näkee lihaksikkaan jätkän, kenellä naama ja pää täynnä tatuointeja, niin ei kiitos. Myös se että niitä ei iha heti saa sitten pois.
 
Hyvä idea joo tämä Rising-tatuointi. Jos ois pokkaa ottaisin sellaisen ehkä johku pakaraan? Aina ku istuisin , voisin kuvitella teitä kaikkia ihania ihmisiä? EI vaan, vitsit vitsinä. Ehkä selkään, mistä en sitä näe kuin peilistä.
23.09.2014
Aemilia
130 kirjaa, 6 kirja-arviota, 138 viestiä
Pistäisin nilkkaan sen aikaisemman foorun kolmannentoista päivän mönsterin, on hieno ja olisi arvotus nyky-risinglapsille kun tapaamme kesäisillä kedoilla... Ehkä vielä RS-teksti!
Pistäisin nilkkaan sen aikaisemman foorun kolmannentoista päivän mönsterin, on hieno ja olisi arvotus nyky-risinglapsille kun tapaamme kesäisillä kedoilla... Ehkä vielä RS-teksti!
23.09.2014
The Big Bad Wolf
484 kirjaa, 79 kirja-arviota, 690 viestiä
Risingin lohis kietoutuneena solisluiden tienoille.
Risingin lohis kietoutuneena solisluiden tienoille.
24.09.2014
Skie
465 kirjaa, 951 viestiä
Tuo nimimerkki jossain päin kehoa voisi olla ihan jees, on siitä sen verran "oma" jo tässä vuosien aikana tullut.
Mutta siis olen ihan leikilläni tosissani (täh) pyöritellyt ajatusta, jossa ottaisin tämän fooruminkin aiheepiiriä läheltä liippaavan tatuoinnin. Edellinen allekirjoitukseni eli Tolkienilta lainattu "Not all those who wander are lost" on aika ihana teksti, jonka olen kokenut läheiseksi siitä hetkestä kun sen luin. Sen varmaan ottaisin, jos tatuoitavaksi menisin. Ja ihan noin niin kuin vaeltelun hengessä ottaisin sen luultavasti jalkapöydän ulkosyrjään, jossa se olisi yleensä peitettynä, mutta tarvittaessa sen saisi helposti myös näkyviin.
Mutta siis olen ihan leikilläni tosissani (täh) pyöritellyt ajatusta, jossa ottaisin tämän fooruminkin aiheepiiriä läheltä liippaavan tatuoinnin. Edellinen allekirjoitukseni eli Tolkienilta lainattu "Not all those who wander are lost" on aika ihana teksti, jonka olen kokenut läheiseksi siitä hetkestä kun sen luin. Sen varmaan ottaisin, jos tatuoitavaksi menisin. Ja ihan noin niin kuin vaeltelun hengessä ottaisin sen luultavasti jalkapöydän ulkosyrjään, jossa se olisi yleensä peitettynä, mutta tarvittaessa sen saisi helposti myös näkyviin.
Tuo nimimerkki jossain päin kehoa voisi olla ihan jees, on siitä sen verran "oma" jo tässä vuosien aikana tullut.
 
Mutta siis olen ihan leikilläni tosissani (täh) pyöritellyt ajatusta, jossa ottaisin tämän fooruminkin aiheepiiriä läheltä liippaavan tatuoinnin. Edellinen allekirjoitukseni eli Tolkienilta lainattu "[i]Not all those who wander are lost[/i]" on aika ihana teksti, jonka olen kokenut läheiseksi siitä hetkestä kun sen luin. Sen varmaan ottaisin, jos tatuoitavaksi menisin. Ja ihan noin niin kuin vaeltelun hengessä ottaisin sen luultavasti jalkapöydän ulkosyrjään, jossa se olisi yleensä peitettynä, mutta tarvittaessa sen saisi helposti myös näkyviin.