[strike]Jeanne D'Arc 0 (-2)[/strike] Morgan le Fay 7 (+1)
[strike]Ratkaisun paikka tarjolla seuraavalle.[/strike]
MUOKS: Vanamo ehti postata väliin joten ratkaisu tulikin sit tässä ja nyt
[strike]Jeanne D'Arc 0 (-2)[/strike]
Morgan le Fay 7 (+1)
 
[strike]Ratkaisun paikka tarjolla seuraavalle.[/strike]
 
MUOKS: Vanamo ehti postata väliin joten ratkaisu tulikin sit tässä ja nyt :tongue:
Jahhah, Morgainelleko se meni nyt sitten. Ei ollut mikään suosikkini (varmaan siksi, että hänkin on Arthurin tavoin tuttu lähinnä Avalonin usvien versiona, ja se nyt on ahdistava kirja ylipäätäänkin :P), mutta mieluummin hän kuin Jeanne. Joten, öö, jee?
Jahhah, Morgainelleko se meni nyt sitten. Ei ollut mikään suosikkini (varmaan siksi, että hänkin on Arthurin tavoin tuttu lähinnä [i]Avalonin usvien[/i] versiona, ja se nyt on ahdistava kirja ylipäätäänkin :P), mutta mieluummin hän kuin Jeanne. Joten, öö, jee?
Selvästi paras voitti! ^^ Jeanne on vaan surullinen ja ahistava hahmo. Morgaine taas on upee ja voimakas ja kiinnostava – ja varsinkin Rinjan mainitsemana Avalonin usvien versiona.
Selvästi paras voitti! ^^ Jeanne on vaan surullinen ja ahistava hahmo. Morgaine taas on upee ja voimakas ja kiinnostava – ja varsinkin Rinjan mainitsemana [i]Avalonin usvien[/i] versiona.
Yllättävän nopeasti ratkesi kisan loppu, oletin tiukempaa kisaa Jeannea vastaan.
tiarAnonMorgaine taas on upee ja voimakas ja kiinnostava – ja varsinkin Rinjan mainitsemana Avalonin usvien versiona.
Pitäisi selvästi lopultakin lukea kyseinen kirja! On ollut jo pitkään kirjahyllyssä ja vielä pitempään lukulistalla.
Morgan esiintyy myös (enemmän tai luultavasti vähemmän) esimerkiksi Bernard Cornwellin sarjassa, jonka ensimmäinen osa on Talvikuningas (ja muut osat suomentamattomia). Olen lukenut vain ensimmäisen osan hyvin pitkän aikaa sitten, jolloin pidin kirjasta. Voisi joskus verestää muistoja ja lukea sekä tuon ensimmäisen että myöhemmät osat.
Yllättävän nopeasti ratkesi kisan loppu, oletin tiukempaa kisaa Jeannea vastaan.
 
 
[quote="tiarAnon" post=5294]Morgaine taas on upee ja voimakas ja kiinnostava – ja varsinkin Rinjan mainitsemana [i]Avalonin usvien[/i] versiona.[/quote]
 
Pitäisi selvästi lopultakin lukea kyseinen kirja! On ollut jo pitkään kirjahyllyssä ja vielä pitempään lukulistalla.
 
Morgan esiintyy myös (enemmän tai luultavasti vähemmän) esimerkiksi Bernard Cornwellin sarjassa, jonka ensimmäinen osa on Talvikuningas (ja muut osat suomentamattomia). Olen lukenut vain ensimmäisen osan hyvin pitkän aikaa sitten, jolloin pidin kirjasta. Voisi joskus verestää muistoja ja lukea sekä tuon ensimmäisen että myöhemmät osat.