Lukella taisi kolmen elokuvan aikana olla useampi valomiekka, joten mitäköhän tässä tarkoitetaan... Varmaan sitä, jonka hän itse teki, mutta itse pidin enemmän Anakinilta peritystä valomiekasta, vaikka se, että Obi-Wan oli hamstrannut sen itselleen olikin ärsyttävää.
Excalibur 24 (+1)
Lohikäärmepeitsi 3
Luken valomiekka 13 (-2)
Mjölner 24
Narsil/Andúril 18
 
Lukella taisi kolmen elokuvan aikana olla useampi valomiekka, joten mitäköhän tässä tarkoitetaan... Varmaan sitä, jonka hän itse teki, mutta itse pidin enemmän Anakinilta peritystä valomiekasta, vaikka se, että Obi-Wan oli hamstrannut sen itselleen olikin ärsyttävää.
En kyllä ole ihan varma, kannatanko enemmän Excaliburia vaiko Mjölneria, mutta menköön noin.
Excalibur 21 (+1) Luken valomiekka 10 Mjölner 25 Narsil/Andúril 15 (-2)
 
En kyllä ole ihan varma, kannatanko enemmän Excaliburia vaiko Mjölneria, mutta menköön noin.
Nyt kun on enää vain voittajia jäljellä, argumentoin kantaani videolla, jossa ryhmä seppiä takoo Narsilin käyttäen vain ja ainoastaan vanhoja metodeja.
Excalibur 21
Luken valomiekka 11[color=#ff0000]
Mjölner 21 (-2)[/color][color=#008800]
Narsil/Andúril 16 (+1)[/color]
 
Nyt kun on enää vain voittajia jäljellä, argumentoin kantaani videolla, jossa ryhmä seppiä takoo Narsilin käyttäen vain ja ainoastaan vanhoja metodeja.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=TEktwaAsv_Y[/video]