Kategoria: Teatteri | 895 viestiä | 197,4 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 19.06.2026
Kategoria: Konepaja | 446 viestiä | 216,9 t lukukertaa
Vastannut: Mustelmann, 15.06.2026
Satuta ja paranna -ketjut
31.01.2015
Formaldehyde
120 kirjaa, 322 viestiä
Pocahontaksessa olisi kuvernööri Ratcliffe ja Kaksin karkuteillä -elokuvassa äiti Gothel. Kaunottaressa ja hirviössä Gaston.
Aarreplaneettaa en ole nähnyt, mutta eikös siinä ole antagonistina jonkin sortin avaruuspiraatti? Kommentoikoon joku leffan nähnyt.
Sitten on tietysti Frozen, mutta tulisiko se jättää listan ulkopuolelle, jos joltakulta on se vielä näkemättä?
Aarreplaneettaa en ole nähnyt, mutta eikös siinä ole antagonistina jonkin sortin avaruuspiraatti? Kommentoikoon joku leffan nähnyt.
Sitten on tietysti Frozen, mutta tulisiko se jättää listan ulkopuolelle, jos joltakulta on se vielä näkemättä?
Pocahontaksessa olisi kuvernööri Ratcliffe ja Kaksin karkuteillä -elokuvassa äiti Gothel. Kaunottaressa ja hirviössä Gaston.
 
Aarreplaneettaa en ole nähnyt, mutta eikös siinä ole antagonistina jonkin sortin avaruuspiraatti? Kommentoikoon joku leffan nähnyt.
 
Sitten on tietysti Frozen, mutta tulisiko se jättää listan ulkopuolelle, jos joltakulta on se vielä näkemättä?
31.01.2015
Hiistu
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3856 viestiä
^^ Lisätty Ratcliffe, Gothel ja Gaston. Lisäksi Aristokateista armoitettu kissanvihaaja Edgar. Onpahan nyt valinnanvaraa. 
Satuta/paranna: Disney-pahikset
Satuta/paranna: Disney-pahikset
^^ Lisätty Ratcliffe, Gothel ja Gaston. Lisäksi Aristokateista armoitettu kissanvihaaja Edgar. Onpahan nyt valinnanvaraa. :wink:
 
 
[url=http://www.risingshadow.fi/forum/leikkinurkka/2034-satuta-paranna-disney-pahikset]Satuta/paranna: Disney-pahikset[/url]
31.01.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Mielestäni pahikset listalle voisi lisätä Sauronin, Morgan Le Fayn ja Lokin (joka johti pahuuden joukkoja Ragnarökissä) sekä Magneton mieluummin kuin Mystiquen.
Mielestäni pahikset listalle voisi lisätä Sauronin, Morgan Le Fayn ja Lokin (joka johti pahuuden joukkoja Ragnarökissä) sekä Magneton mieluummin kuin Mystiquen.
17.02.2015
Hiistu
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3856 viestiä
Seuraavaksi olisi siis vuorosta ei-Disneyn pahisten lista. Näistä kommentteja, kiitos. 
Listalle tulossa:
Voldemort
Caleb
Darth Vader
Moriarty
Rastapopoulos
Steerpike
Jokeri
Mr. Hyde
Thanos
Magneto
It/Se (Stephen Kingiltä)
Venom
Rakettiryhmä
Sauron
Morgan Le Fay
Loki
Otetaanko mukaan joku/jotkut seuraavista?
Milla Magia
Valta
Milady De Winter
Artemis Entreri
Daltonin veljekset
Dr Whon Mestari
Joffrey
Valkoinen velho
Lännen ilkeä noita
Muita mukaan tahdottavia pahishahmoja?
Listalle tulossa:
Voldemort
Caleb
Darth Vader
Moriarty
Rastapopoulos
Steerpike
Jokeri
Mr. Hyde
Thanos
Magneto
It/Se (Stephen Kingiltä)
Venom
Rakettiryhmä
Sauron
Morgan Le Fay
Loki
Otetaanko mukaan joku/jotkut seuraavista?
Milla Magia
Valta
Milady De Winter
Artemis Entreri
Daltonin veljekset
Dr Whon Mestari
Joffrey
Valkoinen velho
Lännen ilkeä noita
Muita mukaan tahdottavia pahishahmoja?
Seuraavaksi olisi siis vuorosta ei-Disneyn pahisten lista. Näistä kommentteja, kiitos. :smile:
 
[b]Listalle tulossa: [/b]
 
Voldemort Caleb Darth Vader Moriarty Rastapopoulos Steerpike Jokeri Mr. Hyde Thanos Magneto It/Se (Stephen Kingiltä) Venom Rakettiryhmä
Sauron
Morgan Le Fay
Loki
 
 
[b]Otetaanko mukaan joku/jotkut seuraavista?[/b]
 
  Milla Magia Valta Milady De Winter Artemis Entreri Daltonin veljekset Dr Whon Mestari Joffrey Valkoinen velho Lännen ilkeä noita
 
 
[b]Muita mukaan tahdottavia pahishahmoja?[/b]
17.02.2015
Mab
616 viestiä
Yksi pahahko hahmo, joka puuttuu listalta, on Jonathan Strangen & Mr Norrellin Gentleman with the thistle-down hair (taisi olla suomennettu villavatukkaiseksi herraksi), mutta ei hänkään ole siis mikään superpahis, vaan pikemminkin luontonsa mukaan toimiva eri lajin edustaja.
Jos nyt lähdetään nillittämislinjalle, niin lista tuntuu mielestäni hiukan epätasapainoiselta - siitä löytyy niin klassisia ultimatepahiksia, pahisten apureita, moraalisesti kyseenalaisia henkilöitä mutta ei välttämättä pahiksiapahiksia... Pahuuden määritelmä on tietysti venyvä, joten ehkä tuota ei voi välttää.
Hiukan tekisi kuitenkin mieleni ehdottaa, että voisi harkita Pikkuniljakkeiden (tms.) pelaamista, johon saisi tungettua Joffreyn, Vallan, Lokin (?), Calebin (?), Steerpiken (?), Gríma Kärmekielen, Draco Malfoyn kaltaisia hahmoja, jotka eivät varsinaisesti ole Pahiksia isolla p:llä, mutta jotka kuitenkin herättävät negatiivista huomiota ikävillä teoillaan tai luonteenpiirteillään. Mutta koska Disney-pahikset jo erotettiin omaksi listakseen, niin eihän me tätä menoa päästäisi koskaan varsinaisten pahisten pariin
Jos nyt lähdetään nillittämislinjalle, niin lista tuntuu mielestäni hiukan epätasapainoiselta - siitä löytyy niin klassisia ultimatepahiksia, pahisten apureita, moraalisesti kyseenalaisia henkilöitä mutta ei välttämättä pahiksiapahiksia... Pahuuden määritelmä on tietysti venyvä, joten ehkä tuota ei voi välttää.
Hiukan tekisi kuitenkin mieleni ehdottaa, että voisi harkita Pikkuniljakkeiden (tms.) pelaamista, johon saisi tungettua Joffreyn, Vallan, Lokin (?), Calebin (?), Steerpiken (?), Gríma Kärmekielen, Draco Malfoyn kaltaisia hahmoja, jotka eivät varsinaisesti ole Pahiksia isolla p:llä, mutta jotka kuitenkin herättävät negatiivista huomiota ikävillä teoillaan tai luonteenpiirteillään. Mutta koska Disney-pahikset jo erotettiin omaksi listakseen, niin eihän me tätä menoa päästäisi koskaan varsinaisten pahisten pariin
Yksi pahahko hahmo, joka puuttuu listalta, on [i]Jonathan Strangen & Mr Norrellin[/i] Gentleman with the thistle-down hair (taisi olla suomennettu villavatukkaiseksi herraksi), mutta ei hänkään ole siis mikään superpahis, vaan pikemminkin luontonsa mukaan toimiva eri lajin edustaja.
 
[size=2]Jos nyt lähdetään nillittämislinjalle, niin lista tuntuu mielestäni hiukan epätasapainoiselta - siitä löytyy niin klassisia ultimatepahiksia, pahisten apureita, moraalisesti kyseenalaisia henkilöitä mutta ei välttämättä pahiksiapahiksia... Pahuuden määritelmä on tietysti venyvä, joten ehkä tuota ei voi välttää.
 
Hiukan tekisi kuitenkin mieleni ehdottaa, että voisi harkita Pikkuniljakkeiden (tms.) pelaamista, johon saisi tungettua Joffreyn, Vallan, Lokin (?), Calebin (?), Steerpiken (?), Gríma Kärmekielen, Draco Malfoyn kaltaisia hahmoja, jotka eivät varsinaisesti ole Pahiksia isolla p:llä, mutta jotka kuitenkin herättävät negatiivista huomiota ikävillä teoillaan tai luonteenpiirteillään. Mutta koska Disney-pahikset jo erotettiin omaksi listakseen, niin eihän me tätä menoa päästäisi koskaan varsinaisten pahisten pariin [/size]:tongue:
17.02.2015
maahinen
320 kirjaa, 1199 viestiä
Kolme listaa: itse pahat, nilkit ja harmaat hahmot, viimemainittuun sellaiset kuin Vader, Raistlin, ehkä Severus. Lex Luthor muutoin ensimmäiseen kategoriaan, paitsi niille, jotka ovat katsoneet Smallvilleä kuuluu ilman muuta viimeiseen.
Kirjan perusteella Grima on vain pikkunilkki, mutta elokuva asettaisi myös tuonne harmaalle alueelle.
Kirjan perusteella Grima on vain pikkunilkki, mutta elokuva asettaisi myös tuonne harmaalle alueelle.
Kolme listaa: itse pahat, nilkit ja harmaat hahmot, viimemainittuun sellaiset kuin Vader, Raistlin, ehkä Severus. Lex Luthor muutoin ensimmäiseen kategoriaan, paitsi niille, jotka ovat katsoneet Smallvilleä kuuluu ilman muuta viimeiseen.
 
Kirjan perusteella Grima on vain pikkunilkki, mutta elokuva asettaisi myös tuonne harmaalle alueelle.
17.02.2015
Saki
92 kirjaa, 35 kirja-arviota, 335 viestiä
Sanoin jo aikaisempaa listaa kehiteltäessä, että Darth Vader ei oikeasti ollut Star Warssien pääpahis vaan Palpatine oli. Palpatine siis ainakin listalle.
Joffrey tai Draco eivät minusta kuulu listalle. Dr. Whon Mestari sen sijaan on minusta pahis, eli hänet listalle kenties..? Valkoista Velhoakin voisi harkita.
Joffrey tai Draco eivät minusta kuulu listalle. Dr. Whon Mestari sen sijaan on minusta pahis, eli hänet listalle kenties..? Valkoista Velhoakin voisi harkita.
Sanoin jo aikaisempaa listaa kehiteltäessä, että Darth Vader ei oikeasti ollut Star Warssien pääpahis vaan Palpatine oli. Palpatine siis ainakin listalle.
 
Joffrey tai Draco eivät minusta kuulu listalle. Dr. Whon Mestari sen sijaan on minusta pahis, eli hänet listalle kenties..? Valkoista Velhoakin voisi harkita.
Muokannut Saki (26.02.2015)
17.02.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Minusta lista on nykyisellään hyvä. Ja vielä tuosta kuinka pahis määritellään: päähenkilön (joka on omasta mielestään hyvis, sankari) vastustaja.
Minusta lista on nykyisellään hyvä. Ja vielä tuosta kuinka pahis määritellään: päähenkilön (joka on omasta mielestään hyvis, sankari) vastustaja.
17.02.2015
Hiistu
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3856 viestiä
^ Jos listan kriteerit laittaisi noin, että pelkkien pahispahisten sijasta kaikki tuollaiset hyviksiä vastustavat tai pahasti heidän elämäänsä hankaloittavat hahmot kelpaisivat?
Joitain ehkä vähemmän tunnettuja voisi siten karsiutua listalta pois, mutta toisaalta olisi enemmän paljon tunnettuja. (Toisaalta vaikea ehkä valita esim. Voldemortin ja Dracon välillä, kun kuitenkin eri kaliiperia...)
Milläs nimellä se sitten olisi.. "Vastustajat" , "Pahikset, ilkimykset & nilkit" , "Ilkeät ja pahat" , "Suuret ja pienet pahikset" ... ?
Joitain ehkä vähemmän tunnettuja voisi siten karsiutua listalta pois, mutta toisaalta olisi enemmän paljon tunnettuja. (Toisaalta vaikea ehkä valita esim. Voldemortin ja Dracon välillä, kun kuitenkin eri kaliiperia...)
Milläs nimellä se sitten olisi.. "Vastustajat" , "Pahikset, ilkimykset & nilkit" , "Ilkeät ja pahat" , "Suuret ja pienet pahikset" ... ?
^ Jos listan kriteerit laittaisi noin, että pelkkien pahispahisten sijasta kaikki tuollaiset hyviksiä vastustavat tai pahasti heidän elämäänsä hankaloittavat hahmot kelpaisivat?
 
Joitain ehkä vähemmän tunnettuja voisi siten karsiutua listalta pois, mutta toisaalta olisi enemmän paljon tunnettuja. (Toisaalta vaikea ehkä valita esim. Voldemortin ja Dracon välillä, kun kuitenkin eri kaliiperia...)
 
Milläs nimellä se sitten olisi.. "Vastustajat" , "Pahikset, ilkimykset & nilkit" , "Ilkeät ja pahat" , "Suuret ja pienet pahikset" ... ?
18.02.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Voldemortin ja Dracon välillä valinta on helppo, Voldehan kuitenkin on koko HP-kirjasarjan pääantagonisti. Mielestäni sellaisia pitäisi juuri tähän listaan hakea. Kurjat pikkunilkit voisi olla lista erikseen.
Voldemortin ja Dracon välillä valinta on helppo, Voldehan kuitenkin on koko HP-kirjasarjan pääantagonisti. Mielestäni sellaisia pitäisi juuri tähän listaan hakea. Kurjat pikkunilkit voisi olla lista erikseen.
18.02.2015
Maailmanherra
362 kirjaa, 14 kirja-arviota, 241 viestiä
Dracoa ei minusta pitäisi listalle ottaa, hänhän oli vain luonteeltaan ilkeä ja hemmoteltu pentu.
Dracoa ei minusta pitäisi listalle ottaa, hänhän oli vain luonteeltaan ilkeä ja hemmoteltu pentu.
18.02.2015
Emelie
729 kirjaa, 100 kirja-arviota, 2743 viestiä
Mä en nyt tiedä mihin suuntaan tässä ollaan menossa, mutta mä kannattaisin useampaa listaa eli Mabin idea on minusta hyvä. Olisi hauska nähdä esim. Draco jossain listassa, mutta varsinainen pahislista ei ole hänen paikkansa. Tuollainen "Pikkuniljakkeet" lista voisi olla hauska pelata läpi.
Mä en nyt tiedä mihin suuntaan tässä ollaan menossa, mutta mä kannattaisin useampaa listaa eli Mabin idea on minusta hyvä. Olisi hauska nähdä esim. Draco jossain listassa, mutta varsinainen pahislista ei ole hänen paikkansa. Tuollainen "Pikkuniljakkeet" lista voisi olla hauska pelata läpi.
18.02.2015
Hiistu
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3856 viestiä
Eli josko sitten kaksi listaa, joista toiseen pahat pahikset ("Pahikset") ja toiseen muutoin vain ilkeitä/hankalia tyyppejä ("Ilkimykset ja nilkit" tms.)? Saisiko mahdolliset ehdokkaat jaettua noiden kesken?
"Moraalisesti harmaisiin", joita siis myös ehdotettu, voisi nähdäkseni ottaa myös hyviksiä, joiden hyveellisyys välillä kyseenalaista... Mutta toisaalta moraalisesti harmaat pahikset ehkä sopivat tuohon ei-niin-pahojen listalle. Eli koetetaan saada kaikki pahikset nyt jompaankumpaan noista kahdesta muusta pahislistasta.
(Joskus voisi olla hauska myös Antisankareiden lista, mikäli sellaisia keksitään kylliksi. Siihen voisivat sopia nuo harmaat hyvikset.)
"Moraalisesti harmaisiin", joita siis myös ehdotettu, voisi nähdäkseni ottaa myös hyviksiä, joiden hyveellisyys välillä kyseenalaista... Mutta toisaalta moraalisesti harmaat pahikset ehkä sopivat tuohon ei-niin-pahojen listalle. Eli koetetaan saada kaikki pahikset nyt jompaankumpaan noista kahdesta muusta pahislistasta.
(Joskus voisi olla hauska myös Antisankareiden lista, mikäli sellaisia keksitään kylliksi. Siihen voisivat sopia nuo harmaat hyvikset.)
Eli josko sitten kaksi listaa, joista toiseen pahat pahikset ("Pahikset") ja toiseen muutoin vain ilkeitä/hankalia tyyppejä ("Ilkimykset ja nilkit" tms.)? Saisiko mahdolliset ehdokkaat jaettua noiden kesken?
 
 
"Moraalisesti harmaisiin", joita siis myös ehdotettu, voisi nähdäkseni ottaa myös hyviksiä, joiden hyveellisyys välillä kyseenalaista... Mutta toisaalta moraalisesti harmaat pahikset ehkä sopivat tuohon ei-niin-pahojen listalle. Eli koetetaan saada kaikki pahikset nyt jompaankumpaan noista kahdesta muusta pahislistasta.
 
(Joskus voisi olla hauska myös Antisankareiden lista, mikäli sellaisia keksitään kylliksi. Siihen voisivat sopia nuo harmaat hyvikset.)
18.02.2015
HVM
42 kirjaa, 202 viestiä
Onko kyseessä Marvelin Loki vai skandi-mytologian jumala? Sittenhän mukana voisi olla myös vaikka Louhi (pahuus riippuu näkökulmasta) taikka abrahamilaisen mytologian Aamun Prinssi ja Valontuoja eli ex-arkkienkeli Lucifer (Tunnetaan myös Saatanana. Ei pidä sotkea Perkeleeseen joka on sitten Ukkosen Jumalan tosinimi...)
Onko kyseessä Marvelin Loki vai skandi-mytologian jumala? Sittenhän mukana voisi olla myös vaikka Louhi (pahuus riippuu näkökulmasta) taikka abrahamilaisen mytologian Aamun Prinssi ja Valontuoja eli ex-arkkienkeli Lucifer (Tunnetaan myös Saatanana. Ei pidä sotkea Perkeleeseen joka on sitten Ukkosen Jumalan tosinimi...)
25.02.2015
Hiistu
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3856 viestiä
HVMOnko kyseessä Marvelin Loki vai skandi-mytologian jumala?Ihmiset todennäköisesti äänestäisivät hahmoa ihan sen mukaan, mistä yhteydestä hahmo kullekin itselleen on tuttu. Jumalista on ollut toivetta, ettei tehtäisi listaa minkään olemassa olevan uskonnon jumalista, mutta Loki populaarikulttuurista tuttuna hahmona on nähdäkseni sopiva listalle.
Myös Lucifer seikkailee monessa fantasiagenren tuotoksessa. Voidaan ottaa mukaan, jollei kukaan ilmoita epäsopivaksi.
Koetetaan nyt aluksi, millainen lista syntyy ns. varsinaisista pahiksista. Eli kaikenmoiset Suuret Pahat, pääpahikset, mustat ruhtinaat jne.
Eli ketkä seuraavista (ja mahdollisia muita mieleen tulevia) olisivat "varsinaisia pahiksia"?
Voldemort TAI Draco TAI Severus
Caleb
Darth Vader TAI Palpatine
Moriarty
Rastapopoulos
Steerpike
Jokeri
Mr. Hyde
Thanos
Magneto
It/Se (Stephen Kingiltä)
Venom
Rakettiryhmä
Sauron TAI Saruman TAI Grima
Morgan Le Fay
Loki
Milla Magia
Valta
Milady De Winter
Artemis Entreri
Daltonin veljekset
Dr Whon Mestari
Joffrey
Valkoinen velho
Lännen ilkeä noita
Villavatukkainen herra
Raistlin
Lex Luthor
Louhi
Lucifer
(Laitoin tarkoituksella kaikki mainitut hahmot mukaan tähän listaan, jotta ovat valmiina pikkunilkkien jne. listaa varten.)
muoks. Jollei isoja pahoja löydy kylliksi, voidaan joko jättää heidän listansa väliin ja pelata vain pikkunilkit (ja harmaat) tai tehdä sekalista kaikista isoista ja pienistä pahoista. Yritetään kuitenkin ensisijaisesti saada erilliset listat isoille pahoille ja pikkunilkeille, koska sellainen saanut kannatusta.
[quote=HVM]Onko kyseessä Marvelin Loki vai skandi-mytologian jumala? [/quote]
 
Ihmiset todennäköisesti äänestäisivät hahmoa ihan sen mukaan, mistä yhteydestä hahmo kullekin itselleen on tuttu. Jumalista on ollut toivetta, ettei tehtäisi listaa minkään olemassa olevan uskonnon jumalista, mutta Loki populaarikulttuurista tuttuna hahmona on nähdäkseni sopiva listalle.
 
Myös Lucifer seikkailee monessa fantasiagenren tuotoksessa. Voidaan ottaa mukaan, jollei kukaan ilmoita epäsopivaksi.
 
 
Koetetaan nyt aluksi, millainen lista syntyy ns. varsinaisista pahiksista. Eli kaikenmoiset Suuret Pahat, pääpahikset, mustat ruhtinaat jne. :smile: Hahmoista, jotka eivät "kyllin pahoja" tälle pahislistalle, tehdään sitten Pikkunilkkien lista. Ja tarvittaessa moraalisesti harmaiden hahmojen lista (johon sitten mukaan mahdollisesti myös hyviksiä).
 
 
Eli ketkä seuraavista (ja mahdollisia muita mieleen tulevia) olisivat "varsinaisia pahiksia"?
 
 
Voldemort TAI Draco TAI Severus Caleb Darth Vader TAI Palpatine Moriarty Rastapopoulos Steerpike Jokeri Mr. Hyde Thanos Magneto It/Se (Stephen Kingiltä) Venom Rakettiryhmä Sauron TAI Saruman TAI Grima Morgan Le Fay Loki Milla Magia Valta Milady De Winter Artemis Entreri Daltonin veljekset Dr Whon Mestari Joffrey Valkoinen velho Lännen ilkeä noita
Villavatukkainen herra
Raistlin Lex Luthor
Louhi
Lucifer
 
 
(Laitoin tarkoituksella kaikki mainitut hahmot mukaan tähän listaan, jotta ovat valmiina pikkunilkkien jne. listaa varten.)
 
 
[i]muoks. [/i] Jollei isoja pahoja löydy kylliksi, voidaan joko jättää heidän listansa väliin ja pelata vain pikkunilkit (ja harmaat) tai tehdä sekalista kaikista isoista ja pienistä pahoista. Yritetään kuitenkin ensisijaisesti saada erilliset listat isoille pahoille ja pikkunilkeille, koska sellainen saanut kannatusta.
25.02.2015
Kirazak
81 kirjaa, 2 kirja-arviota, 140 viestiä
Melkein voisi ottaa Eddingssiltä jonkun pahiksen listalle. Torak on eniten pahis kirjoissa, mutta kelpaako kun on samalla jumala.
Melkein voisi ottaa Eddingssiltä jonkun pahiksen listalle. Torak on eniten pahis kirjoissa, mutta kelpaako kun on samalla jumala.
25.02.2015
maahinen
320 kirjaa, 1199 viestiä
Ehdottomasti Voldemort (ei Draco eikä Severus) ja Sauron tai Morgoth (ei Saruman eikä Grima). Milla Magia ei kuulu listalle, ennemmin Karhukopla eikä Raistlin - vaan Takhisis tai Fistandantilus. Louheakaan en näe minään pahiksena. Luthorin voin hyväksyä, mutta äänestän kuitenkin vastaan (katsokaa Smallville, ei ollut hänen vikansa, että pahuus sai vallan...). Ja äänestän Palpatinea
Ehdottomasti Voldemort (ei Draco eikä Severus) ja Sauron tai Morgoth (ei Saruman eikä Grima). Milla Magia ei kuulu listalle, ennemmin Karhukopla eikä Raistlin - vaan Takhisis tai Fistandantilus. Louheakaan en näe minään pahiksena. Luthorin voin hyväksyä, mutta äänestän kuitenkin vastaan (katsokaa Smallville, ei ollut hänen vikansa, että pahuus sai vallan...). Ja äänestän Palpatinea
27.02.2015
Mab
616 viestiä
Minusta pääpahiksia ovat Voldemort, Palpatine, Moriarty, Sauron, Valkoinen velho, Lännen ilkeä noita ja Lucifer. Listalla on myös paljon mulle outoja nimiä, joista en osaa sanoa yhtään mitään 
Minusta pääpahiksia ovat Voldemort, Palpatine, Moriarty, Sauron, Valkoinen velho, Lännen ilkeä noita ja Lucifer. Listalla on myös paljon mulle outoja nimiä, joista en osaa sanoa yhtään mitään :tongue:
27.02.2015
Emelie
729 kirjaa, 100 kirja-arviota, 2743 viestiä
Minun varsinaiset pahikset listalla olisivat:
Artemis Entreri
It/Se (Stephen Kingiltä)
Lex Luthor
Lucifer
Lännen ilkeä noita
Magneto
Moriarty
Mr. Hyde
Palpatine
Sauron
Thanos
Valkoinen velho
Venom
Voldemort
Osasta lopuista en osaa sanoa oikein mitään (sen verran tuntemattomia) ja osa on sitten jos selvästi pikkunilkkejä.
Artemis Entreri
It/Se (Stephen Kingiltä)
Lex Luthor
Lucifer
Lännen ilkeä noita
Magneto
Moriarty
Mr. Hyde
Palpatine
Sauron
Thanos
Valkoinen velho
Venom
Voldemort
Osasta lopuista en osaa sanoa oikein mitään (sen verran tuntemattomia) ja osa on sitten jos selvästi pikkunilkkejä.
Minun varsinaiset pahikset listalla olisivat:
 
Artemis Entreri
It/Se (Stephen Kingiltä)
Lex Luthor
Lucifer
Lännen ilkeä noita
Magneto
Moriarty
Mr. Hyde
Palpatine
Sauron
Thanos
Valkoinen velho
Venom
Voldemort
 
Osasta lopuista en osaa sanoa oikein mitään (sen verran tuntemattomia) ja osa on sitten jos selvästi pikkunilkkejä.
27.02.2015
Niksu
27 kirjaa, 13 kirja-arviota, 538 viestiä
Nämä pahikset listalle:
Voldemort
Palpatine
Moriarty
Jokeri
Mr. Hyde
Thanos
Magneto
Sauron
Morgan Le Fay
Loki
Artemis Entreri
Dr Whon Mestari
Lex Luthor
Lucifer
Kuka on "Valkoinen velho?" Se Narnian ilkeä akka vai? Jos on niin kannatan häntäkin listalle.
Voldemort
Palpatine
Moriarty
Jokeri
Mr. Hyde
Thanos
Magneto
Sauron
Morgan Le Fay
Loki
Artemis Entreri
Dr Whon Mestari
Lex Luthor
Lucifer
Kuka on "Valkoinen velho?" Se Narnian ilkeä akka vai? Jos on niin kannatan häntäkin listalle.
Nämä pahikset listalle:
 
Voldemort
Palpatine
Moriarty
Jokeri
Mr. Hyde
Thanos
Magneto
Sauron
Morgan Le Fay
Loki
Artemis Entreri
Dr Whon Mestari
Lex Luthor
Lucifer
 
Kuka on "Valkoinen velho?" Se Narnian ilkeä akka vai? Jos on niin kannatan häntäkin listalle.
27.02.2015
Hiistu
676 kirjaa, 12 kirja-arviota, 3856 viestiä
KirazakTorak on eniten pahis kirjoissa, mutta kelpaako kun on samalla jumala.Torakin tapaan fiktiivisiä jumalia kyllä voidaan surutta ottaa mukaan, koska ei ole pelkoa, että loukkaisimme jotakuta häneen uskovaa. (Vaikka minusta olisikin kiinnostavaa tavata sellainen heppu.
Kuka on "Valkoinen velho?" Se Narnian ilkeä akka vai? Jos on niin kannatan häntäkin listalle.Jep, hänen majesteettinsa.
Pahisten listalle kannatettu:
Artemis Entreri
Dr Whon Mestari
It/Se (Stephen Kingiltä)
Jokeri
Lex Luthor (myös vastustus, Smallvillen perusteella)
Loki
Lucifer
Lännen ilkeä noita
Magneto
Morgan Le Fay
Moriarty
Mr. Hyde
Palpatine
Sauron TAI Morgoth
Takhisis TAI Fistandantilus
Thanos
Torak
Valkoinen velho
Venom
Voldemort
"Pikkunilkkien" tai "Moraalisesti harmaiden" listoille jäämässä:
Caleb
Rastapopoulos
Steerpike
Rakettiryhmä
(TAI Saruman TAI Grima)
Milla Magia
Valta
Milady De Winter
Daltonin veljekset
Joffrey
Villavatukkainen herra
Raistlin
Louhi
Kommentteja näistä?
Mikäli hahmo menee nyt pahisten listalle, sitä ei oteta mukaan pikkunilkkien tai harmaiden kisaan. Eli kannattaa miettiä, mille listalle kukin hahmo parhaiten sopisi.
[quote=Kirazak]Torak on eniten pahis kirjoissa, mutta kelpaako kun on samalla jumala. [/quote] Torakin tapaan fiktiivisiä jumalia kyllä voidaan surutta ottaa mukaan, koska ei ole pelkoa, että loukkaisimme jotakuta häneen uskovaa. (Vaikka minusta olisikin kiinnostavaa tavata sellainen heppu. :smile: )
 
 
[quote]Kuka on "Valkoinen velho?" Se Narnian ilkeä akka vai? Jos on niin kannatan häntäkin listalle. [/quote] Jep, hänen majesteettinsa. :wink:
 
 
Pahisten listalle kannatettu:
  Artemis Entreri Dr Whon Mestari It/Se (Stephen Kingiltä)
Jokeri
Lex Luthor (myös vastustus, Smallvillen perusteella) Loki
Lucifer Lännen ilkeä noita Magneto
Morgan Le Fay Moriarty Mr. Hyde
Palpatine Sauron TAI Morgoth
Takhisis TAI Fistandantilus Thanos
Torak Valkoinen velho Venom
Voldemort
 
 
 
"Pikkunilkkien" tai "Moraalisesti harmaiden" listoille jäämässä:
  Caleb Rastapopoulos Steerpike Rakettiryhmä (TAI Saruman TAI Grima) Milla Magia Valta Milady De Winter Daltonin veljekset Joffrey Villavatukkainen herra Raistlin Louhi
 
 
Kommentteja näistä?
 
Mikäli hahmo menee nyt pahisten listalle, sitä ei oteta mukaan pikkunilkkien tai harmaiden kisaan. Eli kannattaa miettiä, mille listalle kukin hahmo parhaiten sopisi.
27.02.2015
HourglassEyes
505 kirjaa, 57 kirja-arviota, 2775 viestiä
Pikkunilkkien listalle ottaisin mukaan Dracon Pottereista ja Griman Sormuksten herrasta, Raistlin taas... en ehkä laittaisi kummallekaan listalle, mutta jos pakko olisi valita niin sitten pahisten puolelle!
Pikkunilkkien listalle ottaisin mukaan Dracon Pottereista ja Griman Sormuksten herrasta, Raistlin taas... en ehkä laittaisi kummallekaan listalle, mutta jos pakko olisi valita niin sitten pahisten puolelle!