Ajan pyörän maailma 5 Dyyni 4 Keski-Maa 9 Krynn 4 Maameri 9 Star Warsin universumi 5 (-2) Tulen ja jään laulun maailma 4 (+1)
Ajan pyörän maailma 5
Dyyni 4
Keski-Maa 9
Krynn 4
Maameri 9
[color=#bb0000]Star Warsin universumi 5 (-2)[/color]
[color=#44bb00]Tulen ja jään laulun maailma 4 (+1)[/color]
Ajan pyörän maailma 5 Dyyni 4 Keski-Maa 10 (+1) Krynn 2 (-2) Maameri 9 Star Warsin universumi 5 Tulen ja jään laulun maailma 4
Krynn on listan ainoa tuntematon tässä vaiheessa, joten miinukset sinne.
Ajan pyörän maailma 5
Dyyni 4
[color=#00bb00]Keski-Maa 10 (+1)[/color]
[color=#bb0000]Krynn 2 (-2)[/color]
Maameri 9
Star Warsin universumi 5
Tulen ja jään laulun maailma 4
 
Krynn on listan ainoa tuntematon tässä vaiheessa, joten miinukset sinne.
Ajan pyörän maailma 3 (-2) Dyyni 5 (+1) Keski-Maa 10 Krynn 3 Maameri 9 Star Warsin universumi 6
Minusta Ajan pyörän maailmassa mielenkiintoisinta on portti, jolla pääsee sieltä pois. Arrakis taas uskontoineen ja hirviöineen on Star Warsin prototyyppi ja ansaitsee edes vähän tasoitusta.
[color=#ff0000]Ajan pyörän maailma 3 (-2)[/color]
[color=#00ff00]Dyyni 5 (+1)[/color]
Keski-Maa 10
Krynn 3
Maameri 9
Star Warsin universumi 6
 
Minusta Ajan pyörän maailmassa mielenkiintoisinta on portti, jolla pääsee sieltä pois. Arrakis taas uskontoineen ja hirviöineen on Star Warsin prototyyppi ja ansaitsee edes vähän tasoitusta.
Ajan pyörän maailma 1 Dyyni 5 Keski-Maa 11 (+1) Krynn 3 Maameri 5 (-2) Star Warsin universumi 6
Ehkä mulla ei ole sydäntä eliminoida Ajan pyörää. Olihan se joskus tärkeä sarja itselleni.
Ajan pyörän maailma 1
Dyyni 5
Keski-Maa 11 (+1)
Krynn 3
Maameri 5 (-2)
Star Warsin universumi 6
 
Ehkä mulla ei ole sydäntä eliminoida Ajan pyörää. Olihan se joskus tärkeä sarja itselleni. :smile:
Ajan pyörän maailma 1 Dyyni 4 Keski-Maa 11 Krynn 2 (-2) Maameri 4 (+1) Star Warsin universumi 3
Voittajasuosikista ei sitten minkäänlaista epäselvyyttä :lol:
Ajan pyörän maailma 1
Dyyni 4
Keski-Maa 11
Krynn 2 (-2)
Maameri 4 (+1)
Star Warsin universumi 3
 
Voittajasuosikista ei sitten minkäänlaista epäselvyyttä :lol:
Ajan pyörän maailma 1 Keski-Maa 11 Krynn 0 (-2) Maameri 5 (+1) Star Warsin universumi 4
Keski-Maa on jostain kumman syystä johdossa :D Olisikohan Maameri toisena?
Ajan pyörän maailma 1Keski-Maa 11[s]Krynn 0 (-2)[/s]Maameri 5 (+1)Star Warsin universumi 4 
Keski-Maa on jostain kumman syystä johdossa :D Olisikohan Maameri toisena?
Keski-Maa 9 (-2) Maameri 6 (+1) Star Warsin universumi 5
Pffft, ei nyt anneta kaikkein ilmeisimmän ja kliseisimmän fantasiaversumin voittaa.
[color=#ff0000]Keski-Maa 9 (-2)[/color]
[color=#00ff00]Maameri 6 (+1)[/color]
Star Warsin universumi 5
 
Pffft, ei nyt anneta kaikkein ilmeisimmän ja kliseisimmän fantasiaversumin voittaa.
Keski-Maa 10 (+1) Maameri 4 (-2) Star Warsin universumi 5
Se on ensimmäinen, eli ei voi olla teknisesti kliseinen... (JAaaa Ikimielikö ei ole Solaris kopio ?) (Ja Dyynin tiputtajat olivat varmaan Harkosia ylimääräisellä ännällä.)
Keski-Maa 10 (+1)
Maameri 4 (-2)
Star Warsin universumi 5
 
Se on ensimmäinen, eli ei voi olla teknisesti kliseinen...
[size=2](JAaaa Ikimielikö ei ole Solaris kopio ?)[/size]
[size=1](Ja Dyynin tiputtajat olivat varmaan Harkosia ylimääräisellä ännällä.)[/size]
HVMKeski-Maa 10 (+1) Maameri 4 (-2) Star Warsin universumi 5
Se on ensimmäinen, eli ei voi olla teknisesti kliseinen...
On se muutenkin aika huono ja mustavalkoinen. Huomaan aina Tolkienin tuotantoa lukiessani samaistuvani täysillä progressiivisiin pahiksiin, jotka taantumukselliset, ultrakonservatiiviset ja ah-niin-hyveelliset sankarit väistämättä voittavat koska [strike]Jumala[/strike] Eru on heidän puolellaan.
(JAaaa Ikimielikö ei ole Solaris kopio ?)
Ei varmasti ole. En ole lukenut Solarista alkua pidemmälle.
Eikä muutenkaan ole kovin kivaa tulla tuolla tavoin syyttämään toista plagioinnista keskeneräisen tarinan perusteella ;_____;
[quote="HVM" post=27610]Keski-Maa 10 (+1)
Maameri 4 (-2)
Star Warsin universumi 5
 
Se on ensimmäinen, eli ei voi olla teknisesti kliseinen...
[/quote]
 
On se muutenkin aika huono ja mustavalkoinen. Huomaan aina Tolkienin tuotantoa lukiessani samaistuvani täysillä progressiivisiin pahiksiin, jotka taantumukselliset, ultrakonservatiiviset ja ah-niin-hyveelliset sankarit väistämättä voittavat koska [strike]Jumala[/strike] Eru on heidän puolellaan.
 
[quote][size=2](JAaaa Ikimielikö ei ole Solaris kopio ?)[/size][/quote]
Ei varmasti ole. En ole lukenut Solarista alkua pidemmälle.
 
Eikä muutenkaan ole kovin kivaa tulla tuolla tavoin syyttämään toista plagioinnista keskeneräisen tarinan perusteella ;_____;
(Niin ja Solariksessa on jättiaivoplaneetta, joka toteuttaa alitajuisia toiveita.)
Joo no, minunkin mielestä Solaris on huonoin Lemin tuotannosta, humoristiset opukset ovat paljon parempia... Ja en ikimielestä vielä tiedä, vaadimme lisää Voneumanin seikkailuja.
(tai Viittamiestä)
(Niin ja Solariksessa on jättiaivoplaneetta, joka toteuttaa alitajuisia toiveita.)
 
Joo no, minunkin mielestä Solaris on huonoin Lemin tuotannosta, humoristiset opukset ovat paljon parempia... Ja en ikimielestä vielä tiedä, vaadimme lisää Voneumanin seikkailuja.
 
[size=2](tai Viittamiestä)[/size]