Lan Mandragoran 5 Peter Pevensie 6 Prinssi Philip 4 (-2) Sir Lancelot 9 Sturm Kirkaskalpa 7 (+1)
Plussat edelleen Sturmille. Miinuksien kanssa jouduin miettimään, mutta päädyin lopulta heittämään ne randomisti Prinssi Philipille.
Lan Mandragoran 5
Peter Pevensie 6
[color=#bb0000]Prinssi Philip 4 (-2)[/color]
Sir Lancelot 9
[color=#44bb00]Sturm Kirkaskalpa 7 (+1) [/color]
 
Plussat edelleen Sturmille. Miinuksien kanssa jouduin miettimään, mutta päädyin lopulta heittämään ne randomisti Prinssi Philipille.
Lan Mandragoran 6 Peter Pevensie 7 (+1) Prinssi Philip 2 Sir Lancelot 7 (-2) Sturm Kirkaskalpa 7
Onhan sir Lancelot jokseenkin tylsä ja totinen, mutta peräänkuuluttaisin taas sitä, että hän on sentään satoja vuosia vanha, jolloin moiset piirteet muuttuvat ymmärrettävimmäksi :)
Edit. olin hidas
Lan Mandragoran 6
[color=#00bb00]Peter Pevensie 7 (+1) [/color]
Prinssi Philip 2
[color=#bb0000]Sir Lancelot 7 (-2)[/color]
Sturm Kirkaskalpa 7
 
Onhan sir Lancelot jokseenkin tylsä ja totinen, mutta peräänkuuluttaisin taas sitä, että hän on sentään satoja vuosia vanha, jolloin moiset piirteet muuttuvat ymmärrettävimmäksi :)
 
Edit. olin hidas
Lan Mandragoran 7 (+1) Peter Pevensie 7 [strike] Prinssi Philip 0 (-2)[/strike] Sir Lancelot 7 Sturm Kirkaskalpa 7
Olen teille vihainen kun tapoitte Peetan, joten en aio kertoa ketä äänestän.
Lan Mandragoran 7 (+1)
Peter Pevensie 7 [strike] Prinssi Philip 0 (-2)[/strike]
Sir Lancelot 7 Sturm Kirkaskalpa 7
 
Olen teille vihainen kun tapoitte Peetan, joten en aio kertoa ketä äänestän. :evil:
Lan Mandragoran 4 Peter Pevensie 4 (-2) Sir Lancelot 7 Sturm Kirkaskalpa 8 (+1)
"Est Sularus oth Mithas."
Tää ei voi päättyä ku yhellä tavalla. B|
Lan Mandragoran 4[color=#bb0000]
Peter Pevensie 4 (-2)[/color]
Sir Lancelot 7[color=#008800]
Sturm Kirkaskalpa 8 (+1)[/color]
 
"Est Sularus oth Mithas."
 
Tää ei voi päättyä ku yhellä tavalla. B|
Peter Pevensie 4 Sir Lancelot 5 (-2) Sturm Kirkaskalpa 9 (+1)
Listan teemaan sopien olen näemmä tylsä ja pelaan samaa heppaa hamaan loppuun.
Miinus Lancelotille, koska hän voittaa.
Peter Pevensie 4
Sir Lancelot 5 (-2)
Sturm Kirkaskalpa 9 (+1)
 
Listan teemaan sopien olen näemmä tylsä ja pelaan samaa heppaa hamaan loppuun.
 
Miinus Lancelotille, koska hän voittaa.
Pettämistä avustavat&parisuhteessa olevia viekottelevat eivät ole hyviksiä, päinvastoin mokomat ovat pahiksia.
Sir Lancelot 3 (-2)
Sturm Kirkaskalpa 11 (+1)
 
 
Pettämistä avustavat&parisuhteessa olevia viekottelevat eivät ole hyviksiä, päinvastoin mokomat ovat pahiksia.
Epäitoivoinen yritys kohottaa pisteitä. Toivottavasti paikalle sattuu nopeasti muitaki lancelotin kannattajia
Sir Lancelot 4 (+1)
Sturm Kirkaskalpa 9 (-2)
 
Epäitoivoinen yritys kohottaa pisteitä. Toivottavasti paikalle sattuu nopeasti muitaki lancelotin kannattajia
Jeij! Ei Sturmin voitto harmita, vaikka en äänestänytkään sitä missään vaiheessa Kykenen jopa muistamaan kyseisen hahmon, vaikka lukemisesta on ikuisuus, ja on kyllä vaikea totisempaa ja tylsempää hyvistä nimetä.
Jeij! Ei Sturmin voitto harmita, vaikka en äänestänytkään sitä missään vaiheessa :smile: Kykenen jopa muistamaan kyseisen hahmon, vaikka lukemisesta on ikuisuus, ja on kyllä vaikea totisempaa ja tylsempää hyvistä nimetä.
Osa ilmeisesti plussasi hahmoja, joista ei pidä, tai miinusti hahmoja, joista pitää.. Minä pidän kaikista plussaamistani, mutta heitä voi mielestäni varsin hyvin luonnehtia tylsiksi ja totisiksi hyviksiksi, koska sellaisia(kin) he ovat.
(Jonkinlaisena moraalisena voittajana pidän tietty Mandorallenia, joka on niin tylsä ja totinen, etteivät ihmiset muista, että häntä edes on olemassa... :lol: )
Ihana tylsä ja totinen Sturm. :heart:
 
Osa ilmeisesti plussasi hahmoja, joista ei pidä, tai miinusti hahmoja, joista pitää.. Minä pidän kaikista plussaamistani, mutta heitä voi mielestäni varsin hyvin luonnehtia tylsiksi ja totisiksi hyviksiksi, koska sellaisia(kin) he ovat.
 
(Jonkinlaisena moraalisena voittajana pidän tietty Mandorallenia, joka on [i]niin[/i] tylsä ja totinen, etteivät ihmiset muista, että häntä edes on olemassa... :lol: )
Ooo, Sturm voitti! :cheesy: Tylsin ja tuskastuttavin hahmo kirjoissa, mutta silti muistelen lämmöllä.
Minulle sanoilla "tylsä" ja "totinen" on jokseenkin negatiivinen sävy, joten miinustelin niitä hahmoja, joista pidin ja joita en kokenut tylsiksi tai totisiksi. Mutta Sturmin kohdalla jopa nuo termit saavat positiivisemman pohjavireen.
Ooo, Sturm voitti! :cheesy: Tylsin ja tuskastuttavin hahmo kirjoissa, mutta silti muistelen lämmöllä.
 
Minulle sanoilla "tylsä" ja "totinen" on jokseenkin negatiivinen sävy, joten miinustelin niitä hahmoja, joista pidin ja joita en kokenut tylsiksi tai totisiksi. Mutta Sturmin kohdalla jopa nuo termit saavat positiivisemman pohjavireen.