Blackadder 6 (-2) Commodus 7 Daltonin veljekset 1 Grima Kärmekieli 6 Jabba the Hutt 7 Joffrey Baratheon 9 (+1) Shenzi, Banzai ja Ed 7
En raaski tappaa Daltoneita.
[color=#bb0000]Blackadder 6 (-2)[/color]
Commodus 7
Daltonin veljekset 1
Grima Kärmekieli 6
Jabba the Hutt 7
[color=#00bb00]Joffrey Baratheon 9 (+1)[/color]
Shenzi, Banzai ja Ed 7
 
En raaski tappaa Daltoneita.
Blackadder 9 (+1) Commodus 7 Jabba the Hutt 1 Joffrey Baratheon 5 Shenzi, Banzai ja Ed 6 (-2)
Jabban kohtalo näyttäisi olevan sinetöity, joten loput ääneni menevät selkeästi Edmundille. Hyenat ottakoot miinukset, koska en arvosta hahmoryhmiä yksittäisten hahmojen kerhossa.
[color=#00ff00]Blackadder 9 (+1)[/color]
Commodus 7
Jabba the Hutt 1
Joffrey Baratheon 5
[color=#ff0000]Shenzi, Banzai ja Ed 6 (-2)[/color]
 
Jabban kohtalo näyttäisi olevan sinetöity, joten loput ääneni menevät selkeästi Edmundille. Hyenat ottakoot miinukset, koska en arvosta hahmoryhmiä yksittäisten hahmojen kerhossa.
Blackadder 9 Commodus 7 Jabba the Hutt 2 (+1) Joffrey Baratheon 5 Shenzi, Banzai ja Ed 4 (-2)
Minähän en luovu toivosta Jabban suhteen noin helpolla.
Blackadder 9
Commodus 7
Jabba the Hutt 2 (+1)
Joffrey Baratheon 5
Shenzi, Banzai ja Ed 4 (-2)
 
Minähän en luovu toivosta Jabban suhteen noin helpolla.
Blackadder 9 Commodus 7 Jabba the Hutt 1 (-2) Joffrey Baratheon 6 (+1) Shenzi, Banzai ja Ed 2
Hitto vie, kun en ehtinyt ottamaan Jabbaa pois päiviltä, kun siihen oli vielä hyvä tilaisuus. Miten Commodus on vielä noin hyvässä hapessa?
Blackadder 9
Commodus 7
Jabba the Hutt 1 (-2)
Joffrey Baratheon 6 (+1)
Shenzi, Banzai ja Ed 2
 
Hitto vie, kun en ehtinyt ottamaan Jabbaa pois päiviltä, kun siihen oli vielä hyvä tilaisuus. Miten Commodus on vielä noin hyvässä hapessa?
Mab^ Ehkä Commoduksen hyvinvointi johtuu siitä, että porukka on antanut enemmän miinuksia Jabballe kuin hänelle?
Niin no, voi toki olla. Commodus on valitettavasti jäänyt ainakin minulta miinustelu-paitsioon.
[quote="Mab" post=30523]^ Ehkä Commoduksen hyvinvointi johtuu siitä, että porukka on antanut enemmän miinuksia Jabballe kuin hänelle? :wink:[/quote]
 
Niin no, voi toki olla. :tongue: Commodus on valitettavasti jäänyt ainakin minulta miinustelu-paitsioon. :sad: