Loistavaa. :cheesy: Joffrey on toki hyvä kakkonen. Ehdotan maljaa Edmundille.
Loistavaa. :cheesy: Joffrey on toki hyvä kakkonen. Ehdotan [url=http://www.herdudeness.com/uploads/2/1/3/8/21389164/9231132_orig.png?380]maljaa Edmundille.[/url]
Mä en kyllä pysty mitenkään kuvittelemaan Joffia tyytyväisenä toiseen sijaan yhtään missään... :lol:
[quote="Puolikuu" post=30563]Joffrey on toki hyvä kakkonen.[/quote]
Mä en kyllä pysty mitenkään kuvittelemaan Joffia tyytyväisenä toiseen sijaan yhtään missään... :lol:
Sama aie mullakin, on vähän sivistymätön olo :) Tiedän kyllä Blackadderin hahmon, mutta en ole henkilökohtaisesti tutustunut.
Voi johtua yllämainitusta sivistymättömyydestäni, mutta on silti sellainen olo, että Joffrey olisi ollut pikkunilkimpi voittaja, joten en ihan voi olla tyytyväinen lopputulokseen.
Sama aie mullakin, on vähän sivistymätön olo :) Tiedän kyllä Blackadderin hahmon, mutta en ole henkilökohtaisesti tutustunut.
 
Voi johtua yllämainitusta sivistymättömyydestäni, mutta on silti sellainen olo, että Joffrey olisi ollut pikkunilkimpi voittaja, joten en ihan voi olla tyytyväinen lopputulokseen.