Villiin luontoon

Erin Hunter
fantasia > eläinfantasia, nuoret
Villiin luontoon (Soturikissat #1) - Erin Hunter7.96

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Vesa-Matti Paija. Sidottu.

Sukupolvien ajan neljä villikissojen klaania – Myrskyklaani, Jokiklaani, Tuuliklaani ja Varjoklaani – on jakanut metsän soturiesi-isiensä säätämien lakien mukaan.

Muiden klaanien reviirejä uhkaava Varjoklaani kuitenkin voimistuu päivä päivältä, ja Myrskyklaanin kissat ovat vakavassa vaarassa. Uljaita sotureita kuolee, ja jotkut varsin salaperäisellä tavalla.

Keskelle näitä tapahtumia ilmestyy tavallinen kotikissa nimeltä Ruska – joka saattaa osoittautua Myrskyklaanin kaikkein urheimmaksi soturiksi.

Warrior Cats -kirjoilla on maailmalla miljoonia lukijoita. Pelkästään Yhdysvalloissa on myyty yli 4 miljoonaa Soturikissat-kirjaa. Sarja on käännetty useille kielille, ja nyt se ilmestyy myös suomeksi. Villiin luontoon on sarjan ensimmäinen osa.

”Toiminnantäyteinen seikkailu. Miellyttää vastustamattomasti jokaista, joka on joskus ihmetellyt, mitä mahtavia unelmia perhekissan mielessä mahtaakaan kummitella.” – Publishers Weekly

”Jännitystä pursuava eläinseikkailu, jonka luettuaan silmäilee kissanpentuaan hitusen hermostuneena.” – Kirkus Reviews

Keskustelua: Erin Hunter :: viestejä 12 kpl

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: lokakuu 15, 2009
Arvosanalla: 7.96/10
Arvosanoja: 244
Muokattu: joulukuu 13, 2014

Soturikissat -kirjasarja

"Soturikissoista (Warriors) on muutamassa vuodessa muodostunut valtava kansainvälinen kirjailmiö. Alun perin englanniksi kirjoitettuja kirjoja on käännetty jo parillekymmenelle kielelle. Pelkästään Yhdysvalloissa sarjan kirjoja on myyty yli 9 miljoonaa kappaletta ja ne ovat toistuvasti New York Timesin myydyimpien kirjojen listalla."

Alasarja Soturikissat: Uusi profetia

Pimeyden hetki (Soturikissat #6)8.68

Kirja-arvioita

6/10 |
elokuu 12, 2020
Kouluikäisille suunnatun kirjasarjan avausosa viehättää kissamaisella kuvailullaan ja tunnelmallaan. Lue koko arvostelu täältä: https://haaveenakirjailijanura.blogspot.com/2020/08/kirja-arvostelu-erin-hunter-villiin.html
5/10 |
heinäkuu 11, 2019
Aivan luettavissa oleva kirja, sopii varmastikin parhaiten yli 10 vuotiaille ihmisille, jotka pitävät kissoista, seikkailuista ja ennalta määrätyn kohtalon täyttämisestä. Juttelin kirjasarjan suomentajan kanssa, joka sanoi sarjan olevan ...
tammikuu 26, 2018
Kirjassa oli hyvä ja kiinnostava juoni, sekä hyvin tehdyt hahmot. Kaikki eivät tietenkään kirjasta pidä mutta suosittelen :)
marraskuu 19, 2017
Rakastuin tähän sarjaan heti!!  Kun olin aloittanut en pystynyt laskemaan kirjaa käsistäni.  Olen eläinfantasian ystävä ja suosittelen tätä kirjaa kaikille saman henkisille lukijoille :)
elokuu 03, 2016
Kirja oli kiehtova, ja jännittävä. Juoni oli hyvä, ja kirja oli aivan uudenlainen kokemus. Kirjassa kotikissa Ruska menee aidan yli metsään ja päätyy soturikissa klaaniin. Tästä on jo kauan, joten en hirveästi muista, mutta sen jälkeen ...
9/10 |
heinäkuu 11, 2016
Rakastan Soturikissoja yli kaiken, ja minusta tämä ensimmäinen osa oli aivan mahtava. Varmaankin ensimmäisen saagan paras. Itse pidin tästä, koska kaikki alkaa tästä. Tiikerikynnen viha Tulitassua kohtaan, Tulitassun seikkailut ja koettelemukset, kaikki!
8/10 |
kesäkuu 17, 2015
Hyvä kirja suosittelen kaikille eläinfantasiasta pitäville
maaliskuu 07, 2015
Älyttömän hyvä kirja! Yksi lempi kirjoistani! Suosittelen kaikille!
joulukuu 07, 2014
Tykkäsin kovasti! Hyvä aloitus tälle sarjalle ja juoni on hyvä.
lokakuu 22, 2014
Rakastan kirjan juonta ja etenkin hahmojen nimiä. Hyvin inspiroiva kirja ja herättää ajatuksia fan fickienkin suhteen. Sai täydet pisteet lämminhenkisestä tunnelmastaan ja ihanasta aiheestaan, vaikka silloin tällöin jäi harmittamaan tietyt ...